Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #95940:
Počkaj, prešiel by si s tým popod ten most, alebo bi si uhol na Gondovej cez to parkovisko ? Popred prístav by to šlo tak na ostrejšie nože, ale budiž, len si myslím, že tento smer je "zdvojkoľajniteľný" po Štúrovej.
Prečo by mal byť úsek okolo Bottovej podzemný ? Pokiaľ nebudeš mať ako viesť tú električku po povrchu, nebudeš mať ani náhodou plac poslať ju tam pod zem a von...
Reakcia na: Ike #95941:
Presne tak, je veľká škoda, že sa teraz vôbec nestavajú električkové trate. Keď už nie ďaleko od centra, tak aspoň v rámci centra. Tá autobusová stanica a jej okolie by nebol trucpodnik.
Reakcia na: Ike #95941:
Myslím, že nie, ale;

ad 1) hlavná stanica - Patrónka - Dúbravka
ad 2) Šafárikovo nám. - Petržalka,
ad 3) ASMN - Prievoz - Vrakuňa/Podunajské Biskupice
ad 4) Ružinov - Vrakuňa/Podunajské Biskupice
ad 5) okruh (Šafárikovo nám, ASMN, Krížna, Račianske mýto, Šancová, Štefánikova, Suché mýto.

Všetky tieto navrhované smery
rozvoja TRAM v BA boli uvažované v roku 1968
v Generálnom návrhu MHD V Bratislave.
Je to tam všetko dopodrobna rozvedené, sú
tam uvedene jednotlivé uvažované varianty
(je ich 12), výsledný variant uvažoval
8 radial + je tam uvedená etapizácia s linkovým
vedením.

Okolo roku 1972 došlo k prehodnoteniu rozvoja mesta,
uvažovalo sa s 1 000 000 Bratislavou a TRAM
ako nosný systém z hľadiska prepravnej kapacity
a rýchlosti nespĺňala požiadavky.

Povedal R.A.T.P.

Teraz máme s prepáčením ho*no...
Reakcia na: intony #95938:
krasnym, zial asi poslednym prikladom planovania do buducnosti bola stavba vajnorskej radialy... vtedy tam nebolo takmer nic okrem istrochemu... a dnes? kolko tam sidli firiem, tesco, cocacola, nayelektrodom, porsche, suzuki, prespor, r1 ,peugeot kopec ubytovni... kopec skladov atd, ktore by boli v prdeli dnes...

mimochodom neplanovalo sa aj stredom roznavskej viest trat?
Reakcia na: Sommelier #95939:
Dalo by sa aj po Fajnorovom, keby sa spravila kvalitna protipovodňova ehm... Ale myslel som tesne pri budove SNM po Rázusovom nábreží. Samozrejme aj so spojkou Starý most - Pribinova.
Nad Bottovou som premýšľal aj ja, ale opäť príliš dlhý podzemný úsek na BA-pomery ?
Reakcia na: intony #95923:
tam popod starý most to nie je zlý nápad, len to tam neukočíruješ počas záplav, ktoré priznajme si nevieme aké budú časté.
Skôr som sa zamýšľal najmä nad odbočením trate zo Starého mosta na Pribinovu (s napojením na šafko) a vo variantoch (pravdepodobne cez Bottovu, prestup do podzemia) po ulici Mlynské Nivy (nič nové, koľajnice odtiaľ vyrvali len nedávno) až k Plynárenskej, neskôr k Bajkalskej.
Reakcia na: Ike #95934:
A keď si ešte spomeniem, že niekto tu predčasom spomínal, že ešte pred plánovaním metra po roku 1970 sa plánovala pomerne rozsiahla sieť rýchlodrážnych električkových tratí...
Reakcia na: intony #95935:
hehe, v BA ani to nie... 🙂 parkovacie miesta len pre par vyvolenych, ktori sa potom budu predbiehat na tuaregoch cez ten rozsireny pravy pruh.... a zabudol si dodat ze tam daju X semaforov, ktore budu mat cervenu vlnu...
Reakcia na: hoppusmark01 #95932:
Aspoň Lamačská brána a Vajnory sa začínajú správne riešiť, len sa bojím ako to dopadne.
Reakcia na: hoppusmark01 #95932:
Pomyslel na dopravu - parkovacie miesta, dostatočne široké cesty, atď ?
Reakcia na: hoppusmark01 #95932:
inak to si mal skvely postreh... ale cele to odraza to, akym smerom sa bratislava rozvija... miesto prioritneho rozvoja do sirky s riesenim dopravy, sa rozrasta do hustoty a na dopravu sa zvysoka kasle... kebyze teraz napises na magistrat, alebo jedno kde, urcite ta odbiju jednym z intonyho spominanych zakonov, a ked pride kolaps BA dopravy, potom sa budu chytat za hlavy a robit sa docasne (trvale) opatrenia...
za sociku tu nefungovalo veeelmi vela veci... co sa ale tyka uzemneho planovania BA, oproti dnesku to bolo uplne super... ci uz to boli obrovske ulice zo zelenym pasom, kde v buducnosti mohli chodit eliny, alebo posledna vajnorska radiala... dnes akoby chybali suvislosti ze ked chce mesto ziskat financie a ponuknut pracovne miesta, tak ti obyvatelia by sa aj radi prepravili... a to bud tak ze mesto neschvali projekt s malo parkovacimi miestami, alebo pre mesto lepsi variant, ze schvali ale zabezpeci plnohodnotnu MHD... ale vzhladom na to ze neschvali ani jedno, tak MHD bude neplnohodnotna + bude v zapchach IAD ktore nebudu mat kde zaparkovat, ale je pohodlnejsie ist IAD ako MHD ktora je neplnohodnotna... atd zacarovany kruh...
Reakcia na: intony #95931:
to su zakony a la dpb... k dopravno-planovacim patria este dalsie

§10nematoperspektivu
§11tadialtonemozeviest
§12niesufinancie
§13niejetovnasejkompetencii
§14rokujemeotom
§15estestalerokujemeotom
$16jetovofazeschvalenia
§17nacoparkoviska
$18nacomhd
$19nedohodlismesa
$20jetodocasne(trvale)riesenie
Reakcia na: hoppusmark01 #95930:
a ešte k tomu taký príklad z Viedne... Rozvojové územie Flugfeld Aspern.. Ešte tam je na celom tom území len orné pole (alebo ako to nazvať), ešte tam nebol ani jeden bager kvôli výstavbe, a už je do detailov naprojektovaná trasa metra U2 až k tomuto územiu, dokonca už je časť tej trasy metra vo výstavbe!
My už máme postavené SND, Eurovea je už vytiahnutá do výšky troch (alebo štyroch?) podlaží, na Twin City je už všetko pripravené na začatie výstavby, na pozemku Lipového parku sú už bagre, na Panorama City sa robia prípojky inžinierskych sietí...
a nikto ešte ani len nepomyslel na to, že tam asi nejak bude treba vyriešiť dopravu....
Reakcia na: AAA #95929:

Snažil som spraviť obe vetvy tak, aby boli čo najlacnejšie a aby bolo čo najmenej podzemných úsekov a súčasne by nebola električka negatívne ovplyvnená cestnou dopravou.
A na Dolné hony, o tom sa dá diskutovať (cez Slovnaft, cez Ružinov). Ja by som to trebárs kľudne viedol aj po Mierovej miesto trolejbusov (opäť najlacnejšie riešenie) ?
Všeličo by sa dalo, keby sa chcelo, ale viď paragrafy dopravného plánovania v BA #95889 ?
Reakcia na: intony #95928:
asi tak... inak to zdvojnásobenie dopravy bolo len čisto k projektu Twin City.. čiže ak k tomu dopočítam aj tie ďalšie projekty, tak to bude minimálne zdesaťnásobenie dopravy.. ?
Reakcia na: intony #95923:
Ten tvoj 2. variant sa mi paci, len mozno tu trat viest z Pribinovej cez Olejarsku, tam ju rozdelit na 2 vetvy: 1. sa priblizi k Dostojevskemu radu bude ho kopirovat za zastavkou Culenova pod zem a dalej pod Dostojevskeho radom a Karadzicovou, v krizovatke s Kriznou by sa trat napajala na sucasnu siet.
2. pojde popri Landererovej (ak uz pozemky nie su predane), Kosickou, ulicou Mlynske Nivy po Bajkalsku a dalej smer DH bud cez Slovnaft, alebo Prievoz.
Reakcia na: hoppusmark01 #95926:
Poďme si spočítať všetky "projekty" na dotknutom území:
- Twin City s výškovými dominatami 40 poschodí
- "Gumon" (neviem si spomenúť na názov) s výškovými dominatami 45 a 38 podlažiami, plus hotel s 28 podlažiami
- Penta bude takisto stavať v oblasti Chalúpkovej
- v oblasti Pribinovej sa je výstavbe Eurovea, plánuje sa Panorama City a je tu SND
- pri Páričkovej nová autobusová stanica
- ak spomeniem Mlynské nivy smerom na východ, opäť ďalšie rozvojové územie.
A kde je kapacitná doprava? Aj keď budú trolejbusy a autobusy jazdiť každých 30 sekúnd, nepoberú to množstvo. Ten ostatok sa bude voziť v IAD a doprava skolabuje.
To predsa každému súdnemu človeku musí byť jasné... ☠ ? ?
...pre tých, čo ho ešte nevideli ? včera okolo 14:45 na botanickej na linke 32
http://imgs.sk/images/mercedescapacityjpg-32397.jpg
Reakcia na: intony #95923:
Ja nad tým rozmýšľam od včera, keď som si v jednom architektonickom časopise prečítal:
"vplyvom navrhovanej výstavby sa intenzita dopravy na všetkých okolitých komunikáciách takmer zdvojnásobí(!).....
....zvýšenie intenzity dopravy nepriaznivo ovplyvní aj fungovanie vzdialenejších križovatiek na Šafárikovom námestí, Trnavskom a Račianskom mýte"....

môj komentár k tomu je asi taký, že ak s tým urýchlene niekto niečo nespraví, tak sme po dokončení toho projektu v prdeli...
Reakcia na: hoppusmark01 #95895:
A územím má predsa viesť v roku 2015 podzemná železnica UFO-17 ?, tá vraj pre mestskú dopravu stačí... ☠

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.