Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: _ERIC #94459:
Nie sú k dispozícii žiadne K2 na vloženie stredného článku.
Reakcia na: Jezo #94458:
Ani o jednu, nie je z čoho prerábať. Novostavba.
Reakcia na: _ERIC #94433:
"hniju na nivoch, hrdzaveju a rozpadaju sa, jeden ma vnutri "obchod" s nahradnymi dielmi na SANOSy" Ako to mám chápať s tým obchodom, keď Sanosy nikde v exČSFR v pravidelnej premávke nejazdia?
Re #94434 Peon: Ad. 1: Po tej trati v GVD 89/90 premávalo niekoľko párov MOs v trase BA hl. st. - DNV - Marchegg s vylúčenou vnútroštátnou prepravou cestujúcich.
Re #94437 Peon: Tomu kto " porušením povinnosti ustanovenej všeobecne záväzným právnym predpisom ohrozí bezpečnosť alebo plynulosť železničnej alebo lodnej dopravy alebo v nej spôsobí dopravnú nehodu" možno podľa zákona o priestupkoch uložiť pokutu do 5 000 Sk.
A čo sa týka chodenia po električkovej trati pokiaľ nie je vedená na samostatnom telese by si spáchal priestupok na úseku plynulosti a bezpečnosti cestnej premávky.
Reakcia na: Jezo #94458:
z K2 vlozenim stredneho clanku
Reakcia na: S499.1023 #94456:
Ja by som sa len pre upresnenie opytal. O ktoru verziu sa jedna? Prerabku z K2, ci 2xT3?
Reakcia na: bwd #94447:
Však 500,- tiež patrí do definičného oboru "až DO výčky 2.000,- SKK".
Reakcia na: Mikimaus #94454:
Ľudia vo vedení DPB K3 chcú, tak nejako nechápem tvoj príspevok.
Reakcia na: bubboo #94453:
A hlavne zašiť sa v organizácii, ktorá nič zmysluplné nerobí (napadá ma len mobilná okrasa perónov) a o ktorej tam hore viacerí ani nevedia... ?
Reakcia na: S499.1023 #94450:
Ten mostik uniesol aj S 6T ? To len ludia vo vedeni DPB ..nikdysatotaknerobilo, vsetcisunaobede, cestujucibytonepochopili ?
Reakcia na: Papyr #94443:
Tak to je krása.Priamy úkaz toho,ako sa dá polahky prežiť,bez ohladu na režimy,čo vlády.Stačí byť len servilný . . .
Reakcia na: S499.1023 #94450:
Po tých fámach ohľadom toho mosta nad Staromestskou a podobné veci (že napríklad okolo seba neprejdú) ma zneistili a preto sa pýtam. Ja by som bol veľmi rád, keby tu boli K3.
Reakcia na: Beus #94439:
Trakčný povozok pod kĺbom v K3 je samopzrejme doriešený, čo myslíš, že v Brna jazdia s nedoriešeným podvozkom ? ? Myslím, že Š. L. ten problém s roztečou zdvihákov vyrieši. Nakoniec, K2 a T3 tiež majú rozdielne vzdialenosti otočných čapov a ide to.
Reakcia na: _ERIC #94433:

Ad Re #94416 810zssk: T3 číslo 275 je 7509? A to je v dobrom stave????
Ad Re #94431 Solider: Prejazdný profil treba vyskúšať, teória o neunesení mostom je abslolútny blud, keď to unesie 2 x T6.
Hlavne sa treba v prvom rade zaoberať tým, KTO povedal, že v BA NEMôŽE byť K3, pretože pokiaľ je mne od KOMPETENTNÝCH známe, tak nikto KOMPETENTNÝ nič také nepovedal a nad K3 sa vážne uvažuje.
Reakcia na: Solider #94431:
Začnime diskusiu týmto:
KTO povedal, že v Bratislave NEMôžE byť K3?
Reakcia na: N/A #94445:
"pokutu az do vysky 2000 Sk"

To musíš mať nejakú protekciu. Odomňa neúspešne pýtali v Petržalke (aspoň raz do týždňa), kým ešte nebol podchod vždy len 500,-.
Reakcia na: _ERIC #94433:
"osobne mi mapy.sk pripadaju prehladnejsie "
Mne nie a ich nešikovné ovládanie a načítanie každej zmeny zvlášť na novú stránku tiež nie. Iná vec sú nové mapy na http://beta.mapy.atlas.sk/ kde sú aj letecké snímky (krajšie ako vo viedenskej mape viedenského magistrátu) a ovládanie je podobné ako v google.
CIASTOCNY OFF TOPIC

Ked uz tu spominam zeleznu oponu, na zamyslenie je tento fakt:

8.8.1986 sa 18-rocny vychodny Nemec Hartmut Tautz pokusil prekrocit ceskoslovensko-rakusku hranicu pri statnej ceste Petrzalka-Rusovce. Toto miesto si vybral preto, ze hranicne pasmo v tejto oblasti bolo znacne uzke a praca pohranicnikov bola z verejne pristupnej cesty dobre pozorovatelna. O 22.16 narusil signalny plot, pohraniciari vypustili dvojicu psov, ktori Nemcovi sposobili tazke zranenia s masivnym krvacanim, mimo ineho ho oskalpovali. O 22.30 ho nasi pohranicnici zadrzali iba 20 metrov od hranicnej ciary. Pohranicnici este pred poskytnutim prvej pomoci riesili, ci nemal nejakeho spolocnika a vykonali obhliadku okolia. Az potom previezli narusitela do Vojenskej nemocnice. Lekarske osetrenie zacalo az o 23.50 h, o 1.15 v noci nasledujuceho dna Tautz zraneniam podlahol. V pitevnej sprave sa konstatovalo, ze ani jedno zo zraneni nebolo smrtelne, smrt nastala vykrvacanim a skorym poskytnutim prvej pomoci bolo mozne Tautzov zivot zachranit.

Vysetrujuci prokurator Vojenskej obvodovej prokuratury, kpt. JUDr. Tibor Gaplovsky, ale pripad uzavrel s tym, ze smrti menovaneho neslo zabranit ani poskytnutim vcasnej lekarskej pomoci, co je v rozpore s pitevnou spravou. Na konani pohranicnikov nenasiel ziadnu chybu, vec bola uzavreta s tym, ze vsetko prebehlo podla predpisov.

No a teraz pride gol...

JUDr. Tibor Gaplovsky dnes pracuje vo funkcii... generalneho riaditela a najvyssieho velitela Zeleznicnej policie SR a medzitym povysil na generala. V tejto funkcii pracoval uz za Dzurindovej vlady. A pozrite, ako spokojne vyzera na uradnej fotografii:
http://zelpol.gov.sk/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=29

To len na zamyslenie, aby sme vedeli, kde zijeme.

TOPIC ON

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.