Reply on: Jadran #157221:
Ako rodený Bratislavák tráviaci pomerne veľa času mimo BA som si všimol jednu zaujímavú vec. Na Slovensku je stále X obcí a miest, kde tamojším ľuďom chodí počas pracovných dní autobus 3x ráno a 3x poobede s hodinovým intervalom. Keď som cestoval zo Železnej Breznice do Zvolena, či z Košíc do Sečoviec, či z Nitry do Topoľčianok a podobne, tak mi prišla vždy stará vysokopodlažná naftová Karosa, samozrejme bez klímy, čo počas 35 stupňových horúčav nebolo príjemné, ale bol som rád, že som sa mal kam odviezť a nevšmol som si veru, že by sa ktokoľvek z tamojších obyvateľov na to sťažoval. Tí ľudia sú radi, že im vôbec niečo príde. Prečo potom Bratislavčania si o sebe myslia, že sú páni veľkomožní a keď už sa teda rozhodnú cestovať na Železnú studienku, tak musí im zaručene prísť klimatizovaný, nízkopodlažný spoj? A keď nepríde nízkopodlažiak, tak DPB musí súperiť so sťažnosťami? Ľudia v DPB robia čo môžu a svoju prácu si robia dobre. Týchto sťažností, že prišiel taký alebo onaký autobus, lebo sa niekomu nevyhovelo, mám už vyše hlavy a to v DPB nepracujem.
Author
Velmi sikovne riesenie, kedze:
- delena 88/6 nerobi jalove km do vozovne a naspat cez den, ale radsej vykona linky 29+43, ktore vyprestavkuje,
- zaplnili sa diery na 29,
- vdaka vyprestavkovaniu nemusi byt vikendova sluzba 43/2 sluzba rozdelena striedanim pre 2 vodicov a teda zaroven sa setri 1 vodic do vypravy, co pri ich nedostatku tiez pomoze (ano, chybaju aj cez vikend).
A z hladiska garancie NP v CP - rekreacne posilovky (29+43/2) nie su garantovane, kedze dana prevadzka ma stale vela starych vozidiel. To samozrejme neznamena, ze na 88/6 budu vzdy CNG Karosy, moze ist aj Solaris (maju to v zadeleni), moze aj Sor NB 18. Tento vikend nesiel Solaris kvoli kapacite - aj klbaky na Kacin i Devin (vybrane spoje) boli plne.