Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #96041:
Priamo na Dúbravskú cestu. Keď pozreš na mapu od marian555, tak cez to parkovisko by mohla ísť. Parkovisko je aj tak nejaké tie metre pod úroveň Patrónky, takže v podstate by na Brnianskej zaliezla pod zem a úrovňovo by vyliezla na Dúbravskú cestu. Tie dve prudké zákruty k Dúbravskej ceste nevadia? Preto som navrhoval trať už od začiatku Dúbravskej cesty pre plynulosť. Len neviem zas ako by to prijali tí čo potrebujú výjsť autom z tej oblasti ?
Reakcia na: Ondro #96015:
Nerátam samozrejme s tým, že sa tam budú otáčať staré T alebo Kačice ale ale obojsmerné moderné električky. Čiže by tam bolo možné vybudovať hlavovú konečnú v priestore ako je zastávka SAD. Viem, že je tam dáke parkovisko. Vôbec celkovo to betónové teleso označované ako prístrešok by zaslúžilo prebudovať. Jednak je to významá zastávka a prestupný uzol medzi SAD a MHD smeron na západ.
Reakcia na: NN #96013:
Hlavne by tak bolo možné sa zbaviť doterných odparkovaných áut v rannej špičke na Obchodnej! ?
Reakcia na: Ike #96044:
? Jaj, fakt, ja som ešte stále niekoľko hodín dozadu ?
Reakcia na: 810zssk #96030:
Keď je reč o unifikácii, prichádzajú do úvahy dve možnosti: SOR alebo Citelis...
Reakcia na: intony #96042:
to nema byt rychlodrazna elina, ale 34ka po otvoreni dubravskej cesty 🙂
Reakcia na: enumaelish #96037:
Pokial si spominam dobre, tak by mala za Patronkou odbocit dolava (ustavy SAV, ...) a tam sa napojit na novu cestu subezne s Lamacskou (pri Mokrohajskej je v tom lesiku) potom tym podjazdom pod SZ portalom tunela Sitina a napoji sa na povodnu trasu na Poliankach.
http://maps.google.com/maps?f=d&hl=sk&geocode=7832730795263753064,48.168661,17.076992%3B3783372318578488346,48.170240,17.071780%3B16416010210607624529,48.173386,17.066688&saddr=Lama%C4%8Dsk%C3%A1+cesta+%4048.168661,+17.076992&daddr=D%C3%BAbravsk%C3%A1+cesta+%4048.170240,+17.071780+to:Nezn%C3%A1ma+cesta+%4048.173386,+17.066688+to:48.174972,17.062154&mra=mi&mrcr=2&mrsp=3&sz=16&sll=48.173126,17.068398&sspn=0.009645,0.018239&ie=UTF8&t=h&z=16&om=0
Google mi nechcel spravne spojit body C-D, lebo tam nepozna este cestu, na fotomape ju uz vsak vidno.
Reakcia na: Ike #96039:
No tak z toho by rýchlodrážna elina nebola.
Reakcia na: enumaelish #96038:
a kde by ustila?
Rád by som sa opýtal, či na cest. lístkoch je už nové logo DPB. Som z B.Bystrice a chcel by som to vedeť, dakujem ?
Reakcia na: tr3mp #95977:
Ešte pripomienka. Kedže na Patrónke je podchod, tak nebolo by rozumné ho využiť ako zastávku? Teda viesť elinu pod Patrónku?
Reakcia na: marian555 #95974:
A kade bude viesť 34? Teda pardon niesom v obraze. Viem, že 34 sa má presmerovať kvôli obsluhe územia ktoré o MHD prišlo "vďaka" Sitine. Ale presne ako sa to tam bude motať neviem.
Reakcia na: Ámos #96009:
pri podjazde nejde len o svetlu vysku ale o prejazdovu vysku, co cini

svetla vyska - nejaka rezerva

ak tam mas este trolejbusove droty, tak potom je to

svetla vyska - rezerva - zaves drotov - izolacna rezerva...

su to normy kvoli tranzitnej doprave (hlavne kamiony a poschodove autobusy) ktore sa prisne dodrziavaju na D,RK a cestach 1.triedy (teda cesty pod spravou SSC a NDS) a na mestskych okruhoch (cez Mlynsku dolinu vedie II. BA okruh).

keby tam mali jazdit len trofle, tak v tom pripade neni problem, vklude by to mohlo byt aj mensie, lenze tade jazdia jednak kamiony (s horlavinami, ktore nemozu cez Sitinu) a tiez poschodove autobusy a prejazd musi byt bezpecny aj v pripade, ze sa vezies v poschodovom autobuse pri otvorenom vetraku a nezachyti ta prud z trolejbusovych trolejov ked prechadzas ulickou

Samozrejme presne cisla nepoznam a neviem ani suvislosti ako je to u nas, to by sa mohol vyjadrit aquilla
Reakcia na: Ike #96034:
Ty kopirant ? ?
Reakcia na: Mikimaus #96031:
nie desiatok, ale stoviek 🙂 BA by v prvom rade mali reprezentovat obcania... ? vies ako sa hovori "nehadzte perly sviniam"
Reakcia na: Mikimaus #96031:
Desiatok? Stoviek!!! ?

Ten Merkredes stojí preto 14 miliónov, lebo... neviem. Asi preto, že má celovozovú klimatizáciu 🙂
Reakcia na: 810zssk #96028:
Ops, zabudol som link.. skusim to este raz pohladat...
Reakcia na: Ámos #96017:
Tento co je v BA stoji okolo 14 milionov. Pocitam ze pri objednavke cca 100 ks by sa cena dala zrazit na tych 11-12 milionov za ks (vybava, mnozstevna zlava, zmluva o servise atd.). Iste aj SOR by pri 100 ks vedel dat nizsiu cenu. No preco behat na SORoch za kazdu cenu. Bratislava ma reprezentovat a nech sa pozeram na SOR akokolvek, mne ako reprezentant hlavneho mesta nepride. Preco stale kupovat LEN lacne veci. Napokon tusim uz aj Rumunsko kupilo par desiatok Citar ?
Reakcia na: stevo #96018:
Ale trt makovy, na tieto hovadiny zabudni! Treba unifikaciu, nie kupovat naraz dve znacky busov. Proste sa zmier ze Mercedes na 99,9 periodickych nebude.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.