Daneho systemu. Ine firmy to mali uz davno.. a na teba definitivne nereagujem, nema to zmysel ked nie si schopny (alebo nechces?) pochopit jednoduche vety.
Ak by eliny išli do kruhu čiže z dolnozemskej na panónsku a z panónskej na dolnozemskú, časť z nich cez most a linka z janíkovho dvora hned cez most, hrdlo by nebolo, nebola by potrebná ani konečná v pravom slova zmysle. A hrdlo pri výjazde na starý most pri dnešnej zastávke autobusov smer starý most by bolo žiadúce hrdlo, aby mali všetky tri radiály umožnené odbočenie na most. Je tam dosť miesta. Ale to je už hudba dalekeeeeeeej buducnosti. Eliny v Petržke nie su nevyhnutné.
Samotna trasa elektricky je miesto pre hlbenie. V dostatocnej hlbke mozes ist aj kusok do strany pod cestu, aby si tu vybudoval betonovu vystuz. Okreb hlbiacich prac a vyriesenia technickych detailov tu nemas dalsie komplikacie. Existuju na to technologie, ale to je uz mimo moj zaber - dozvedel som sa o tom len okrajovo.
Re #98830 merice: Ked sem zdruzis tri linky (z Dolnozemskej, Panonskej aj Jantarovej) bude to uzke hrdlo.
Re #98832 intony: Pri uplne inom dopravno-urbanistickom rieseni mesta by to mozne bolo. A samozrejme za predpokladu vyclenenia financnych prostriedkov na realizaciu. Jedno ani druhe splnene nemas.
Električka moze byt NS MHD v Bratislave, ma na to predpoklady, aby sa nou stala, len treba chciet realizovat, treba k tomu dokopat, nie lenm stale a dokola opakovat, co vstko je nekoncepcne, ze elektricka Nivy neriesi, atd. Keby sa chcelo mohla by elektricka riesiet vselico. Koncim, pretoze toto je mesto je maximalne zasrate demagogmi najhrubsieho zrna!
? ?
Okolie TPD nepovažujem za hrdlo. Je tam miesta dosť. Pri konci Chorv. kanála, za zastávkou smerujúcou na Starý most, pri Bille. Ak by mali električky dvere na oboch stranách nemuseli by sa točiť ale len výhybkou prejisť na druhú koľaj.
1. nie je tu dostatocny koridor pre elektricky.
2. Dolnozemska je dialknicny privadzac, tam elektricku mat nemozes
3. zase budes dopravu hnad do uzkeho hrdla pri tpd?
System firmy RYS sa zacal vyvyjat v 1999-tom (podla ich webu). Som si isty ze este pred tym ako som chodil do skoly som bol minimalne v jednom dome kde DEK kluce (alebo nieco podobne) boli. To znamena jedno - ze KLAMES.
Kapacita vozidiel? Nie, lebo to je len zavisla premenna. Zavisi od distribucie dopravnych prudov v case a priestore. S rovnomernou distribuciou dopravnych prudov v case a priestore spolu s diverzifikaciou dosiahneme nizsie kapacitne naroky pri rovnakom systeme. Vysledkom budu tiez kratsie dojazdove vzdialenosti (casovo i dlzkovo)
Su dost podstatne. Nie je jedno či pojde bus každých 12 minút alebo každé 3 minúty. Autobus by prešiel most, napr. Apolo a tam by sa prestupovalo na eliny, ak by išli aj po Prievozskej a okolo Nív. To by sa potom mohli vybudovať eliny na radiále Dolnozemská, na radiále Panónska a Radiála Janíkov dvor Bosákova. Eliny by sa stretli pri TPD a časť z nich by prešla na ľavú stranu.
Presne tak. DEK kluce mate v dome len vdaka tomu, ze to pred tym urobila R14 spolu s firmou RYS...
Ze s tym suhlasia obyvatelia vyplyva z ineho - oni davali podnety pre nas navrh, ktory urad ms. casti Petrzalka vzal za svoj a bude prerokovany na zastupitelstve.
Konkretny som bol az az. Nateraz stacia tieto tri priklady: Poriadok s fetakmi, DEK kluce a odpadove hospodarstvo.
Trolejbusy z dopravneho hladiska oproti busom neriesia NIC. Vodici a stare vozy su problem ciastocne, nie su najpodstatnejsie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk