Mňa už koľkokrát naháňali osožáci po Skalke, či Novom Meste a vždycky som im zdrhol. Z policajných zložiek najviac nenávidím osožákov, to sú také úžernícke mrchy.
Re #94483 zakaznik: Oni majú oči všade. Ale na mňa sú very shorty ?
Re Daniel #94445: To kto a kde Ťa nahlásil? Ja keď som fotil ten prezentačný DB poschoďák v TT a zistil som, že mám blbo slnko, tak mi nejaký pracovník už zďaleka mával, že nech prejdem do koľajiska...
Áno, to s tou svetelnou signalizáciou by bolo najlepšie.
Re #94476 Andrej Haluška: Ja sa zas vždy snažím vyhnúť podchodom. ☺ No predpokladám, že výstavba a udržiavanie nadchodu vyjde lacnejšie než u podchodu.
V čom ako by bol nadchod lepší? Nadchod je demencia. Ja mám osobne tendenciu sa nadchodu aj nelegálnou cestou vyhnúť. Je tam podstatne väčší výškový rozdiel, jeho schodnosť poslieha omnoho viac poveternostným vplyvom atď.
V čom by bol nadchod lepší? Jedine, že na ňom nebude taký bordel, ale to aj tým, že ho bude využívať menej ľudí. Pri podchode netreba prekonávať taký výškový rozdiel.
Najlepšie by bolo priecestie pre chodcov so svetelnou signalizáciou.
Najprv si prečítaj zákon o priestupkoch a až potom sem píš. 1. Žp môže udeliť pokutu do 5 000 Sk, 2. správne konanie v tejto veci môže viesť sama, 3. orgány činné v trestnom konaní určite neprešetrujú priestupky, keby to tak bolo tak by už toto konanie nebolo priestupkom, ale trestným činom. PZ ich síce prešetruje ale vystupuje v pozícii správneho orgánu. ?
Re #94469 záchranár: Ja (raz som to tu už aj spomínal) som tam (z HS na Sokolskú) raz videl železničného policajta. Spýtal som sa ho, či môžem prejsť. Posunkom ruky mi naznačil, že môžem. ?
Od Súhvezdnej k Hornbachu je dokonca v ceste jedna dvojkoľajná (smer ÚNS) a jedna jednokoľajná (smer Podunajské Biskupice) trať. Keby neboli vy*ebané modré gumy alibisti, tak tam vyhrabú podchod, keďže ľudia tam chodiť neprestanú.
ja už som neraz išiel od sokolskej cez tie kolaje na hlavnej stanici, čo popisuje Peon a nič sa mi nestalo. nikde žiaden policajt, ani žiaden problém, dalo sa tam kludne v pohode prejsť, a nikto ťa nespozoroval. a železničná polícia môže udelovať pokuty len do 1000sk, a správne konanie robia len v spolupráci so štátnou políciou a orgánmi činnými v trestnom konaní.
Re #94448 Daniel: Čiže reálne si pokutu ani raz nemusel platiť? To ti poštou došlo "pokarhanie"? Som myslel, že to sa len ústne môže udeliť. ?
- Čo myslíte, ktorý z nasledujúcich "prechodov" je z hľadiska bezpečnosti, ako aj z hľadiska pravdepodobnosti dostania pokuty pre prechádzanie cez koľaje nebezpečnejší?
1; Z Hlavnej stanice na zastávku "Sokolská" -> Keďže tam má stanovište Železničná polícia, podľa mňa je tam pravdepodobnosť udelenia pokuty vyššia, ale keďže tade sa len posunuje, tak prechod tade je asi relatívne bezpečný.
2; Od zastávky "Súhvezdná" po Hornbach -> Tam neviem, kde by sa železniční policajti vzali. No na druhej strane je to dvojkoľajná trať, po ktorej jazdí viacero vlakov... Či za to môže dať pokutu aj Mestská polícia alebo štátna polícia?
Re #94440 Papyr + #94441 Papyr: Vďaka za zaujímavé informácie.
Áno, vlaky tam jazdia nepretržite od roku 1848. Čo sa týka toho cestného mostu, tak ten padol tuším v 2. svetovej vojne ale viac Ti k tomu žiaľ nepoviem. ?
Tak modernizované K2S nebudeš vzápätí modernizovať na K3S a 11 klasických K2 drží pohromade silou vôle.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A