Treba si uvedomit, ze na Nivach zvykne stavat 206, ktora ma palice na lavej stope, kedze pred vystupiskom sa stopy krizia. Cize nie je mozne prejst pod drotmi az na zastavku. Palice treba dat dole teda skor ako pred vjazdom do obratiska.
Neviem ci s tou 30 TrDG netreba byt pod trolejovou stopou ak ma dat automat dolu zberace. A to by v krizovatke a pruhu na odbocenie doľava splnené nebolo. A neviem, o tej palke sa nevyjadrujem, no napr poslat tam nahradu 1107 hoc na jedno kolo, na elektrifikovanu trat, ti nepride ako plytvanie?
hm a pritom by sa dali zberace stiahnut az pri cakani na cervenu na krizovatke Mlynske Nivy - Dostojevskeho rad. Vseho vsudy 1100m s minimalne dvoma rozbehmi, krat pocet spojov, krat 365 = za rok slusna palka.
Niektori vodiči po prejdení krizovatky Zahradnicka - Karadzicova prejdu na volnobeh a na tom relativne rovnom useku daju dolu zberace. Ten usek co idu na agregat po Nivy ma 800 m. Nemyslim si ze tu treba hladat nejaky problem....
dva určite nie. Zabudol si na návoz zamestnancov...
Ráno je permanentne plná. Stane sa že dvojička čo ide o dve minúty za prvou a potom 25 min.nič je poloprázdna no to z dôvodu že sa nedá na ne spolahnúť . Karosy čo sa tam väčšinou vypravujú sú už dávno po životnosti a vypadávajú dosť často.
lebo ucpatá račianska? tá sa rovnako týka aj L75... a v opačnom smere pokial viem, nedochádza k nejakému výraznejšiemu zdržaniu na tej linke, aspoň 2-3 roky dozadu to tak bolo, od tej doby som s tou linkou ráno nešiel...
inak pravda, ranné a tie prvé poobedňajšie "školské" spoje na 59 bývajú dosť plné...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky