Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #95662:
Ano, spravne, ma...
Reakcia na: zakaznik #95656:
Nedalo mi to teda a precital som si tu studie. Prvych 24. stran bolo vseobecny popis a metodika vypracovavania dopravnej studie. Zaujimave je, ze sa tam tvrdi to iste, co som ja tvrdil a stale tvrdim tu ohladom postupu pri tvorbe dopravneho riesenia.... ?

Precital som si aj zvysok tej studie a nikde som sa tam nedocital, ze by sa uvazovalo s MHD pre Pezinok alebo ze by tam boli na to predpoklady... Prave naopak, uvazuje sa o (mikro)regionalnej autobudovej doprave (cize nielen MHD).

Nosnym systemom ma byt zeleznicny koridor 120, ako som aj ja tvrdil.

Takze o com je este rec?
Reakcia na: kecho #95662:
ma, ale pravdepodobne sa nebude dvihat cele moste pole, iba to medzi piliermi 2. a 3. alebo 3. a 4. Uz si nepamatam presne.
Reakcia na: Valec #95659:
Koľko je norma pre električky? A koľko má to stúpanie na Starý most? Ak teda samozrejme vieš. ?
Reakcia na: Marcelllooo #95655:
Lenže tu ide nie o železnicu ale o električku (prípadne iné ľahké koľajové vozidlo). A najlepším dôkazom toho, že električka toto stúpanie zvládne, je práve to, že električka týmto stúpaním roky jazdila a žiadna rampa po Tallerovu alebo Medenú nebola nutná.

Mimochodom, nejaká dopravácka hlava (zrejme niektorá z tých, ktoré prezentovali idey na trasovanie nosného systému založeného na báze elektičky okolo roku 2003) vymyslela aj zaujímavý nápad: pri rekonštrukcii mosta by krajné mostné polia boli na brehu zaústené v omnoho menšej výške, zároveň by však stred mosta bol zvýšený oproti dnešnému stavu. Celý most by tak bol v stálom stúpaní a klesaní. Výsledkom by bolo, že oproti dnešnému stavu by mohla trať (cesta) zo Starého mosta vchádzať na Šafko omnoho nižšie (snáď aj rovno do podzemia). Neprepočítaval som to, inžinier sice som, ale nie stavebný 🙂 Ale principálne to možné je a tá myšlienka stojí minimálne za zváženie. ?
Reakcia na: Valec #95659:

asi jeden OT, ale: nemá sa pri rekonštrukcii Mosta ČA (ak vôbec bude) ešte zvýšiť úroveň jeho vozovky príp. koľajiska nad hladinou Dunaja❓
Reakcia na: stevo #95416:
Že som ešte nikdy na žiadnej handrenej sedačke svrab ani vši nechytil?
Reakcia na: 810zssk #95414:
Ja som to jeho priznanie nezaregistroval. Toto fórum je v poslednom čase tak zafloodované kinderschotopríspevkami, že sa to nedá usledovať.
Reakcia na: Ámos #95658:
Vtedy boli iné normy. A hlavne asi výkonnejšie vozidlá, keď to vytiahli. Ako keby prvé mostné pole nemohlo tiež mať stúpanie do požadovanej výšky. ?
Reakcia na: Marcelllooo #95655:
To je zvlastne, ze ako je mozne , ze tam jazdil elektricky vlak do Viedne a neskor klasicka elektricka do Petrzalky.
Reakcia na: zakaznik #95652:
Ja zatial nic nespochybnujem (ak tak iba v naznakoch), lebo mi zatial chybaju potrebne informacie a vstupy. Zatial sa len pytam... Prepocty a dopravne matice mas ukazat ty, ked tu predkladas nejake dopravne riesenie, o ktorom bohurovne tvrdis, ze je spravne a dokonale. Prosim, moze byt spravne, ale chcem to vidiet na prislusnych vypoctoch, ze to tak naozaj je. Kto ale spochybnil projekt elektricky cez Stary most je napr. Vyskumy ustav dopravny v Ziline...

Trufale je predlozit dopravne riesenie ala scrinsot Transport Tycoon bez prislusnych prepoctov a bohurovne tvrdit, ze je to spravne a dobre, lebo si to povedal. Mozno mas pravdu, ale ukaz to na prislusnych prepoctoch. Kedze si tak sebavedomy, nemalo by ti robit problem ich vyhrabat v archive, ci ho tu znovu urobit... ?
Reakcia na: Marcelllooo #95651:
...avšak mám dôvodné podozrenie, že by to k ničomu neviedlo.

Po tvojom vyhlásení: "Treba si uvedomit, ze za linkovanim su nielen dopravne potreby ludi, ale hlavne konomika dopravneho riesenia. Nazdavam sa, ze navrh lokalneho busu od vlaku by sa ekonomicky neoplatil; resp. na to, aby sa oplatil by muselo byt cestovne neakceptovatelne vysoke." ti bol ponúknutý k preštudovaniu Plán dopravnej obsluhy BSK, ktorý si zhodil zo stola s tým, že už Ťa to nezaujíma.

Predpokladám, že sa to znova zopakuje, keď sem tr3mp hodí tie svoje výpočty. ?

(Pozn.: Ja osobne som neštudoval dopravu ani som tu v r. 2004 ešte nebol na fóre.)
Reakcia na: tr3mp #95653:
Rampa samotna. Maximalny sklon pre zeleznicnu trakciu je, myslim, 12°, a to by ta rampa koncila dakde pri Medenej alebo Tallerovej.
Reakcia na: tr3mp #95653:
pocuj ty si tvorca toho linkoveho vedenia, nemas niekde prepocty aby si mu ich mohol sem dat...
Reakcia na: Marcelllooo #95649:
"ale s najazdovou rampou na Stary most, ktora moze mat len isty maximalny sklon a teda tu vznikne fyzicka bariera" - Toto ma zaujalo, môžeš mi vysvetliť aká fyzická bariéra by vznikla?
Reakcia na: Marcelllooo #95651:
? ? A ty si už nejaké predložil? Ukáž svoje matice... Našiel si nejaké problémy s kapacitou? Sa to tu preberalo pár rokov dozadu...

Nemyslíš si že je to trošku trúfalé - prísť sem, žiadny relevantný argument nedať, ničím navrhované riešenie nespochybniť a od druhých požadovať aby sa hrabali v archívoch a vyvracali tvoje zbruchavýpočty "co cini dohromady 175 az 200 suprav"???
Reakcia na: zakaznik #95647:
Tak sem s tymi prepoctami, sem s tymi planmi... Jedine, co tu bolo zatial prezentovane bol screensot z Transport Tycoon... ? ? ? ?
Čaute ľudia. Chcem sa Vás opýtať či ste niekto nevideli Capacity a keď hej prezradte na kolkatke premáva
Reakcia na: Valec #95645:
Ved napriklad Vieden ma symbiozu S-bahnov a regularnych elektriciek, staci chodit obcas do Viedne z Petrzalky....

Co sa tyka konkretneho riesenia trate, nejde len o urbanisticke riesenie, ale o konkretne dopravne riesenie v suvislostiach - bezpecnost, hlucnost, nadvaznost na pessie koridory, cyklisticke koridory, regionalne biokoridory atd...

Omyl, vylucenie priechodnosti Vajanskeho - Dostojevskeho nesuvisi ani tak s intervalom elektricky a teda pripadneho semaforu, ale s najazdovou rampou na Stary most, ktora moze mat len isty maximalny sklon a teda tu vznikne fyzicka bariera, ktoru sa neuvazuje nejako podtunelovat, ci inak prekonat, ale sa uvazuje dopravu presmerovat cez Novy most a Appolo...

K lobbynkgovym skupinam. Nie je to celkom tak. Lebo ak bude elektricka - ksefty si rozdeluju miestny poslanci. Ak bude zeleznica, ksefty rozdeluje MDPT, pripadne ZSR...
Reakcia na: Valec #95645:
No samozrejme, ze sa zakaze. Ono vobec sa so Sturovou predsa rata ako s neprejazdnou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement