"...predpokladam ze uz sa poziadalo aj o licenciu a PostBus podal namietku..."
Je zbytočné ďalej o tom diskutovať; teraz som si prečítal pôvodný článok, z ktorého imhd čerpal pre svoj nepresný a čiastočne zavádzajúci článok "Linka do Wolfsthalu od 21.12.2007 nebude": http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ea&id=5323
a v pôvodnom článku sa píše, že Bürgermeister Wolfsthalu povedal, že majú ešte byrokratické problémy s PostBus, ktorý má na túto trasu licenciu, ale že to bude trvať asi mesiac, kým sa to dorieši. Nikde tam nie je napísané, ako klamlivo tvrdí článok v imhd, že: "Rokovania s Postbus prebiehajú," uviedol Gerhard Schödinger." Keďže sa dá predpokladať, že Schödinger vie, s kým má rokovať, tak je veľmi pravdepodobné, že nerokuje s PostBus, ako uvádza imhd, ale s VOR, čím je celá táto diskusia bezpredmetná a vyprovokoval ju jen nepresný článok v imhd.
Sie haben sich für die Verlängerung von Bratislavas öffentlichem Verkehrnetz nach Wolsthal eingesetzt. In welcher Phase befindet sich dieses Projekt?
Mit dem Herrn Vizebürgermeister Milan Cílek haben wir alles
vorbereitet. Wir haben noch bürokratische Probleme mit dem
österreichischen Postbus, der eine Konzession auf die ganze
Strecke hat. Jetzt verhandeln wir, um eine Lösung zu finden.
Tak keď podľa teba nerokovali, ako potom došli na to, že PostBus protestuje? Taký "protest" je absolútne nezaujímavý. Prosím ťa, nemotaj to stále dokolečka, lebo sa v tom tak zamotáš, že nebudeš vedieť čí si.
pozri sa. Študenti sú ešte mladí, tak majú dosť energie na 200 m. chôdze k univerzite. Preto, že ty si lenivý, nemusia byť tí študenti. Opakujem znovu: L84 mama pôvodne slúžiť študentom a nie dôchodcom! Ale keď už je to tak, tak je L184 mrhanie vodičmi a vozidlami.!!!JE TO MôJ NÁZOR A ZA TÝM SI STOJIM!!!!! ?
JA SI TU STOJIM ZA SVOJIM SLOVOM A SOM PROTI TOMU PRESMEROVANIU JA CHCEM POTOM ABY 83 Z ROMANOVEJ NESLA DO LAVA ALE DO PRAVA NA MARKOVU A TAK POTOM K TECHNOPOLU SAK OD KONECNEJ PO NAMESTIE HRANICIAROV KOPIRUJE 95 T.J. 5 ZASTAVOK A TO JE 95 NOSNOU LINKOU Z HUSTIM INTERVALOM
Ano zo zaciatku som aj ja pindal, potom som sa na celu vec pozrel triezvo a bez vzteku a zistil som, ze hormadnu dopravu treba robit v prvomrade pre obcanov mesta az potom pre cezpolnych, ktory platia cca 25% nakladov.
84 v byvalej trase bola narazova sezonna linka, ktora viacmenej ktora 6 mesiacov v roku vozi vzduch. Treba sa nanu pozret tak povediac nestranne...
Záleží aj od toho, akú obsaditeľnosť a s akým rozsahom dopravy narábajú pri výpočtoch. Lebo pri výpočte priemernej dotácie sa berie do úvahy celý súbor liniek MHD a určite je rozdiel vo výške dotácie napr. na linku 93 a na linku 79.
"Keď dokončia všetky tie stavby, tak doprava tam nadobro skolabuje, ulica Mlynské Nivy to podľa mňa neznesie, Prievzoská už teraz má čo robiť a to ešte bude Twin City..."
Hehe, už vidím, ako za také dva-tri roky začneš príspevok slovami: "Pre mňa, keď som ešte cestoval do práce, ..." ?
http://bratislava.sme.sk/c/3646538/Linku-do-Hainburgu-nespustili.html
Zaujala ma tam jedna vec: "Prepočty dopravného podniku rátajú s cenou 1,20 eura" To je cca 40 Sk. Podľa Cílka mesto dotuje cenu cestovného priemerne 60 %-ami. Z toho vyplýva, že ak platíme za 30-minútový lístok 18 Sk, skutočná cena prepravy je cca 45 Sk. Ako je to teda? Je navrhovaná cena lístka do Hainburgu dumpingová, alebo Cílek nehovorí pravdu o výške doplácania, alebo si sumu autorka článku poplietla, alebo tomu nerozumiem a je to úplne inak?
Keďže Ti nikto kompetentnejší zatiaľ nedal úplnú odpoveď, tak skúsim ja:
1. Vlakové súpravy nemusia nevyhnutne brzdiť všetkými nápravami. Kedysi bolo bežné, že vozeň mal obrzdený len jeden podvozok alebo len jednu os z dvoch. Myslím, že dnes sú už všetky naše rušne a osobné vozne plne obrzdené, ale aj tak sa môže stať, že je brzda pre poruchu vypnutá a vozeň nebrzdí.
2. Ak aj je vozidlo plne obrzdené, neznamená to, že brzdiaca váha je rovná hmotnosti vozidla (do pozornosti odporúčam používanie pojmov VÁHA a HMOTNOSŤ). Brzdiaca váha síce od hmotnosti vozidla závisí, ale zohľadňuje aj účinnosť brzdy a režim brzdenia (R+Mg, R, P, G). Brzdiaca váha plne obrzdeného vozidla môže byť vyššia alebo nižšia, než je hmotnosť vozidla. Brzdiace váhy a hmotnosti vozidiel sú napísané na ich boku. (Príklad: laminátka 240 má hmotnosť v službe 84,5 t, br.v. G 32 t, P 52 t.)
3. Myslím, že každé vozidlo nejakú brzdu má, okrem špeciálnych vozidiel (napr. traťovácke vozíky ju asi nemajú).
4. V zásade to tak funguje (keď sa vypustí vzduch z priebežného potrubia) - na tomto princípe funguje záchranná brzda. Ale, ako som spomínal, brzda sa dá vypnúť.
Nie som si istý, ako je to s nákladnými vozòami - či ešte existujú nejaké čiastočne obrzdené, alebo vôbec nebrzdené. Na stránke Carga sú údaje o vozidlách - skús pozrieť, či je tam niečo o brzdách.
Pre mňa, ešte keď som cestoval sockou, znamenala dochádzka do práce väčšinou plesnivý, v zime nevykúrený a v lete rozpálený (večer) Ikarus 280 alebo 283, občasne Ikarus 435 alebo Vrakosu, potiažmo Tambus. Nasledoval bariérový presun ošťatým smradľavým podchodom (síce ho na sklonku môjho cestovania sockou vyčistili) na Vrakosu alebo Tambus na linke 70, ktorá si jazdila ako sa jej práve podarilo a cestovný poriadok mal výpovednú hodnotu toaletného papiera. A špičkový interval linky 70 nebol vtedy o nič lepší než ten súčasný. Vo vetri a daždi sa tam veru príjemne nečakalo, vďaka rozibtej zastávkovej búde. Šlapať od Prístavného mosta k Apollu sa dá, len v zime, za dažďa a vetra to už bolo nepríjemné, navyše autá blokovali chodníky, bolo treba kráčať na viacerých úsekoch po ceste a hrozilo vždy ošpliechanie nejakým arogantným prasaťom v IGK. Za ten čas čo som presadlal na IGK sa sitácia v pešej doprave iba zhoršila, čo sledujem pravidelne. Prebieha tam masívna výstavba, všade je prach, bordel a keď naprší tak blato, hluk a smrad z nekonečných kamiónov. Niekedy vidím aký sajrajt nechávajú na ceste, normálne by som ich pokutoval za znečisťovanie verejného priestranstva. Tatrovky sa pekne oblepia bahnom ktoré z nich na ceste odpadáva. Keď dokončia všetky tie stavby, tak doprava tam nadobro skolabuje, ulica Mlynské Nivy to podľa mňa neznesie, Prievzoská už teraz má čo robiť a to ešte bude Twin City...
Neviem ani ja. Myslím ale, že časom zanikne možnosť prekladov intervalov liniek 34, 83 a 84. Keď ľudia bývajúci pri novej trase 83 prejdu pri ceste do mesta a späť k nej a bude zaplnená tak, že interval 8 minút bude málo potom už nepôjde robiť preklad 83 a 34, resp. 84. Podľa mňa by kľudne mohla 84 premávať celotýždenne, posilnená o spoje 99. 99 by premávala po Muchovo námestie a 78 by bola predĺžená zo Starého mosta k Dostihovej dráhe a tak by sa zabezpečilo spojenie škôl v jej okolí cez pracovné dni čo bohate postačuje, cez víkendy tam nechodí nikto.
"A ucastnikmi konania su aj existujuci dopravcovia. Na slovenskej strane SL, na rakuskej Postbus."
Už nevládzem. Na rakúskej strane zdužuje všetkých východorakúskych dopravcov Verkehrsverbund Ost-Region Ges.m.b.H. a PostBus je len jedna firma z mnohých...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bwd
Je zbytočné ďalej o tom diskutovať; teraz som si prečítal pôvodný článok, z ktorého imhd čerpal pre svoj nepresný a čiastočne zavádzajúci článok "Linka do Wolfsthalu od 21.12.2007 nebude": http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ea&id=5323
a v pôvodnom článku sa píše, že Bürgermeister Wolfsthalu povedal, že majú ešte byrokratické problémy s PostBus, ktorý má na túto trasu licenciu, ale že to bude trvať asi mesiac, kým sa to dorieši. Nikde tam nie je napísané, ako klamlivo tvrdí článok v imhd, že: "Rokovania s Postbus prebiehajú," uviedol Gerhard Schödinger." Keďže sa dá predpokladať, že Schödinger vie, s kým má rokovať, tak je veľmi pravdepodobné, že nerokuje s PostBus, ako uvádza imhd, ale s VOR, čím je celá táto diskusia bezpredmetná a vyprovokoval ju jen nepresný článok v imhd.
Sie haben sich für die Verlängerung von Bratislavas öffentlichem Verkehrnetz nach Wolsthal eingesetzt. In welcher Phase befindet sich dieses Projekt?
Mit dem Herrn Vizebürgermeister Milan Cílek haben wir alles
vorbereitet. Wir haben noch bürokratische Probleme mit dem
österreichischen Postbus, der eine Konzession auf die ganze
Strecke hat. Jetzt verhandeln wir, um eine Lösung zu finden.
Also noch Zukunftsmusik?
Nein, das wird bestimmt umgesetzt. Vielleicht brauche ich
einen Monat länger, aber es wird funktionieren.
http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=11015950