Hej lenže potom sa človek napr. do 31/39 na Slávičom údolí smerom k intrákom tak okolo 19:00 nedostane nikdy. ?
Re #99928 enumaelish: Napr. voda je najlacnejšia práve v BA. Plyn je regulovaný celoštátne.
Nie je reč o počtě obyvatelov, ale o dopravnom prúdu. Rešp. počte obyvatelov na konkrétnom výpadu. Blava má na smere do Petržalky 117 tis. ob. Na smere SZ 95 tis., na smere na Ružinov 107 tis. (vrátane Trnávky, Prievozu), na smere do Rače 57 tis. To je o veľa viac ako priemerné mesto s 400 tis. obyv. - vyzerá to ako mesto s 700 tis., čo na potrebu metra podľa mňa stačí. Výhodou rýchlodráhy/stadtbahnu sú nízke náklady na prevádzku a menšie na postavenie ako u metra.
Pokial BA nebude mat milion obyvatelov (a to mat nebude v takom case aby bolo vhodne o tom uvazovat) metro nema zmysel. Dostatocne preferovana elektricka postaci.
V podstate suhlasim. Ale v urcitych pripadoch ide o to ze pokial mas jazdit s vrakom tak za to chces peniaze. Rizikove prace su vacsinou lepsie platene. V MHD to neplati.
tieto články poznám a dobre. ide však o to, či je možné postaviť rýchlodráhu (akúkoľvek) v trase plánovaného metera, ktorá pritiahne na sebe dopravnú kapacitu. Príklad: priemerná trasa pražského metra vedie do do predmestí o 150.000 obyvateloch. výpady príp. blavského by mali tak 100.000 obyvatelov, čo sa oplatí, keď sa k metru (rýchlodráhe, stadtbahn) povedú aj busy
a hovorim snad niekde, ze by mal dostavat niekolko nasobne mensi plat?
Re #99936 810zssk: nejde o to ci strajkuju alebo nie. Ale vyznieva to tak, akoby porusovat predpisy za nizky plat bolo zle; ale ak nam zvysite, uz s tym nebudeme mat problem. Toto sa mi na tom cele akosi nezda.
Keby isli do strajku s tym ze chcu viac penazi, ok.
Keby isli do strajku s tym ze chcu jazdit len na bezpecnych vozoch a len vramci istych predpisov, ok.
Keby tie veci hore spojili, stale ok.
Ale ziadat vyssi plat a vyhrazat sa tym, ze nam zrazu porusovanie predpisov vadi, to mi ok nepripada
Prečo by mal vodič DPMK dostávať niekoľkonásobne menší plat, než má vodič v DPB, a robia tú istú robotu (keď si odmyslím košické 50 a viac minútové bezpečnostné prestávky)? A prečo kvôli inej geografickej polohe by mali byť ceny nižšie, než sú? Áno, akurát možno ceny bytov.
Skor je to o tom ze zatial oficialne nestrajkuju - len dodrzuju predpisy.
A inak je tu jedna podstatna vec - je rozdiel jazdit s vrakom a cakat kedy sa rozpadne za taky plat ze clovek ledva vyzije a jazdit za normalny plat ze clovek zije na urovni.
Tu vôbec nejde o flamewarovanie, len o to, že ho to nemá čo _trápiť_, koľko si kto pýta za vykonanie práce hodinovú mzdu na opačnom konci republiky. Áno robiť vodiča vôbec nemusí. Mňa sa to nedotklo. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq