Reakcia na: Marcelllooo #95642:
Ak na kazdom useku bratislavskej elektrickovej siete nezvysujem prepravnu kapacitu, len sprehladnujem system tak jednoducho vacsi pocet vozidiel nepotrebujem!!! Dokonca ak budem mat na jednej konecnej len jednu linku tak prechodom vo vyprave vozidiel na sytsem, ktory je bezny v zapadynch mestach mozem este aj supravy usetrit.Ved je to rovnako ako zmena v Petrzalke. Pri vacsej kapacite prepravy cez mosty potrebovali menej vzkm a menej vozidiel.
Valec
Čo sa týka križovatky na Šafárikovom námestí. Pri návrhoch rýchlodrážnej električky sa hovorilo o intervale 90 - 120 s. Ak by sa vhodnou formou zabezpečilo, aby križovatkou prechádzali vozidlá súčasne oboma smermi a v prípade, že sa zakáže ľavé odbočenie zo Štúrovej, môže dostať smer Vajanského nábr. - Dostojevského rad dĺžku zelenej fázy ďaleko väčšiu ako má dnes a nebude treba žiadnu obchádzku cez mosty a Einsteninovu.
A tie záujmové skupiny, myslel som projektantov nie stavebníkov. Stavebníkom môže byť jedno, podľa ktorého výkresu budú robiť, hlavne že "to hodí" €.