aj ja som za nápad spraviť na Štefánikovej pre IGK iba 2 pruhy + 2 pre eliny - môžeme to už prezentovať ako žiadosť cestujúcej verejnosti? ?
Re #94879 hoppusmark01: na hodžovom v podchode už eskalátory nie sú vôbec... v rámci "krátkej" rekonštrukcie (tiež ju robí IPR ako tú budovu oproti Grassalkovichovmu?) tam podľa mňa nebudú ešte aspoň rok - toť optimistický odhad
Skrátka linky N24 by premávala od VW iba okolo polnoci (napr. 23:40, 00:10 a 00:40) a zo zastávk Jána Jánoša, VW nad ránom. (po odchode posleného spoja linky N21 na stanicu; napr o 04:01.)
Ja som nemal namysli pridávať nové odchody. Linka N92 by mohla ísť z novej vrátnice VW o 00:20 a 00:30 a linky N26 o 00:25. Alebo opačne. Linku N26 by som z Dúbravky predĺžil ako vložený spoj linky N21/N34.
Už si to viem predstaviť: N26 - 1603 - 5 pasažierov za 1 noc; N24 - 1603 - 1 pasažier za noc; N92 - 1603 - 10 pasažierov/1 noc. To sú zbytočné linky, radšej nech to ostane takto.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
Re #94879 hoppusmark01: na hodžovom v podchode už eskalátory nie sú vôbec... v rámci "krátkej" rekonštrukcie (tiež ju robí IPR ako tú budovu oproti Grassalkovichovmu?) tam podľa mňa nebudú ešte aspoň rok - toť optimistický odhad