urban legnd hovori, ze nastupy nocakov vo vozovni sa zaviedli na pocest a pamiatku vyletu 21 do lozorna, ked vodic akosi netrafil zjazd z dialnice do DNV a tahal to rovno dalej. a kedze v tom case este odbocka na stupavu neexistovala, tak sa dalo z dialnice zist az v tom lozorne. samozrejme, cestujuci uz stihli medzicasom zalarmovat policajtov a dispecing, a na mieste sa zistilo, ze vodic, povedane policajnym jazykom, nebol sposobily na jazdu. ta 21 bola vecerna cast nejakeho nocaku, ktory sa zacinal striedanim na trati.
Tiez som pozeral trosku nesvoj dneska na ten zazrak ze co je zase s tymi hrobonackymi 30Tr. To ze su agregaty na 205ke to uz je viacmenej staleved tam malokedy byva uz nieco ine. Ale tam 203/211 su dneska pomiesane statocne.:-)
Tak jednak nemusis ist do roboty autom (a specialne v Brne ja osobne pouzivam v maximalnej miere MHD, aj ked do Brna pridem autom.. neni tam dovod jazdit) a jednak ked uz by si tak velmi chcel, tak sa tam niecim odvezies - spravidla striedas na rozjazde, takze len prebehnes do ineho busu a do vozovne sa odvezies. Casovo je to za jedno, akurat poslednych 20 minut uz nesoferujes, len sedis
V Brne sú síce na rozdiel od našich cez pracovné dni po nočákoch tušim všetky striedania na trati, ale to je vždy buď blízko vozovne, alebo na hlavnom nádraží, odkiaľ máš do oboch autobusových vozovní relatívne rýchle spojenie. A cez víkend nočáky začínajú aj končia v garáži. ?
Veď práve. Navyše, po nočáku si doma aj o dve hodiny skorej, ak si vystriedaný na stanici a v podstate nemusíš ťahať ani auto z domu večer, 3:30 ti rovno ide nočák... akurát pre toho ranného vodiča je to trochu masaker, čo sa týka vstávania.
Mna by zaujimalo naco je akoze dobre toto ranne vozenie voza do vozovne a opacne. V takom Brne po nocaku do garaze nejde nic, proste to prejde na dennu linku. Extrem je obeh co po nocaku dojde do vozovne okolo 12:45
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
CraneMan