Celocerveny nater je krasny. Akykolvek uplne jednofarebny nater je krasny, aj napriklad biely v Olomouci alebo modry v Zahrebe. Strucny a elegantny: niet tam co pokazit.
Mimochodom, ktory konkretne nater si myslis ty, ze je bratislavsky mestsky? LBC, K2S, Ik435, 15Tr, SPP? Maloktore mesto ma tolko "charakteristickych mestskych" naterov, ako Bratislava.
Podľa mňa je blbosť, že DP za to pýta peniaze. Keby boli tie reklamy zadarmo, tak by boli aspoň rôzne. Takto si to môže dovoliť len SPP a potom to tak vyzerá.
Re #94549 záchranár: Podľa mňa by mohli byť z každého typu tak zo 3 vozidlá, aspoň by sme to mali pestrejšie a každý cestujúci by si mohol vybrať.
Áno, máš pravdu, pred pár rokmi tu panovala taká zvrátená móda, že presuňme všetky zastávky za križovatky... Keby bola preferencia, bolo by jedno, kde tá zastávka je...
"Nebolo by lepšie pre električky umiestňovať zastávky tak aby ich mali pred semaformi?"
Vo Viedni, kde to je len trocha možné sú zastávky MHD vždy pred semafórom. V Bratislave má asi niekto hobby zastávky situovať podľa možnosti ZA križovatkami.
Kto si zaplatí reklamu, ten má. Hádam nebude DPB zakazovať reklamu za to, že sa niekomu nepáči. Hlavne, že si zaplatí, veď o to pri reklame ide a už samotný zadávateľ si má uvedomiť, či reklama svojím vzhľadom ľudí skôr neodradí. A Tvoj návrh loga je, nehnevaj sa, úplná blbosť, keďže v ňom je zastúpená len jedna trakcia MHD a modrá farba s mestom nemá nič spoločné...
Všetci, čo tu stále presadzujete tú K3 stále zabúdate na jednu vec - ak chce DPB vozidlo takejto dĺžky prevádzkovať, musí mať na to najprv technické zázemie. A v súčasnosti neexistuje ani na Trnávke, ani v Krasňanoch taká hala, kde by sa dalo opravovať takto dlhé vozidlo. Nebol by ani taký problém u denných opráv, tam sa to dá dorobiť, ale na opravy väčšieho rozsahu je potrebné postaviť nové haly a na to teraz financie rozhodne nemáme. Preto môžete na teraz na niečo také ako K3 zabudnúť. Na najbližšie roky sa plánuje modernizácia električiek len na typ K2S s novou skriňou a T3P so skriňou VarCB3 i bez nej...
ja by som dal na vozidlá reklamy rôznych firiem, ale nie SPP lebo to je hrozné.ako to na tých vozidlách vyzerá. a logo DPB by som si predstavoval ako modrý autobus , s červenou čiarou uprostred,nebolo by to zlé logo.
ci to bude prave K3 neviem. Ale mala by to byt NP elektricka s parametrami podobnymi K3. T.j. nie 100% NP, otocne podvozky, cena (!), ... Co ked K3 cenovo podlezie nejaky Stadler, alebo Siemens?
No na túto otázku ti neviem odpovedať.. len som chcel povedať, že som rád, že má DPB nové logo.. Je to jedna z mála dobrých vecí, ktoré DPB spravil v poslednej dobe.. Druhou dobrou vecou bolo predĺženie L41 na Búdkovú..
Ok. Len tak, že načo sa potom s dodržiavaním požiadavky na zakomponovanie symbolu mesta zapodievali tí ostatní podvedení poctivci? Keď to bola tiež jedna z požiadavok na postup? Potom načo sú pravidlá. Možno keby sa na to nekoncentrovali tí podvedení tak by vznili omnoho krajšie logá a nemuseli by si trápiť hlavy s tým ako tam dať symbol mesta.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr
Mimochodom, ktory konkretne nater si myslis ty, ze je bratislavsky mestsky? LBC, K2S, Ik435, 15Tr, SPP? Maloktore mesto ma tolko "charakteristickych mestskych" naterov, ako Bratislava.