Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://ekonomika.sme.sk/c/3778721/Vodici-DPMK-Kosice-vstupuju-v-pondelok-do-strajkovej-pohotovosti.html
Pani vodici, kedy ich budete nasledovat? Uplne staci toto:
"Od pondelka ich budú striktne dodržiavať, čo znamená, že napríklad nepôjde na cestu vozidlo s technickými nedostatkami, prísnejšie budeme dbať na dodržiavanie rýchlosti a bezpečnostných predpisov a podobne" - prva podmienka by dopravne vykony znizila asi o 90% 😃
Reakcia na: eripmav #99916:
Mne sa nieco podobne stalo par rokov dozadu, bola to volaka kacica.. ja som vsak mal stastie ze ma mama zachytila a vytrhla nohu z tych dveri... opat sa vsak pytam AKO JE MOZNE ZE JAZDIA VOZY S VYPNUTYM / NEFUNKCNYM BLOKOVANIM ROZJAZDU S NEDOLAHNUTYMI DVERAMI?

Aj vcera na SORke nepriliehali dvere a zacali sa nebezpecne poootvarat...
Reakcia na: eripmav #99917:
práve preto by mali byť v nových vozidlách v BA fotobunky.. Vodiči nebudú mať stres, že niekoho privrú, a bude zaručená bezpečnosť..A ľudia si budú musieť zvyknúť, že sa nebudú môcť pchať do autobusu, keď je už preplnený..
Reakcia na: eripmav #99916:
na tomto fore som sa pytal kolko budu vodici dobrovolne porusovat predpisy a tak sa vystavovat riziku trestneho stihania - pri preplnani vozidiel - prekrocovani povolenej kapacity osob a stati na schodikoch...
zase sa nic az tak vazne nestalo - ale vodici by si mali jasne uvedomit ze navine budu oni - keby ho zabilo (co je len stastie ze nezabilo) tak hadajte kto pojde do basy... vyhadzovat ludi zo schodikov, alebo riskovat basu???
Karosa je najlepsia!!!!!!!! ?
Reakcia na: enumaelish #99907:
Samozrejme ze taketo PCL budu, ved to je jedna z najvacsich vyhod BID 🙂
Reakcia na: Marcelllooo #99777:
a co si predstavujes pod takymi pojmami diverzifikovana a variabilna? a PRECO by sa nemohla elektrickova siet postavit aj tam kde teraz nie je? vsak vlak v kombinacii s trolejbusmi mas aj teraz, tak co sa stazujes - mozes ist zo ZST Petrzalka vlakom na hlavnu stanicu no a odtial sa uz lahko dostanes na nivy 210-nou, aj na Flilalku 201-tkou ?
Reakcia na: Marcelllooo #99537:
"OTAZKA: Ked bude elektricka obsluhovat len 20% (dobre, povedzme 30%) Petrzalcanov, kto alebo co bude obsluhovat ten zvysok?
Ako bude rieseny dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka, co je hlavna rozvojova os Bratislavy a buduce obchodne a administrativne centrum Bratislavy?

ODPOVED: Zase len autobusmi. Tak naco potom staviame tu elektricku?"

Máš pravdu. Samozrejme by sa doprava na Nivy mala riešiť (s tým určite budeme všetci súhlasiť). Obávam sa, že sa momentálne neplánuje riešiť vzťah Petržalka - Nivy - Filiálka inak ako vlakom zo ŽST Petržalka. Či toto spojenie bude pre ľudí príťažlivé závisí aj od intervalu. To však neznamená, že netreba riešiť vzťah Petržalka - centrum. A predpokladám, že aj po dobudovaní trate na Filiálku a električky na Šafko Petržalke ostanú určité autobusové linky (napr. 83,93), ktorých trasy nebudú súbežné s týmito systémami.
Reakcia na: Ike #99865:
Prosím ❓ ❗ ?
Reakcia na: tr3mp #99899:
Predbehol si ma vo zverejnení návrhu vygenerovaného programom Transport Tycoon. Dobré! ? Ja ho však nemám až tak veľkorysý a tak sci-fi ?
Reakcia na: Marcelllooo #99888:
Zatiaľ čo električka vybuchuje vo väčšine aspektov, tvoj NDS je úplne úžasný, pričom mu vzdávam hold za jeho vyriešenie najdôležitejšieho prepravného prúdu Bratislavy a zároveň vyzývam k tomu aj ostatných. ?
Reakcia na: Marcelllooo #99888:
Ja ti nic nemusim ukazovat. Tak ako pred par rokmi nebolo ani chyru o tvojom NDS mestskeho vlak v onej trase, tak nie je pokryte financovanie danych trati do roku 2013. Sú to plány do rokov 2020 a dalej sa o tomto s tebou bavit nebudem.
Reakcia na: Ike #99906:
ok, ale prečítal som si ? koho by to nenasralo?! Ja by som si k tým 790Sk na 3 mesiace doplatil aj 60Sk na 850Sk alebo 110SK keď už to tak DPB trhá žily, že električenkári si jazdia "zadarmo". Keď som si počítal čiste len jazdy do/zo školy tak je to 1080Sk keďže cestujem 20min cca, plus určite aspoň dve jazdy MHD cez víkend a 216Sk je na svete, čiže aspoň 1300Sk prejazdím a platí si za to 790Sk ? naposledy som šiel nočákom koncom augusta a najbližšie pôjdem 26.3. ? takže v podstate ak si zacvakám 5 ciest nočákom ročne tak ma to nezruinuje no je to nekomfort keď si musím k električenke kupovať ešte aj lístok.

Btw.:Uvažuje sa nad tým, že sa bude dať kúpiť si električenku aj na vybrané pásma 200,300,500,600 a 700, podľa potreby,tých ktorých ľudí? Teda ak dakto zo Záhoria cestuje do BA, povedal by si na 1+2 pásmo a potom 200,šlo by to tak v praxi? Alebo trebars ak dakto z Chorvátskeho Grobu pracuje na Letisku tak si povie 600+2. pásmo.
Reakcia na: Ike #99905:
: sorry to nebolo tebe, ale vsetkym 🙂
Reakcia na: tr3mp #99899:
dobré to myslíš, ale domysli si k tomu ochotu hlavne železníc sa do toho zapojiť nejak aktívne a aký zápas to bude. Pochybujem, že ŽS ustúpia SL alebo naopak. Neviem si predstaviť, že by im šlo primárne o to aby sa ich spoje prekladali ale skôr aby si utrhli najviac pre seba a to isté žeby sa SL a DPB dohodli kto komu čo pustí. Podľa mňa okrem nákladov na spustenie samotnej BID treba zarátať aj to koľko kto zaplatí za to, aby na danej trase jazdila jeho linka/busy aby za to trhol pre seba dačo.
Reakcia na: frenky #99901:
skôr tým aké to je smiešne ne?
Reakcia na: tr3mp #99899:
Nestačila by do DNV jedna linka - 3 (ostalo by spojenie s Patrónkou) a 2 by končila v Dúbravke alebo na novom obratisku v oblastia Lamač Gate ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.