A kde? Nenašiel som. Každopádne teraz budú musieť rešpektovať výmer BSK. Jedine že by tú zľavu dávali ešte naviac z ceny vo výmere. ? Ale to len skôr ešte nestihli opraviť.
Re #95207 S499.1023: ? ? ? Od akej lokomotívy? Od parnej? ? ? ?
Cela ta Skoda 21Tr je jedna velka sasovina.. vozitko je to dobre, ale radsej nech ho odstavia, alebo predaju.. nema zmysel sa tu s nim donekonecna hrajkat..
A to si kde vzal? Na výpravni hovorili? Tam som už toľko zaručených správ počul, že Bombardier kúpi ÚD DP, že Kummler-Matter kúpi vrchárov, že pred ÚD leží zrých%lovač do lokomotívy... ? ? ?
Môžeš okrem svojich nezmyselnách žvástov o nasiaknutí a heslách uviesť KONKRÉTNE niečo, v čom je Ik417 lepší? A prečo by som ho mal porovnávať so starou kĺbovou Agorou, keď je rok 2008?
Len tak mimochodom, k Slintelisu môžeš mať aj palubovku VDO.
Ako o 3 sk na listok? Ved predsa ceny su rozdelene do kilometrickych pasiem Ale mne sa to nezda az take tragicke, kedze ponukaju aj kvalitu. Keby ceny zvysoval DPB tak je to ine.
To uz zase chcipol? ? Ved nedavno konecne do neho dali ten menic , ci co o bolo, co vraj mal stat par 100 litrov..ci par melonov, uz si nespominam..a teraz zase odstavka ?
ktovie preco Ik 417 nebol velmi uspesny typ... Celkom sa ich vyrobilo len dakych cca 30-40 kusov. Ja som si myslel, ze to bolo preto, lebo bol vyrazne drahsi ako 435ky...
So 417 boli problemy, ale tie sa pokial viem podarilo vyriesit u typu ako takeho. Ci to bolo aj u prototypu skusaneho u nas, to neviem, kazdopadne uspesne premaval (alebo mozno este premava) v Salgotarjane. Inak by napr. v Tabore nejazdil doteraz bus 417.10A z roku 1999.
albert.BKV.zrt: U Ik 4xxT to bolo udajne tak ako pises ty, ale nikde nebolo napisane, ze si ho mal podnik objednat prave s vyzbrojou Ganz. Bukurest ma vozy myslim s vyzbrojou Astra. Neviem vsak, ci vyrobca tam bol ochotny nainstalovat vyzbroj Skoda. K 21 Tr mozem dodat tolko, ze sa u nej kazia prave tie komponenty, ktore su vyroby Ganz Opat je ten voz odstaveny...
K tvojim otazkam ohladne nekupenia 417 a vacsieho poctu 412, si dovolujem pridat aj ja jednu otazku.
Pytam sa,aky bol dovod nekupenia IK.415 T ???
Mne zname odpovede boli len strohe konstatovania(nepodlozene nicim) typu : "ono to prerazalo do skrine"...Tak sa teda cakalo co sa bude diat...A nedialo sa dlho-dlho nic.A po rokoch dosla super-ultra-moderna SKODA 21Tr.Uf,hlavne ze to bola SKODA! Skoncilo to az pri dodavke 1 (slovom jedneho)vozidla...
Este poznamocka.Hladal som nejake zaznamy o pocte usmrt. pasazierov v T-IK. 412,415,435 nasledkom "prerazania el.prudu do vozu"..Ak sa mylim,opravte ma! Ja som nic nenasiel...
Zavidim Bukuresti ich IK.415-T!!! ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Treba podotknut, ze oba typy maju rovnaku NEudrzbu. Co je velka skoda u Ik400. (nielen)