MHD obmedzená nebola i keď existujú početné podujatia rôzneho druhu, na ktorých sa zúčastňuje menej ľudí a obmedzia dopravu na niekoľko hodín... ak včera bola obmedzená doprava, len na pár minút, žiadne dlhšie prestoje kvôli tomuto neboli
Nechce sa mi to hľadať, ale pred pár rokmi som videl video, kde pravdepodobne práve týmto podujatím boli neplánovane zablokované električky na Námestí SNP (vopred o tom nikto neinformoval).
N95/11-4855 od 0.59 h. (Vozovňa Petržalka -> Hl. stanica) bol vymenený za voz 4239, bez výpadku spoja
N74/11-1034 od 1.30 h. do 2.30 h. dočasne nepremával pre znečistenie interiéru, nahradil ho NZV/1-2852
Ako si ľudí naučili tak majú...Všetci po jednom v autách stoja v zápchach...To čo sa v minulosti zanedbalo (ako ľudí motivovať cestovať MHD) sa dnes ťažko doženie...Snaha je o to pokoj,ale koľko to bude ešte trvať?Električkové trate v žalostnom stave,regionálna doprava tiež nič moc,IDS Bratislavský kraj ešte stále nie je kompletne spustený,stavba Petržalskej radiály - čistý prúser,takmer minimálna preferencia MHD (BUS pruhy,CSS križovatky s preferenciou) atď.
To,že sa obnovuje vozový park DPB a Slovak Lines je pekné,ale skoro žiadne zlepšenia v prospech zákazníkov...Mám pocit,že sme stále zaseknutí niekde na prelome 20 - 21.storočia...Nič sa nerieši...Ako tých ľudí motivovať...Nové vozidlá sú super,ale to nie je všetko...Som zvedavý či sa ešte toho dožijem...
A kade by chodili? tunelmi? Veď by stáli rovnako v zápchach ako "obslužné" linky..
21 nestráca ani tak tým, že zastaví na Mokrohájskej a Bory, rázc., ako skôr tým, že sa točí po kruháčoch ale hlavne tým, že na Pražskej, Šancovej, Legionárskej a Karadžičovej trčí v zápche.
A podobne sú natom "expresy", ktoré prežili dodnes (63, 59, 75..)
U 75 sa navyše pridávali zastávky po trase, lebo to bola politická objednávka (Cintorín Vrakuňa, Nemocnca Ružinov..)
Ja osobne by som si vedel predstaviť viac "expresov" s minimom zastávok s konečnými niekde kam cestuje za prácou/školami väčšie množstvo ľudí...Toto mi chýba z 90tych rokov ? Napríklad 4-5 rokov dozadu sa tak luxusne cestovalo L21 a teraz?Zastávky sa pridávali a ešte aj rozdelenie k VW resp. Na hriadkach ? Možno je to téma,ktorá je už dávno zakopaná,ale myslím,že by to stálo aspoň za anketu,či by ľudia privítali expresné linky,aká by bola reakcia ?
Hej, tuším všetkým expresným linkám sa postupne pridávali zastávky, len 59 zatiaľ akosi odoláva, tak dúfam, že to už s nimi zostane na terajšej úrovni a nebude sa už nič pridávať ak vyslovene netreba.
nekrič hop, posledné roky tieto linky expresného charakteru akosi strácajú pôvodný význam, napríklad taká 92-ka je v prvom rade pre zamestnancov VW a má (resp. mala kedysi) slúžiť na pomerne rýchle spojenie Petržky a VW, no v poslednom čase tam pribudlo tolko nezmyselných zastávok (Metro ešte chápem, ale načo to stojí napríklad pri Bory Mall a Hornbachu? a teraz ešte aj Mokrohájska, do polroka očakávam zachádzku k Tescu Lamač), takže po tom všetkom by som sa vôbec nedivil, keby niekomu z "vyššej moci" začalo odrazu vadiť, že 59 nestojí od Račka až po Dvory. ?
Z Kapucínskej ide do Rače 5. 59 slúži primárne na spojenie Petržalky s Račou a pridaním Zochovej by sa iba preplňovala a museli by zlepšiť interval na čo nie sú vozy.
Len poopravím, že celkovo treba 39 mercedesov, na 83 robí 12. poradie Trnávka a na 13. poradí je kvôli nočáku SOR. Inak veľmi rád by som aj zažil deň aby na tých všetkých 39 poradiach sa vyskytol meďák, ale to by som chcel veľa. ?
Ak niekto dokáže vypočítať, koľko DPB tratí na sekundách navyše strávených zbytočným čakaním v kolónach, určite sa dá vypočítať, koľko reálne stojí jedno stojace vozidlo, navyše také, ktoré sa stále odpisuje. A myslím si, že to je viac, ako pár minút navyše ku mzde vodiča a pár kWh na manipulačný presun.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Samčo