Andy: presne tak, ale asi tam zavadzaju ludom ktori tam jazdia na autach. Elina v pesej zone nie je nic neobvykle. Elina na Obchodnu pasuje. Este keby som sa tak mohol dostat z Obchodnej priamo do Petrzalky cez Stary most, to by bolo super.
No ja si myslim, ze dat prec elinu z obchodnej je blbost. Nemyslim, ze by zavadzala ludom, ci ludia jej - podla mna to k obchodnej patri a je celkom dobre, ze tam elina je. Hodi sa to aj z hladiska toho, ked sa chce clovek niekam doviezt - ma to blizko k mierku, ku kolarku, k nam. snp, k michalskej brane a nakoniec aj priamo na obchodnu ulicu. Myslim, ze elina je tam super a je to jediny druh dopravy, ktory moze chodit defacto v pesej zone.
KLF: Na margo tych elin 4 - 5 rokov je trochu krátky horizont čo sa týka nákupu nových elín (je to dosť veľa peňazí taká nová elina)ale o takých 8 rokov BA určite bude mať aj na nové eliny. VeĎ najprv treba tých 300 plyňákov a to chcú do 2010 No darmo Ba vytvára 30% HDP a dostáva mizivé % a pán Rusko aj s Ficom tvrdí že je to veľa, že treba látať diery na východe, asi viac peňazí tým naším super pracovitým spoluobčanom. Ešte že volím cyklistu.
Spectre: tak ja som s tou K2S bol spokojny, ale v zime som s nou este nejazdil. Hlavne teda som si vsimal ten vyhlad z voza, lebo predtym, nez som mal vodicak som pocul, ze z nej je zle vidiet koli stlpikom, ale nebolo to tak hrozne. Proste mne z hladiska vodica vyhovovala. Ale pravdou je, ze s nou nejazdim kazdy den, mam s nou malo odjazdene, ale to co mam sa mi zdalo OK.
COLOR> Konstrukcne zastarale???? Co to ma spolocne s designom. Karosa B9xx ma "novy" design a vidis, ako to dopadlo. SERBEL JE TO
KLF> Ako nevodic nemam s K2S take prakticke skusenosti, ako ty, avsak ako (anti)krabust zastavam nazor, ze nic, co vznikne z vlniteho plechu nemoze jazdit az tak dobre... Hlavne co sa tyka brzdenia v zime dole kopcom. V CKD vsak radi vyrabaju podobne ***nute vozidla (RT6N1). Za predpokladu, ze klaty povazujeme za prevadzkovu brzdu, suhlasim - K2S je dobre a bezpecne vozidlo.
T6A5 vraj vydrzia bez GO este 10 rokov, takze si myslim, ze do 4-5 rokov sa nic prevratne nestane. Samozrejme, ak sa nezacne stavat nejaka nova trat...
Ja ich mam tiez rad, K2S sa mi dokonca aj riadi celkom dobre, len som polozil otazku, ci bude aj nieco nove ? Prave preto, co si napisal, ze su konstrukcne zastarale.
COLOR: nevykolajil (nastastie) , ale tak len tak si to predstavujem a zamyslam sa nad tym, ako bude vyzerat vozovna Krasnany o 4-5 rokov... Sama K2S a par vtedy uz asi srotov T6A5... No smutna vizia...
Chcem sa spytat ci planom bratislavkeho magistratu, alebo DP je mat v Krasnanoch same K2S a T6A5 a v Juraku T3S, alebo sa chysta (seriozne chysta, nielen teoreticky) aj kupa novych vozov ?
Pani, nema prosim niekto v plane v najblizsej buducnosti fotografovat 59-nove (prip. 96-kove) busy? Robim si totiz kompletny archiv 117-ky a chyba mi jedna podstatna malickost-totiz fotka 2943..Nechysta sa niekto tymto smerom s fotoaparatom?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
este raz TeBeCe