Vie mi niekto povedať dačo o Ik412 a 417? Mám na mysli konkrétne ich prevádzku v praxi či sú dobré alebo majú vady? Nemám na mysli ten jeden čo sa tu škúšal dávno už...
Tie linky už dávnejšie nejazdia, ale keď chodili tak boli určené pre zamestnancov VW na odvoz z mimoriadnej smeny, ktorá končila o 0:00. Všetky zastávky po ceste boli iba na výstup, nástup bol možný iba na VW1 a preto boli odchody zverejnené iba tam.
Ako má mesto dozrieť na garantované nízkopodlažné spoje? To musí mať nejaký požadovaný počet invalidov alebo na to musí dozrieť resp. prezrieť vozový park? Dobrá péčkovina. Teda aby si si nemyslel, že nadávam tebe, ale na liečenie by som poslal toho, kto to povedal. Ak podobných fajnových výrokov bude ešte mnoho tak sa máme v BA načo tešiť. Hlavne, že BA dozrela na výškové budovy, nákupné centrá a pod. ?
Inak predstav si čo by sa dialo kedy linky teraz premávali tak ako pred 9/2005? Ten stav aký je teraz tak má byť akýsi úsporný režim a aj tak sa nedarí. Som zvedavý keď prepustia ten sľubovaný počet pracovníkov administratívy, že či sa podarí získať nových šoférov pre vrátenie CP pre šk.r. na niektorých linkách kde sa tak neuskutočnilo. Alebo sa na to potichu zabudne, a ušetrené peniaze pôjdu na konci roka na tradične známe odmeny ktoré si veľkoryso odsúhlasia poslanci meststkého zastupiteľstva a pod. háveď.
Ale dobrý OT ? predošlej vláde nešlo o nič len uvoľniť miesto svojim firmám alebo firmám svojich kámošov a zničiť vzhľad celého mesta tak ako to len šlo. Chybička krásy pretrváva v tom, že mestskí poslanci sú ešte furt z SDKÚ ?
Re #95249 hoppusmark01:
asi tak ako na Solarisoch - za posledný rok som videl "až" 2(!) krát používanie možnosti dopytu... Takže aj pri nových busoch treba na dopyt asi zabudnúť...
Asi zacnem pri registracii vyzadovat test z gramatiky s 5 otazkami, lebo to, co tu podaktori pisu, sa fakt uz neda citat... Alebo je za tym len pokazena klavesnica? Niektorym nefunguje y a inym i?
A to zase akou informaciou ty disponujes,ked pises ze Comett Tabor chce vyradit IK.417 ??? Toto ja pocujem,resp. citam prvy krat !
Ano,boli problemy,ale uz jazdi dlhodobo bez nejakej zavaznej poruchy,co sa o prvom klbovom Citybuse rozhodne neda povedat.
A po druhe,IK.417 primo ovplyvnuje rozvoj turizmu v Tabore...Ja sam som tam uz suhrnne absolvoval 4-noci ?
...bez Ikarusov sotva!
Este poznamocka k teme potahy na sedadla,ci nie.Som za calunenie,avsak len v prevadzkach,kde sa o to NAOZAJ AJ STARAJU!!! Pre BA by bolo vhodne riesenie plastovy sedak bez latkoveho potahu.(napr. ako nove 24Tr-pre Temesvar,alebo IK.415 v Bukuresti) Aj na moje prekvapenie,je to nielen prakticke,ale aj celkom pohodlne...treba si vyskusat ?
Hlavne by nove vozne mohli mat odomykanie / zamykanie nejakou cipovou kartou, to sa neda kopirovat (resp. da, ale nie lahko a rozhodne to nezvladne bezdak). Po skonceni jazdy by sprievodcovia vlak zamkli a v pripade udrzby v depe by mal kazdy pracovnik ktory tam ma co robit moznost zamknut vozen. Samozrejme, nie je to aplikovatelne na starsie vozne, ale aspon nebude smrdiet Beer a pod.
Aj pre mňa bola potešujúca.. Dúfam, že na Šancovej už nikdy nič vyššie ako 8 poschodí nepostavia...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
d3k0