S výnimkou N29 a N74 si zabudol
Tam večer začne jeden vodič a robí do 3:24, kedy ho vystrieda na stanici kolega, ktorý toho dňa začína rannú. Začne ju po vystriedaní na trati vykonaním jedného kola nočáku, potom ťahá do vozovne dotankovať/vymeniť voz a pokračuje v klasickej rannej.
Nočáky sú všetky (aj a-busové) riešené štýlom, že vodiči začínajú večer vo vozovni, ťahajú do rána a tiež končia vo vozovni. Ešte pár rokov dozadu bola jedno a-bus poradie (53/tuším 4), ktorá bola prakticky delená služba, s tým rozdielom, že večer po "špičke" vodič s vozom nezatiahol do garáže, ale bol vystriedaný na trati, parťák ťahal zase do rána ako N53 a ráno "ranný" vodič šiel odznova na delenú. Bolo to efektívnejšie ako terajší zaužívaný systém (kde na väčšinu nočákov treba zvlášť voz), no napriek tomu sa to neuplatnilo...
203/8 a 9 ktoré prejdú na nočáky to majú ako s vodičmi? Sú tam traja vodiči? Jeden urobí doobednú, druhý poobednú a tretí nočnú službu? Alebo ten čo tam je poobede robí aj potom tú nočnú, alebo ako?
Prejazdov keď jeden voz robí za službu viac liniek (aspoň 2), je dnes už kopa.
U električiek 3-8 a 6-9
u trolejbusov:
- cez víkend 201/8 robí na striedačku každé druhé kolo 202/8
- cez týždeň 205/9 robí ráno jedno kolo ako 204/9
- cez týždeň 209/8 má prejazdy na 207/8
203/8 a 9 robia N44/N47/N72 (denne)
- cez víkend 212/5 robí kolá na 211/5
u autobusov je toho plno Napr.:
21-25; 24-26; 23-123; 31-39; 92 cez víkend sú prejazdy z iných liniek, ..
Vo voze 7510 (9/8) počas jazdy v tuneli odpadol chlapík. Neskôr sa prebral k vedomiu. Stálo sa na Kapucínskej od 7:05h cca 12 min. smer Ružinov. Pozdržaná bola aj súprava 7921+22 na linke 5.
Na Opletalovej 4267 a kamion sa zblížili. Škoda zatiaľ neznáma, hradí ZV 3409.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran