Prosim moze mi niekto povedat ci ked chcem ist sem tam autobusom z Bratislavi do Ziliny a chcem mat studentsky listok ci musim mat zvlast karticku nejaku alebo mi staci aj ta co mam na zlavne listky na elektricky? dakujem za pomoc ?
Mimochodom bol som v spominanom DK a na busoch maju napisane "SAD Liptovsky Mikulas - prevadzka Dolny Kubin"... a aby som este poznamenal, ten vozovy park tiez nie je najhorsi... takisto som sa zdrzal v PB kde tusim minuly rok jednorazovo zmenili cely vozovy park... BA si robi hanbu a nikto s tym nic nerobi
Aj SR je defacto na tom obdobne..ale co ma z toho..prd ? Sa pozri ako vyzera park DPB. Je smutne, ze hlavne mesto jazdi na vrakosach, T3/K2 forever. Kupuju sa SORace namiesto potrebnejsich klbakov. Do buducna sa kupi mozno AZ 10 velkokapacitnych medvedov...zvysok bude ktovie co ? Co chvila sa nebude dat povedat, ze sa MHD v BA balkanizuje, lebo aj tam budu mat o mnoho lepsie vozidla ?
Dnes rano najazd revizorov pod Novym mostom ? Na L 17 ich nastupil asi tak pat. Tvarili sa tak nenapadne ako Klingoni na mostiku Enterprise ? Mirecek tam nebol, tak boli slusaci..aspon pozdravili na zaciatku ?
mesto si projekt elektricky nevymyslelo. Vymysleli ho dvaja ludia z imhd.sk a na moj podnet a este jedneho znameho sme ho odniesli primatorovi pred volbami 2002, vtedy este starostovi Stareho mesta. Este pred tym som snim bol u zupana (predchodcu terajsieho) a tomu sa velmo lubil. Takisto ako projekt rozvoja elektrickovej siete do 2030, ktory takisto najdes na imhd.sk.
tak si nerob iluzie ani o stavebnych uradoch. Preco?
Hadam sa vsetci zhodneme, ze dodrziavanie zakonov je verejny zaujem. Cierna stavba je porusenim zakona. Stavebne urady vsak cierne stavby neodstranuju, kedze podla nich nevedia preukazat (je tazko preukazatelne), ze stavba je v rozpore s verejnym zaujom. Nevedia... nechcu...
To co je za myslienku, ze okolo Kanala sa bude stavat a revitalizaciu investory nedovolia? Nerobim si iluzie o cinnoti stavebnych uradov, ale predsa len, je to samosprava, co povoluje stavby, nie investor. A stavebny urad am zohladnovat verejny zaujem a zaujmy aj inych ucastnikov konania. Vlastnici bytov su ucastnikmi konania ako vlastnici susednej stavby. Je len na nas, ako efektivne si dokazeme hajit nase prava a zaujmy a dokazeme si ich presadit. My sa o to snazime a ake-take vysledky mame.
Park/sad by, samozrejme, nemal byt jeden cely suvisly park pozdlz celeho Kanala. Malo by to byt skor clenite uzemie, kde sa striedaju parky s centrami. Centra by mali byt tiez vyvazene a architektonicky kvalitne spracovane a do uzemia citlivo zapracovane zamery.
Kanal sa nerevitalizoval lebo to povodne bola vodohospodarska stavba - ale zivot a priroda si tu nasli svoju prirodzenu cestu a to az takej kvality, ze cast je CHKO a zvysok regionalny biokoridor. A teraz uz zas nie su peniaze. Stavebna uzavera je tu len kvoli koridoru NS MHD.
A TERAZ HODINA PRAVDY. Pri projekte elektricky do Petrzalky vobec nejde o elektricky ani o riesenie dopravy. Ide o odstranenie stavebnej uzavery. Ale to nejde len tak. To ide len vtedy, ked bude vydane uzemne rozhodnutie pre stavbu NS MHD a pre nic ine. A teraz nasleduju suvislosti. Aby mohlo byt vydane uzemne rozhodnutie, musi byt spracovany projekt na NS MHD. Tak si nasi mestski vymyslia primitivny ale na slovensku ucinny sposob obchadzania - nazveme elinu nosnym systemom a budeme to takto riesit terminologicky. Co tam po semantike. Ale pruser, ZSR povedalo, ze by chcelo v uzemi naozaj riesit NS MHD, ale az vo vyhlade 2015. A to je neskoro, dovtedy stavebny a investicny boom ustane a navyse uz nebudu ani na svojich flekoch, aby si aspon parcialne co-to poriesili. Tak hlava-nehlava treba tlacit tzv. docasny variant. Co tam po tom, ze dopravne ho netreba tak rychlo, co na tom, ze mesto na neho nema vlastne zdroje, co tam po tom, ze su s nim same technicke problemy. Hlavne ze sa co najskor odstrani stavebna uzavera a to este kym tam budeme...
Tak ak je pre niekoho prekvapenim,ze Rumuni chcu pre Oradeu ULF,musim ho uviest do sucasnej reality...Rumunsko je momentalne hospodarsky prudko sa rozvijajuca krajina!Staci si vsimat len investicie do oblasti dopravy,ci uz do infrastruktury alebo aj samotnu obnovu vozoveho parku v mestach, alebo aj na statnych zelezniciach.(SNCFR).Pre dotvorenie celkoveho obrazu este par konkretnych prikladov : 1.nakup 400ks MB-Citaro pre Bukurestsky RATB, 2.nakup novych suprav metra pre METROREX Bukurest, 3.dobudovanie koridoru Bukurest-Mangalia na 200km/h.(momentalne sa este jazdi "len"160km/h), 4.Masivna obnova voznov pre osobneho zel.operatora(nie 10ks rocne ako u nas...)-nasadzovanie business voznov pre vlaky IC, 5.statny nakladny prepravca MARFA, kt.vykazuje treti najvacsi objem prepravy v Europe!, 6.nizko-podlazne elektricky,t-busy,a-busy napr. v mestach:CLUJ,TIMISOARA,BUCURESTI,BAIA MARE...mozno pribudne aj spomenuta ORADEA..., 7.mimoriadny bod si iste zasluzi aj klima v prostriedkoch MHD, 8.nakup lahkych motorovych vlakov typu DESIRO(zial prevadzkovane v supravach aj na dialkovych spojoch nad 200-300 km), 9.priamy rozvoj turizmu aj prostrednictvom zachovania komercnej prevadzky na lesnych "uzko-kolajkach" obsluh."paro-vozmi"(napr.VISEUL DE SUS).....Dalo by sa iste pokracovat dalej....Vsetkym dopr."fandom" a aj milovnikom turizmom neposkvrnenej prirody,urcite odporucam navstivit tuto krajinu!!! WELCOM TO ROMANIA ❤
no vidis a teraz si predstav ze by pri sucasnom stave vozoveho parku a soferov fungoval tebou presadzovany variant liniek odvsadial vsade...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk