Vymenuj piatich svetovych dopravnych inzinierov, ktori tvrdia, ze navrhovana elektricka do Petrzalky splna kriteria pre NS MHD. Nemal by to asi byt pre teba problem...
Rozhodujuci a zavazny je pravny stav. Ked sa na domovych schodzach preberal IZ, ucast bola nezvycajne nadmieru vysoka. Je to ludmi vnimane velmi citlivo a nie je im jedno ako dopadne okolie ich domov.
Uzke hrdlo vyplyva z topologie elektrickovej siete ako hviezdy so vsetkymi negativami a CMO ako uzke hrdlo je jednym z nich. Mozes sa jedovat, ale to je objektivny fakt. Tunel popod Karpaty je jednym riesenim (drahsim a technicky narocnejsim), lepsie je dopravu diverzifikovat.
Tak som asi teda vtedy niečo prepočul ☺ a je ešte možnosť, že nevie, že na Vajnorskej nie sú trolejbusy, pretože sa čudovala, že na Šancovej chýba bus-pruh ?
To kedy prehlásila je po Vajnorskej bude prístup k štadiónu trolejbusmi? V poslednom čase sa dozvedám veci, najskôr Eurovea a električky a potom toto..
Ked si vsimnes v Polsku uz PKP chystaju obnovu vozoveho parku, nove stanice atd. U nas NIKTO nepredlozil ZIADNE riesenie verejnej dopravy (okrem toho ze Kratochvilova vyhlasila ze po Vajnorskej bude pristup k stadionu trolejbusmi).
Hold, Slovensko ? Ja sa obávam či sa bude NIEČO vôbec robiť. Predstavujem si rozkopanú hlavnú stanicu, osožákov vyberajúcich pokuty, posilové spoje na 61-tke označené ako X61, špeciálna linka zo stanica a letiska na štadión a na nej 2638 ktorá si bude veselo vytrubovať ? ? ?
Tu sa naozaj nič nerobí. Teda aspoň zatiaľ. Snáď sa do 2011 veľa vecí zmení, dúfajme. Možno by som chcel veľa, ale zopakovať taký FIS, ako bol v 1970, by tiež nebolo na škodu ?
Teraz si s prepáčením kakáš do úst. Ak vravíš, že samotná trasa električky je priestorom pre hĺbenie (aj to iba v Dúbravke a Ružinove, pretože trasa v Karlovej Vsi je diametralne odlišná), tak potom nemôže byť žiaden problém prebudovaváť existujúce trasy, ktoré by si vraj hĺbil pre metro.
Zaujímavé je to, že pri hĺbení v samotnej trase električky pre metro by sa nemuselo vyvylastňovať, neboli by vynútené náklady, atď., ale ak by sa v samotnej trase mal postaviť podjazd alebo absolútna preferencia, zrazu by išlo o vynútené náklady, vyvlastňovanie a výkup nových pozemkov.
Toto mi vysvetli, ako je tento zjav medzi nebom a zemou možný? ?
Prechod električky cez Šafko je realizovateľný povrchovým spôsobom bez semafórov s prednosťou električiek (pri vylúčení IAD zo Šturovej a zo starého mosta) podobne ako Hurbanovo námestie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
Rozhodujuci a zavazny je pravny stav. Ked sa na domovych schodzach preberal IZ, ucast bola nezvycajne nadmieru vysoka. Je to ludmi vnimane velmi citlivo a nie je im jedno ako dopadne okolie ich domov.
Uzke hrdlo vyplyva z topologie elektrickovej siete ako hviezdy so vsetkymi negativami a CMO ako uzke hrdlo je jednym z nich. Mozes sa jedovat, ale to je objektivny fakt. Tunel popod Karpaty je jednym riesenim (drahsim a technicky narocnejsim), lepsie je dopravu diverzifikovat.