Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #94624:
"...empiricky odsledovane v praxi..."

Ja mám časové schémy riadenia dvoch križovatiek priamo z magistrátu. Je to tak! Tie dopytové tlačidlá tak, ako sú naprogramované v Bratislave, sú úplne nanič. Len im to ešte nikto nepovedal. Až to budem mať perfektne naštudované (nie je to žiadna sranda, keď sa človek tým profesionálne nezaoberá a takých je asi veľmi málo), tak im to vysvetlím aj s patričným komentárom (a haló).
Reakcia na: Valec #94560:
Lenže zabúdaš, že DPB má z reklám aj nejaké príjmy. Ako by si ich nahradil? ?
Reakcia na: Emo #94621:
Su nezmysel dokym sa dobytok prechadzajuci cez cestu nespamata a nerobi nasledovny postup (empiricky odsledovane v praxi)

1. dojdem na semafor, jee cervena...
2. zmacknem dopyt...
3. jeee stale cervena
4. zistim ze vlastne ziadne auta nejdu
5. prebehnem na cervenu...

-> o 20 sekund neskor
Reakcia na: S499.1023 #94576:
Ale že by sa nám nové električky hodili je tiež pravda. ?
Reakcia na: Emo #94621:
"Chodci by mali zelenú aj vtedy, keď žiadny nepôjde a bude to zdržovať aj ostatnú dopravu."

Opäť: nič by sa nestalo, pretože tie autá tak či tak musia zastaviť na ďalších svetlách - je to tak naprogramované.
Reakcia na: bwd #94601:
Dopytové tlačidlá na prechodoch pre chodcov vôbec nie sú nezmysel. Si predstav, že by tam bol pevný signál. Chodci by mali zelenú aj vtedy, keď žiadny nepôjde a bude to zdržovať aj ostatnú dopravu. Že sú chodci netrpezliví a riskujú životy kvôli autobusu je ich vec. Mimochodom, pokiaľ viem tá nehoda z 21.1. sa stala skoro ráno v čase keď boli ešte semafory vypnuté.
Reakcia na: Sati #94615:
Az tolko asi ziadne (mozno Kosice, ale tie tiez nemaju jednotny nater). Inak Presov ma tiez nezanedbatelne mnozstvo TYPOV vozidiel - K731/2, K741, K932, K941, K961, Ik435, TAM272A180, Citybus12, Citybus18, Citelis12, Citelis18, Solaris12, 14Tr/TrM, 15Tr/TrM, 24Tr, 25Tr, kedysi mal aj Ik280 a K744 - a to vsetko v jednotnom natere. Bratislava ma sice naviac aj kratky TAM, rozne SORky, 21Tr, Ik415, Ik412, Ik283 a samozrejme elektricky, ale zase nema K9xx, Citelisy, Citybusy a 24Tr.
Reakcia na: S499.1023 #94617:
okrem filmu od Spielberga si pod pojmom terminal predstavujem prestupny uzol, ktory sa podoba na mensiu autobusovu stanicu... v tejto lokalite si to neviem predstavit, jednak by to hyzdilo okolie a potom je to absolutne neproduktivne...
myslim ze z rajskej k tescu je to prijemna prechadzka...
Reakcia na: Sati #94615:
A to ja ako dôvod?
Reakcia na: Ike #94616:
Asi nevieš, čo je terminál.
Reakcia na: enumaelish #94612:
neviem o com tu rozpravate o akych prestupnych terminaloch... ved tam je... od Marianskej na Rajsku je to cca 1,5 minuta chodze... castokrat idem tak ze z eliny na marianskej na richmana a potom na rajsku a nestiham ho zjest... ten terminal tam je len nie meter od seba 🙂
Reakcia na: Papyr #94561:
Ktore SR mesto ma tolko vela typov vozidiel teda znaciek som myslel ❓
Reakcia na: zakaznik #94607:
Kua to už sú veľa zložité konštrukcie. Starší ľudia po zotmení nechodia do Hornbachu ? .
Reakcia na: zakaznik #94607:
Na podchod/nadchod prekonávajúci železnicu.
Reakcia na: Valec #94564:
Keď už je o tom reč tak čo sa plánuje čo do budúcna s Kamenným námestím, tak by sa tam mohlo spraviť nejaké obratisko pre električky, resp. prestupný terminál ku ktorému by mohli zájsť aj linky 202 a 205. Poprípade ako si písal, že zaslepiť ulice a pre ozaj veľké vyťaženie liniek 201 a 202 by sa mohlo uvažovať nad električkovou traťou do Vrakune cez ASMN , Prievozskú a Gagarinovu, keď pochybujem, že nároky na MHD v danej oblasti budú klesať
Reakcia na: Papyr #94561:
Z Ik435 mi oranžová imponuje a bolo by zaujímavé oskúšať ako by to vyzeralo na ostaných vozidlách a potom ešte vyskúšať ako by vyzeral taký náter z 15Tr aplikovaný na eliny a busy. Rozhodne SPP alebo LBC náter nerieši nič. SPP je reklama, takže zopár vozov by som tak ponechal ako s reklamou. Okrem toho zelená je farbou Žiliny a tú istú farbu ale s bielou ju kombinujú v KE.
Reakcia na: AAA #94573:
Tým si chcel povedať čo? Lebo do tej vety si vsunul poznámku o L7 a L1. Takže to staré riešenie bolo zlé chceš povedať alebo dobré?
No lenže pokiaľ viem tak sa 41 zhoršil interval nie?
Reakcia na: enumaelish #94526:
? pozri nove teda funglace sa kupia v druhej polovici roku tak to bolo aj planovane v prvom polroku by sa mali vratit do DPB prerobene karosy na CNG samozrejme klbaky a tie povazoval za "nove"
Co ja som zapocul zevraj prva karosa by sa mala vratit us koncom marca ❗
Reakcia na: S499.1023 #94602:
To bol prieskum zameraný na podchod/nadchod v staniciach alebo všeobecne? Lebo to je dosť rozdiel... Na ŽST Petržalka sa asi málokto bude báť vkročiť do podchodu, ale pri EUBA môže mať starší človek už dosť obavy po zotmení a na konci sveta na Astronomickej to určite rovno struhne radšej cez trať. ?

...na druhej strane by tam stačilo dať 2 ks kamier napojených na MsP s tabuľkami, že podchod je monitorovaný a bolo by po probléme. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.