A kade bude viesť 34? Teda pardon niesom v obraze. Viem, že 34 sa má presmerovať kvôli obsluhe územia ktoré o MHD prišlo "vďaka" Sitine. Ale presne ako sa to tam bude motať neviem.
pri podjazde nejde len o svetlu vysku ale o prejazdovu vysku, co cini
svetla vyska - nejaka rezerva
ak tam mas este trolejbusove droty, tak potom je to
svetla vyska - rezerva - zaves drotov - izolacna rezerva...
su to normy kvoli tranzitnej doprave (hlavne kamiony a poschodove autobusy) ktore sa prisne dodrziavaju na D,RK a cestach 1.triedy (teda cesty pod spravou SSC a NDS) a na mestskych okruhoch (cez Mlynsku dolinu vedie II. BA okruh).
keby tam mali jazdit len trofle, tak v tom pripade neni problem, vklude by to mohlo byt aj mensie, lenze tade jazdia jednak kamiony (s horlavinami, ktore nemozu cez Sitinu) a tiez poschodove autobusy a prejazd musi byt bezpecny aj v pripade, ze sa vezies v poschodovom autobuse pri otvorenom vetraku a nezachyti ta prud z trolejbusovych trolejov ked prechadzas ulickou
Samozrejme presne cisla nepoznam a neviem ani suvislosti ako je to u nas, to by sa mohol vyjadrit aquilla
Tento co je v BA stoji okolo 14 milionov. Pocitam ze pri objednavke cca 100 ks by sa cena dala zrazit na tych 11-12 milionov za ks (vybava, mnozstevna zlava, zmluva o servise atd.). Iste aj SOR by pri 100 ks vedel dat nizsiu cenu. No preco behat na SORoch za kazdu cenu. Bratislava ma reprezentovat a nech sa pozeram na SOR akokolvek, mne ako reprezentant hlavneho mesta nepride. Preco stale kupovat LEN lacne veci. Napokon tusim uz aj Rumunsko kupilo par desiatok Citar ?
Ale trt makovy, na tieto hovadiny zabudni! Treba unifikaciu, nie kupovat naraz dve znacky busov. Proste sa zmier ze Mercedes na 99,9 periodickych nebude.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider
Ten Merkredes stojí preto 14 miliónov, lebo... neviem. Asi preto, že má celovozovú klimatizáciu