Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: M.C. #95166:
Mozes specifikovat preco sa ti nepaci SOR? 🙂
Reakcia na: Valec #95149:
Podla info na ich webe to je tak stale, ale v praxi neviem, nakolko ja cestujem na zlavu 50%..
Reakcia na: mrcheef #95147:
Ako o 3 sk na listok? Ved predsa ceny su rozdelene do kilometrickych pasiem 🙂 Ale mne sa to nezda az take tragicke, kedze ponukaju aj kvalitu. Keby ceny zvysoval DPB tak je to ine.
Ono vobec kupovat vozidla od vyrobcov s nejasnou buducnostou, ktore majú problemy umiestnovat svoje vyrobky na trh, nie je dobre.
Reakcia na: d3k0 #95196:
To uz zase chcipol? ? Ved nedavno konecne do neho dali ten menic , ci co o bolo, co vraj mal stat par 100 litrov..ci par melonov, uz si nespominam..a teraz zase odstavka ?
dúfam, že ma nechcete z tohto fora vyhodiť. to by som bol velmi smutný.
Reakcia na: Majkl #95197:
cenovy rozdiel 417 a 435 nepoznam, ale medzi 412 a 415 v roku 1998 bol 302 tis. Sk, co vtedy bolo 6% ceny...
Reakcia na: d3k0 #95196:
ktovie preco Ik 417 nebol velmi uspesny typ... Celkom sa ich vyrobilo len dakych cca 30-40 kusov. Ja som si myslel, ze to bolo preto, lebo bol vyrazne drahsi ako 435ky...
Reakcia na: Ámos #95193:
So 417 boli problemy, ale tie sa pokial viem podarilo vyriesit u typu ako takeho. Ci to bolo aj u prototypu skusaneho u nas, to neviem, kazdopadne uspesne premaval (alebo mozno este premava) v Salgotarjane. Inak by napr. v Tabore nejazdil doteraz bus 417.10A z roku 1999.

albert.BKV.zrt: U Ik 4xxT to bolo udajne tak ako pises ty, ale nikde nebolo napisane, ze si ho mal podnik objednat prave s vyzbrojou Ganz. Bukurest ma vozy myslim s vyzbrojou Astra. Neviem vsak, ci vyrobca tam bol ochotny nainstalovat vyzbroj Skoda. K 21 Tr mozem dodat tolko, ze sa u nej kazia prave tie komponenty, ktore su vyroby Ganz 🙂 Opat je ten voz odstaveny...

Blizsie asi bude vediet S499.
Reakcia na: albert.BKV.zrt #95194:
ja ako spravny Ikarusofil zavidim Budapesti ich Ikarus 412T... ?
Reakcia na: d3k0 #95189:
K tvojim otazkam ohladne nekupenia 417 a vacsieho poctu 412, si dovolujem pridat aj ja jednu otazku.
Pytam sa,aky bol dovod nekupenia IK.415 T ???
Mne zname odpovede boli len strohe konstatovania(nepodlozene nicim) typu : "ono to prerazalo do skrine"...Tak sa teda cakalo co sa bude diat...A nedialo sa dlho-dlho nic.A po rokoch dosla super-ultra-moderna SKODA 21Tr.Uf,hlavne ze to bola SKODA! Skoncilo to az pri dodavke 1 (slovom jedneho)vozidla...
Este poznamocka.Hladal som nejake zaznamy o pocte usmrt. pasazierov v T-IK. 412,415,435 nasledkom "prerazania el.prudu do vozu"..Ak sa mylim,opravte ma! Ja som nic nenasiel...
Zavidim Bukuresti ich IK.415-T!!! ?
Reakcia na: d3k0 #95189:
Ved 417-tka tu bola, ale ju vratili kvoli problemom s integritou karosierie, nie???

Treba podotknut, ze oba typy maju rovnaku NEudrzbu. Co je velka skoda u Ik400. (nielen)
Reakcia na: záchranár #95191:
tak chod k ocnej ❗
ja do toho vidím náhodou celkom dobre. to všetko je môj názor.
Reakcia na: záchranár #95178:
chlapce prd do toho vidis ❗
Reakcia na: Ámos #95163:
Len dodam, ze Ikarusy 4xx boli v roku 1995 podstatne drahsie ako Karosy B 7xx. Akurat ze Karosa nevedela dodat viac ako 7 kusov (a samozrejme, 700-kovy rad mal vyssiu podlahu, vyrobca nevedel urobit velku kabinu vodica (osobne moznost vyhradit 1. dvere len pre vodica za riesenie nepovazujem), mal starsie prvky a celkovo sa vyzorom a vybavenim s Ikarusmi 4xx porovnavat nedal, cize je jasne, preco mal nizsiu cenu). A dnes je pekne vidno, co z toho bola lepsia kupa - ci 12 Ikarusov 435, z ktorych jazdi 12, alebo 7 Karos B 741, z ktorych jazdia tusim 4. Skor by ma zaujimalo, aky bol dovod nekupenia Ikarusov 412 a 417, kedze boli oproti vysokopodlaznym verziam drahsie len o niekolko sto tisic.
Reakcia na: Sati #95186:
? a to mas odkial ? agentura JPP
Reakcia na: Sati #95186:
a kam konktretne do Nemecka to malo ist, ked uz si tak dobre informovany?
Reakcia na: Ámos #95163:
SKlamem ta Ikace sa kupili len preto lebo karosa Nebola schopna dodat v termine co chcel dpb take mnostvo klbakov lebo mali us ine zakazky a DPB prislo ikacom vhod lebo to co jazdi tu malo ist do nemecka ale tam to nesplnalo niejake normi a ine kraviny asi len tolko v kratkosti ❗
Reakcia na: S499.1023 #95174:
Igorko,neporovnavaj 417 s Irisbusom 18 M ! Ked tak,mozno 417 a staru hnusnu klbovu Agoru ! Moj subjektivny nazor je taky,ze je to sto a jedno!!! Uz len ta Renaultacka palubovka....brrrr.....3 tlacidla,15 funkcii....Keby Ikarus "nezmrazil" vyrobu,tak sa k tymto trhom Renault-Agora-CityBus-Citelis-Irisbus (a neviem ako este sa to vola) nikdy nedostane!
Je mi ale jasne,ze si "nasiaknuty" z Prahy,tak co ti uz ostava,propagujes to dalej v hesle,"ked zdochla mne koza,nech aj susedovi zdochne"... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement