Reakcia na: boxcar #91939:
Či zostanú zastavovať tie (možno až) dva rýchliky v MA je na ZSSK. Otázne je, či bude aj na rýchlikoch platiť BID tarifa. Osobne si však myslím, že Malacky nie sú ani veľkým mestom, ani železničným uzlom, tak tam rýchliky nemajú čo stáť."Tiež sa obávam, že v reále to bude vyzerať len tak , že na 30 a viac ročné vozne dáme len tabuľky s nápisom R20."
Žiaľ zo začiatku to tak určite bude. Mimochodom, to nie je len pre teba, čo myslíš že v rámci IDS JMK (Brno) premávajú nejaké nové vlakové súpravy?
"Bude existovať priame rýchle (rozumej po D2) spojenie autobusom MA - BA?"
A v súčasnosti existuje? Budeš ochotný priplácať si príplatok za diaľničné poplatky (až sa zavedie elektronické mýto)? Naviac, je nutné zavádzať autobusové linky po preplnenej diaľnici, kým na železničnej trati sú ešte rezervy? Je takáto linka v Pláne zahrnutá?
tr3mp
V koncepcii sa okrem iného píše:
Linky nekončiace v Bratislave sa označujú nasledovne:
- Na mieste stoviek sa použije číslo oblasti, ktorú prevažne obsluhujú. V prípade, že nie je možné rozlíšiť prevažne obsluhovanú oblasť, použije sa tá oblasť, v ktorej má linka konečnú v sídle s väčším počtom obyvateľov.
- Na mieste desiatok sa použije najvyššie poradové číslo „kružnice“ od Bratislavy, do ktorej linka premáva.
- Na mieste jednotiek sa použije číslica 9. V prípade, že linka už s takým označením existuje, použije sa najbližšie voľné nižšie číslo.
- Napríklad linka 539 by premávala medzi Pezinkom a Limbachom
Pritom však druhom dokumente má napri linka Pezinok - Limbach číslo 531 Podobných liniek je viac.