Čo sa týka prelinkovania električiek, myslím si že určité korekcie by sa po uzavretí tunela mali spraviť.. Predsa nie je možné, aby po jednej trati na Nábreží chodili všetky linky do KV a Dúbravky, a nemali skoordinované intervaly... Čiže by sa mohlo stať, že pôjdu všetky naraz, a potom 20 minút nepôjde nič..
No a to skoordinovanie intervalu sa určite robí ľahšie pri menšom počte liniek, takže by počet liniek určite trebalo zredukovať...
No a to skoordinovanie intervalu sa určite robí ľahšie pri menšom počte liniek, takže by počet liniek určite trebalo zredukovať...
Ámos
1. VW si plati dopravu sam.
2. MHD v PK pri chystanom modely BID je potrebna. A myslim si ze je potrebna aj dnes. Slapanie 15 min na zastavku ti ziadneho cestujuceho neprinesie.
3. Ano ale pre DPB by bolo ekonomickejsie z tvojho pohladu, keby linky jazdili poza zeleznicnu trat a ved ludia si uz dojdu. Co je to slapat na zastavku 15 min. ked by DPB usetril mnozstvo vzkm rocne.