Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #95985:
no dobre v tvojom case to boli nove masiny teraz to ma 12 a viac rokov prva 50 co ide ku krikom sa v pohode obtoci druha co ide ku ceste to tam lame a kde este funguje zvoncek ze mas zalomeny voz tak veselo vyhrava svoju odu na bolest ?
Reakcia na: marian555 #95984:
ponukas velmi dobre riesenie, no zial u nas v BA nerealizovatelne...

ako si teda predstavujem realizaciu..
1. na useku krizovatka Slavicie, CS pri ZOO by sa zobojsmernila premavka, samozrejme pekne znacene smerovacimi doskami spravne umiestnenymi...
2. Vystavba podpier (Molecova) Botanicka - cez Slavicie - az na Patronku
3. Vystavba docasnych podpier na nadjazde nad D2.
4. Natiahnutie trolejov, na useku krizovatka - cerpacia stanica obojsmerne.
5. vystavanie docasnej CSS na vychodnej krizovatke na nadjazde ponad D2, ktora by fungovala non-stop (aj v noci, lebo na dialnici sa jazdi aj v noci a na tom useku by mohlo vzniknut vela vaznych celnych zrazok)..
6. Uzatvorenie podjazdu pod D2
7, prerobenie podjazdu, natiahnutie kablov
8. opatovne zjednoprudnennie s tym, ze podpery (docasne) na nadjazde nad D2 by sa mohli vyuzit pri zatrolejovani trate 31 do buducnosti...

vsetko to naraza na obrovsky hacik
- chtic kompetentnych
Reakcia na: Sati #95905:
Ja som teda s klobásovým autobusom nikdy nejazdil ale odvážil by som sa tvrdiť, že polomer otáčania na Trenčianskej je menší a ani 15Tr ani Sanos tam nikdy žiadne zvuky z točne nevydávali, ani sa tam točne neničili. A zatiaľ, čo sa 14Tr (hlavne staršie série s riadením Csepel) občas na jedenkrát nevytočila, s klobásou sa mi to inkdy nestalo. Odvtedy tvrdím, že kde sa otočí sólo, otočí sa aj klobása (pokiaľ tam nebude nejaký blbý stredový ostrovček).
Reakcia na: Ike #95983:
Ja som to nemyslel ako trvale, ale aspon pokym by sa nespravil ten drahsi sposob. Pocas jeho vystavby by to muselo byt itak obojsmerne. Aspon by sa konecne potiahol ten trolik do KV.
Pouzitim par semaforov by trolejbus zastal pred vjazdom na dialnicu a dal by prednost vozidlam, ktore dostanu na moste zelenu. V jednoduchosti je krasa, len sa netreba bat.?
PS ako sa tu vravi §1 nikdysatotaknerobilo §3 tosaneda atd atd a hlavne niesupeniaze ?
Reakcia na: marian555 #95982:
neviem ci by to bolo bezpecne, vzhladom na znizenu viditelnost kvoli terenu a kvoli tomu ze by trolejbusy krizovali vyjazd na dialnicu D2... to by museli davat prednost tymto autam, a tie by kvoli kopcu nevideli... ako docasne riesenie s napojenim na SSC by to mozno slo, ale to sa u nas nerobi atd. ? ...
ale ako trvale by to urcite neschvalili...
Reakcia na: marian555 #95980:
neviem ktory myslis... snad nie dialnicny privadzac, ten by nebolo vhodne zobojsmernovat... riesenie bud nie je, alebo velmi narocne fyzicky aj financne - a sice znizenie vozovky cca o pol metra pod estakadou pri zhlavi...tak aby tam mohlo trolejbusy jazdit
Reakcia na: Ike #95978:
Ps k tej Mlynskej, keby sa velmi chcelo, tak riesenie s tymi trolejbusmi by mohlo byt take, ze by sa zobojsmernil ten usek popri pumpe smer Patronka. Nakolko itak je teraz v tom useku doprava troska slabsia. Je to len kratky kusok. Co vy na to?
Reakcia na: Ike #95978:
Tak Polianky by ostali obsluhovane autobusmi, tak ako sa planuje. Pokial ma pamat neklame, tak po otvoreni tej cesty by tade mala chodit L34.
Reakcia na: tr3mp #95977:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&om=0&t=h&msa=0&msid=103771270784204455029.0004458e92fb1998254ee&ll=48.180281,17.057712&spn=0.009987,0.020084&z=16
alebo toto, ale neviem aku nosnost ma ta existujuca estakada + je to krok spat, lebo obsluha polianok sa nekona 😞

zial, nerozmyslalo sa dopredu... tak isto ako pri vystavbe JV zhlavia Sitiny, ze by tam mohli chodit trolejbusy... ved naco by sa DPB, Magistrat a NDS dohadovali...
Reakcia na: Ike #95975:
Toto stúpanie sa dá pri výstavbe trate prispôsobiť. Ale presne tento podjazd som myslel. Bohužiaľ to na tej mape nie je presne vidieť. Alternatívou je pomerne vysoká estakáda ponad diaľnicu.
Stalo sa vam niekedy nieco taketo,alebo podobne???
23.1.2008 syn dostal dop.list od pravnika na zaplatenie pokuty za jazdu bez platneho cestovneho listka.V liste bol uvedeny datum 13.12.2007,a linka cislo 23. V tomto case mal platnu elektricenku,ktorej platnost trvala do 10.1.2008.Po navsteve doplatkovej kancelarie,mi velmi ,,mila a ochotna" pani oznamila,ze listok o zazname z ,,ciernej jazdy",/na ktorom malo byt jeho rodne cislo a cislo OP/ nema v kancelarii,ale je u pravnika !?a nech zaplati 140 sk,lebo urcite nemal pri sebe elektricenku...A to najlepsie nakoniec: syn 13.12.2007 od 14.00-20.00 robil promo v tescu,co ma podlozene dokladom.
AKO JE TOTO MOZNE???
Reakcia na: marian555 #95974:
netvrdim ze jedna cesta pre eliny a auta (asfaltovy zvrsok) je nerealna a cudujem sa ze v BA sa nevyuziva, no zo strany polianok smer patronka by to bol pre elinu slusny rollercoaster... ale netvrdim ze to nejde, len sa mi to zda velmi tazkopadne aj pre auta, nieto este pre eliny...
Reakcia na: Ike #95972:
teoreticky to viest po tej ceste co ide od ustavov SAV a kade bude viest 34. je tam cesta pod tym vyjazdom z tunela sitina ?
Reakcia na: tr3mp #95971:
To je pekny navrh, len ja by som posunul zastavku Polianky viac k zimnemu stadionu, asi tak ako je dnes Lipskeho, by vyuzivalo viac ludi, najma deti iduce zo skol a ludi z Pekarne.
Reakcia na: tr3mp #95971:
ale ako by si to viedol pri SZ zhlavi tunela Sitina? neviem ci je tam relief vhodny na trat a miesto tam nie je (ved naco rozmyslat dopredu?)
Reakcia na: intony #95942:
Skvelé návrhy. Nebyť zaostalého návrhu viesť eliny len popri NBS všetky štyri linky, ruka v ruke s nápadom zrušiť trať na Štefánikovej, tak by sme mohli odškrtnúť časť bodu číslo 5. Keď by aj paralelne existovali trate na Štefánikovej a Imricha Karvaša, tak by sa mohli linky 2 a 13 viesť po Štefánikovej a 3 s 8 po Imircha Karvaša okolo NBS. Ešte keď pozerám na bod 1, tak kadiaľ by sa viedla trať z Patrónky do Dúbravky v súčastnosti? Dané územie je za Patrónku je zastavané, cestami a kde neni cesty tak tam už stojí dáka budova. Malo by zmysel viesť trať len po Patrónku?
Reakcia na: Ike #95941:
Nebolo by na škodu viesť aj tadiaľ trať a hlbšie do Trnávky by robili dopravy k elinám 58,63 a 67, len či by to stačilo keby sa odtiaľ vylúčil trolejbus. Ešte treba mať na mysli, že k tomu by sa musela vybudovať ďaľšia trať v centre, kvôli priepustnosti. A veľmi by sa už zišla aj trať cez Gagarinovu po trase 202, lebo kapacita ktorá je na 201 a 202 sa blíži k tej akú má 95. Slovo blíži som použil len preto, lebo neni viac šoférov. Keby bolo tak 201+202 vykonajú tých 20 spojov ráno z Dolných honov v čase od 6:45 do 7:45
Reakcia na: hoppusmark01 #95962:
A jedeme dál...:
Trafostanica električky do Viedne ustúpi výstavbe
http://tinyurl.com/2fdlk4
Budova prvej elektrárne na území Bratislavy už neexistuje:
http://tinyurl.com/ynsyk2

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.