Ak je len v tom problém, osobne Ťa každú linku naučím. ? Bratislavské linky (všetky) som poznal naspamäť, keď som mal 6 rokov, a to ich bolo podstatne viac a mali aj komplikovanejšie a menej pochopiteľné trasy, tak nerozumiem, ako môže dospelému človeku robiť problém sa ich naučiť (ja seba rozhodne za nejakého génia nepovažujem)... Ale pokiaľ budú do projektu petržalskej trate babrať rôzni bezdomovci a domovníci, neviem, či sa tej trate dočkáme... Po MarceLoLovych vyjadreniach som si normálne začal vážiť nášho domovníka, že sa nemieša do otázky nosného systému. ?
Krátke Tam-Busy mali normálne Buse (len trochu väčšie, na väčšine sú tie displeje dodnes) od novoty. Článkové Tam-Busy mali nejaké izraelské (je to tuším aj na iMHD napísané, že aké) transparenty a s tými boli problémy, nie s Buse-čkami na krátkych. Ale naozaj netuším, či vnútorné transparenty sú na krátkých Tam-Busoch od dodania alebo nie...
A este doplnim 417ka dostala neskor tiez Buse a neviem presne kedy ale medzi prvymi vozmi mali BUSE aj zalozaky 1107, 2148 a tusim este 3152 ale tym poslednym si nie som isty.
"Ja na tych elinach jazdim a staci mi aj toto-tie likny a nie sa este učiť nové.."
Doprdele, tak toto je sila! Keď vidím, aké indivíduá tu jazdia, je mi všeličo zase jasnejšie. Ideálne by pre ne asi bolo, keď sa naučia tých svojich dvadsať zastávok, keby sa vyhlásilo moratórium na akékoľvek zmeny aspoň na dvadsať rokov, aby sa nebodaj nemuseli za ten čas učiť niečo nové...
417 bol prvy experimento-ikarus rady 400 a ten mal previjacie... predtym to myslim bola len 1134 (neviem ake teraz cislo)...
potom to boli Tambusy, ktore ale nemali plnograficke transparenty a raz sa zasekli a nevedeli to vypnut (nech zije matrixxx)... ale IK415/435 mali buse myslim uz od kupy, to jest hned po dodani im asi boli montovane...
trat do petrzalky uz je a samozrejme nie jedna realizovalo sa naraz vsetkych 12 variantov a tak si mozes vychutnat jazdu polozapustenym bezkoliznym variantom okolo vozovne rovniankova 14, prestupnym uzlom pseudometra na kamennom a takisto jazdu v hlbenom koridore po dubravskej a karlovesskej radiale... do ruzinova zial nemozes, lebo tam prebieha likvidacia trate, aby sa tam potom zasadil na polroka travnik a vybodavala fungl nova radiala... vsetko je to samozrejme realizovane sirokorozchodnymi obojmsmernymi lahko-tazko vlako-elektrickami, takze bacha, ked zle prehodis vyhybku mozes skoncit v Medzilaborciach
Naucit sa 14 ci kolko je liniek je vela? WOW!!! Ja som ako 8-rocne decko vedel vsetky elektricky a dnes (podobne ako vacsina tu pritomnych) poznam vsetky elektricky, trolejbusy a vacsinu autobusov. Nechapem ako moze byt pre cloveka ktory ma vek na to aby robil vodica elektricky (t.j. aspon 21 rokov) problem si zapamatat aspon elektricky. A to mas k dispozicii palubak.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Fera
Čo sa smeješ? Podla diskusie ni to tu tak pripadalo..Ja na tych elinach jazdim a staci mi aj toto-tie likny a nie sa este učiť nové..