TEBECE: Takze z KE solarisov to je 3514 cislo nebolo nastriekane , kvoli vystave.Este poznamenam ze na rozdiel od toho co ste mali v Ba je to najsilnejsia verzia solarisu z motorom DAF vykon ma o 50koni vyssi ako ten co ste mali v BA .Ma kabinu ako si uviedol a vylepseny palubny pocitac.Na kazdej naprave ma kotucove brzdy , ABS , ESP a splna EURO 3.3510 ktory ste mali v BA nemal ESP a kotucove brzdy mal len na prednej a zadnej vykyvnej naprave.Novemu solarisu ubieha zadok len 1,4m a tie starsie 1,6m.Motorovy tunel je v 3514 inac tvarovany.A este retarder sa da ovladat packou alebo pedalom tak ako je to na KAROSACH 9-rady.
Vcera som bol v BLAVE a tiez som sa viezol v SDKU, je tak isto na prd spravena ako ta v KE.Tie nalepky tam nemali byt.Ked to budu davat dole tak to pojde aj z lakom.
KLF:Mozes mi napisat mail
D3k0: Tymi busmi som chcel naznacit kde sa stracaju naklady v DP. Vcera som bol naposledy na Vylete v BA.Od nedele 15.9 prichadzaju kosice o mna. Vychodnar sa stahuje na zapad.Tesim sa na spolupracu.dufam ze sa coskoro uvidime.
ALL: K tym rakovina busom.U nas v kosiciach dali na rakovina linku Solarisi .Presnejsie line 12.To bol chory napad. Napisem nieco k nasej rakovina linke.
Tu v Ke To do 1.9 vykonavali karosy 932.Boli tam rozny vodici.Ale jedna partia sa mi velmi rata.Neuvadzam EV.c lebo nemusel by som dobre skoncit. Pri nastupe do vozu vas hned ocarili komunisticke hlasky polepene v okoli vodicovej kabiny.Z kabiny je pocut tvrdo bijuci house na cely autobus nieje pocut takmer vlastneho slova.Autobus plny dochodcov.Pristupim ku kabinke vodicavodic sedi len v tricku .Vonku je na roztopenie v autobuse 2 horsie.A mali ste vidiet dochodkynu ktora si sla kupit listok.ten pohlad a to tie reci no comento. Ale je tam kope prihod z tym vodicom.On si z dochodcov robi totalnu srandu.Stal v predu pri kolegovy a stara baba chcela vidiet na cestu.Nakoniec sa nezdrzala a povedala mu nech si ide sadnut na sedadlo a ze v predu nema co postavat.On sa zobral a sadol si namadlo co je pri prednych sedadlach.Staru chytala zlost.V tom si pustil taku ranu.Ze to bolo citit na pol busu.Stara okamzite vystupila a bol pokoj. Ten ked isiel 12 tak pol starobinca odmietalo nastupit. Ale viacej nepisem aby si ma nechytil pod krk.
Z: U nas sa tiez robia cary mary a riadne.Napriklad. 6244 autobus jazdi posledny den na linke, vyzera ako jeden z tych na fotkach co ste vyssie uviedli.Cit crep.Z adve dni je z neho uz dielensky voz.po roku az nevladze vyliezt uz ani z Garaze.A na druhy den vyde 6244 ako posledna seria 732 z kabinkov a oznacene ako GO kosice.Dobre cari mari.Islo o ukrainsky dovoz.A takych tu mame 10 vozov len z karos a jeden ikarus 4126
Andrej:Solarisi a blava neviem ti to len tak rychlo napisat musim si bratislavsku MHD poriadne obzriet aby som vedel presne povedat .Musim sa pozriet na linkove vedenia a vyuzitelnost liniek aby som vedel povedat.A co sa tyka prevadzky niesu narocne ale treba mat uz servis z pocitacom a myslim si ze neboli by s tym u vas ziadne problemi.A co sa tyka zavad, su tu problemi z ulozenim kardanu v loziskach.A inac takmer ziadne problemi.jeden mal teraz menene vstrekovacie cerpadlo a jeden stoji odstaveny z dervou strechou.Ale bol to dosledok havarie.poviem to je to sama elektronika a ikarus 435 nemozno poprovnavat z elektronikou.To ako keby si porovnaval ziarovku a Mikroprocesor.
Vcera som bol v BLAVE a tiez som sa viezol v SDKU, je tak isto na prd spravena ako ta v KE.Tie nalepky tam nemali byt.Ked to budu davat dole tak to pojde aj z lakom.
KLF:Mozes mi napisat mail
D3k0: Tymi busmi som chcel naznacit kde sa stracaju naklady v DP. Vcera som bol naposledy na Vylete v BA.Od nedele 15.9 prichadzaju kosice o mna. Vychodnar sa stahuje na zapad.Tesim sa na spolupracu.dufam ze sa coskoro uvidime.
ALL: K tym rakovina busom.U nas v kosiciach dali na rakovina linku Solarisi .Presnejsie line 12.To bol chory napad. Napisem nieco k nasej rakovina linke.
Tu v Ke To do 1.9 vykonavali karosy 932.Boli tam rozny vodici.Ale jedna partia sa mi velmi rata.Neuvadzam EV.c lebo nemusel by som dobre skoncit. Pri nastupe do vozu vas hned ocarili komunisticke hlasky polepene v okoli vodicovej kabiny.Z kabiny je pocut tvrdo bijuci house na cely autobus nieje pocut takmer vlastneho slova.Autobus plny dochodcov.Pristupim ku kabinke vodicavodic sedi len v tricku .Vonku je na roztopenie v autobuse 2 horsie.A mali ste vidiet dochodkynu ktora si sla kupit listok.ten pohlad a to tie reci no comento. Ale je tam kope prihod z tym vodicom.On si z dochodcov robi totalnu srandu.Stal v predu pri kolegovy a stara baba chcela vidiet na cestu.Nakoniec sa nezdrzala a povedala mu nech si ide sadnut na sedadlo a ze v predu nema co postavat.On sa zobral a sadol si namadlo co je pri prednych sedadlach.Staru chytala zlost.V tom si pustil taku ranu.Ze to bolo citit na pol busu.Stara okamzite vystupila a bol pokoj. Ten ked isiel 12 tak pol starobinca odmietalo nastupit. Ale viacej nepisem aby si ma nechytil pod krk.
Z: U nas sa tiez robia cary mary a riadne.Napriklad. 6244 autobus jazdi posledny den na linke, vyzera ako jeden z tych na fotkach co ste vyssie uviedli.Cit crep.Z adve dni je z neho uz dielensky voz.po roku az nevladze vyliezt uz ani z Garaze.A na druhy den vyde 6244 ako posledna seria 732 z kabinkov a oznacene ako GO kosice.Dobre cari mari.Islo o ukrainsky dovoz.A takych tu mame 10 vozov len z karos a jeden ikarus 4126
Andrej:Solarisi a blava neviem ti to len tak rychlo napisat musim si bratislavsku MHD poriadne obzriet aby som vedel presne povedat .Musim sa pozriet na linkove vedenia a vyuzitelnost liniek aby som vedel povedat.A co sa tyka prevadzky niesu narocne ale treba mat uz servis z pocitacom a myslim si ze neboli by s tym u vas ziadne problemi.A co sa tyka zavad, su tu problemi z ulozenim kardanu v loziskach.A inac takmer ziadne problemi.jeden mal teraz menene vstrekovacie cerpadlo a jeden stoji odstaveny z dervou strechou.Ale bol to dosledok havarie.poviem to je to sama elektronika a ikarus 435 nemozno poprovnavat z elektronikou.To ako keby si porovnaval ziarovku a Mikroprocesor.
KLF