"Uz len realizacia vynutenych stavieb, vykupov/vyvlastnovanie pozemkov vo verejnom zaujme atd stavia prerabku elektricky vyrazne nevyhodnejsou nielen z ekonomickeho, ale i z urbanistickeho a spolocenskeho aspektu. NS MHD sa nemusi realizovat len v razenom tunely"
"Elektricky nesplnaju kriteria na to, aby mohli v podmienkach BA byt NS MHD. Nic na tom nezmeni ani pertraktovana loz, ktorej sa teraz dopustas aj ty," a aj dopravný inžinieri z polky sveta.?
Re #98805 Marcelllooo: Právne tisícov, ale de facto ti to podpísalo a súhlasilo s tým možno 100 ľudí, keďže ľudia veľmi na domové schôdze nechodia.
Re #98811 Marcelllooo: Ad úzke hrdlo: Takže trasu NDS Dúbravka - Rača budeme riešiť tunelom pod Karpatami, aby nešla pod centrom?
Re #98822 merice: Keď už skôr električka smer Bosákova - Ovsište, Nám. hraničiarov - Rusovská - Dvory - Incheba.
Daneho systemu. Ine firmy to mali uz davno.. a na teba definitivne nereagujem, nema to zmysel ked nie si schopny (alebo nechces?) pochopit jednoduche vety.
Ak by eliny išli do kruhu čiže z dolnozemskej na panónsku a z panónskej na dolnozemskú, časť z nich cez most a linka z janíkovho dvora hned cez most, hrdlo by nebolo, nebola by potrebná ani konečná v pravom slova zmysle. A hrdlo pri výjazde na starý most pri dnešnej zastávke autobusov smer starý most by bolo žiadúce hrdlo, aby mali všetky tri radiály umožnené odbočenie na most. Je tam dosť miesta. Ale to je už hudba dalekeeeeeeej buducnosti. Eliny v Petržke nie su nevyhnutné.
Samotna trasa elektricky je miesto pre hlbenie. V dostatocnej hlbke mozes ist aj kusok do strany pod cestu, aby si tu vybudoval betonovu vystuz. Okreb hlbiacich prac a vyriesenia technickych detailov tu nemas dalsie komplikacie. Existuju na to technologie, ale to je uz mimo moj zaber - dozvedel som sa o tom len okrajovo.
Re #98830 merice: Ked sem zdruzis tri linky (z Dolnozemskej, Panonskej aj Jantarovej) bude to uzke hrdlo.
Re #98832 intony: Pri uplne inom dopravno-urbanistickom rieseni mesta by to mozne bolo. A samozrejme za predpokladu vyclenenia financnych prostriedkov na realizaciu. Jedno ani druhe splnene nemas.
Električka moze byt NS MHD v Bratislave, ma na to predpoklady, aby sa nou stala, len treba chciet realizovat, treba k tomu dokopat, nie lenm stale a dokola opakovat, co vstko je nekoncepcne, ze elektricka Nivy neriesi, atd. Keby sa chcelo mohla by elektricka riesiet vselico. Koncim, pretoze toto je mesto je maximalne zasrate demagogmi najhrubsieho zrna!
? ?
Okolie TPD nepovažujem za hrdlo. Je tam miesta dosť. Pri konci Chorv. kanála, za zastávkou smerujúcou na Starý most, pri Bille. Ak by mali električky dvere na oboch stranách nemuseli by sa točiť ale len výhybkou prejisť na druhú koľaj.
1. nie je tu dostatocny koridor pre elektricky.
2. Dolnozemska je dialknicny privadzac, tam elektricku mat nemozes
3. zase budes dopravu hnad do uzkeho hrdla pri tpd?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
Jedno ani druhe vsak nie je realne ani v kratkodobom, ani v strednodobom horiznonte.