Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ináč neviete mi niekto povedať prečo niektoré trolejbusy na DD majú zapnuté otváranie dverí talčidlom na dopyt a druhé otvárajú všetky? Lebo dosť to pletie ľudí. Napr. aj mňa. Raz čakám na zásavke a aj iný a čakáme kým vodič otvorí dvere a keďže neotvára si stalčíme talčítko. Iné trolejbusy zase nemajú zapnutú tu funckiu a ľudia zbytočne to stálečajú ,ale sa naučili že to netreba... Veď ani zo začaitku sa nikdy nepoužíval dopyt tak prečo to majú teraz daktoré zapnuté? ?
Reakcia na: bwd #91900:
Dnes nie ?
Reakcia na: Solider #91889:
"...a trať Bruck an der Leitha - Kittsee bola rekonštruovaná a vyzerá tak, ako by rekonštruovaná vyzerať mala..."

Toto ma zujalo! Mohol by si túto myšlienku trocha rozviesť?
Reakcia na: Valec #91897:
Nechce sa mi klepať do klávesnice ?
Reakcia na: Ik #91892:
Ty si pisal ze interval ma byt do DNV 20 minut. To su 3 vlaky za hodinu.
Reakcia na: Solider #91896:
Došli argumenty ❓
Reakcia na: Valec #91895:
OK... v pohode. Dnes sa už nemám chuť hádať a ani argumentovať ? Na dnes topic off ?
Reakcia na: 810zssk #91885:
V poho, to bola reakcia na Solidera.

Re #91888 Solider: Ak by si vedel o existencii tejto zastávky, tak by si hneď napísal, že pôvodná bola niekde inde. Ale ty si rovno vyhlásil, že taká nebola a hotovo.

Re #91889 Solider: Trať Bruck an der Leitha - Kittsee pred rekonštrukciou som videl na fotkách. A vyzerala snáď horšie ako trať do Stupavy. A nezabudni na to, že kým trať do Stupavy je krátka regionálna jednokoľajka rekonštruovaná v roku 1988 (na ktorej koniec koncov už osobná doprava ani nepremávala), tak rekonštrukcia trate do Kittsee bola robená ako budúca elektrifikovaná dvojkoľajka medzinárodného významu rekonštruovaná o 8 rokov. Preto ten rozdiel.
Reakcia na: N/A #91893:
Súhlasím ?
Reakcia na: 810zssk #91847:
Kto?? Čo kto??
Reakcia na: Solider #91890:
Pardon, nie výskum, ale prieskum ? chybička se vloudila.
Reakcia na: N/A #91887:
Ak by sa vedeli investície vrátiť s5, tak potom by nebola elektrifikácia trate efektívna? Tak radšej sa do ničoho nepúšťať, zaplatiť si veľký výskum, kde sa ľudí budú pýtať, za akých podmienok by išli vlakom do Stupavy...
Reakcia na: Valec #91882:
Nie, to si priznám, nebol. Ale pokiaľ viem, dnes som nič nepil iné, ako kofolu, písal som o "KEĎ už rekonštruovať, tak na úrovni EÚ"... a trať Bruck an der Leitha - Kittsee bola rekonštruovaná a vyzerá tak, ako by rekonštruovaná vyzerať mala. Takže keď rekonštruovať, tak poriadne. Nástupištia, staničné budovy, etc...
Reakcia na: Valec #91884:
On myslel DNV - Eisnerova - odpovedal som mu, že tam nikdy nebola. Však sa nič nestalo.
Reakcia na: Solider #91877:
Ano bol a bol som aj v Taliansku a tiez je to EU. ? Ale hovoris ako keby vsetky zastavky SL mali uroven tych Rakuskych.
Reakcia na: Valec #91884:
Tak pardon.. kazdopadne, myslel som vybudovanie zastavky DNV - Eisnerova.. aj ked este neexistovala..
Reakcia na: Solider #91881:
Pri Vápenke. Tu ju máš aj zakreslenú: http://rail.sk/arp/slovakia/ba/zelmapba.gif

Netreba robiť zo seba blbca tvrdením, že niečo nebolo, keď ja o tom neviem. Lepšie je sa pýtať. ?
Reakcia na: Valec #91875:
Hm po skusenostiach s 25Trkami a ich pomocnych pohonoch asi nie. Ale vybudovat 15km dvojstopej trate na trase Prazska - Stupava + dve odbocky v Lamaci a Z. Bystrici. V Stupave kde sa z cety c.2 odbocuje na Vysoku pri Morave, tam je taky trojuholnik, tam vybudovat prestupny terminal na busy dalej do regionu.
Myslim si, ze tento projekt by zafinancovala aj EU.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement