Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #91568:
Problem je ten ze dalsie vozidla su nam na dve veci ked na nich nebude mat kto jazdit. Nezlepsia intervaly. Zlepsia len komfort. Ja netvrdim ze obnovovat netreba. Ja len tvrdim ze to NIE JE vseliek.
Reakcia na: Ámos #91569:
Mám dojem, že tunel sa v tom rozpočte spomínal.
Reakcia na: Martin Fundárek #91568:
20 starych Karos ma ist buduci rok zevraj doplynu. Nie ze by som stebou nesuhlasil, to je len ako doplnenie.
Reakcia na: patrik #91566:
diky za info
Neviete niekto, kedy zacne premavat 83 po Technopol? Vraj to ma byt po spusteni svetelnej krizovatky a to sa uz stalo. Dik 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #91567:

1. To bolo schvalovane v ramci priorit mesta Bratislavy ako minimalna čiastka.
2.Nebudes jediny...
3. Co idu stavat za 238 mil? Ved tunel nejdu robit... Ci sa chysta nejaka velka reko elektrickovych trati?
Reakcia na: 810zssk #91563:
Vozidlá v dnešnej dobe sú najväčší problém. Kvôli ich nedostatku sa predlžujú intervaly, (asi aj) kvôli ich technickému stavu odchádzajú vodiči. A okrem Ikarusov 28x máme Tambusy 12- až 15-ročné, staré Karosy 12-až 16-ročné. To všetko treba do roku 2010 vymeniť (prirátaj tri roky a dostaneš vekové zloženie rovnaké, ako je dnes u Ikarusov 28x).
To, že mesto nebuduje preferenciu, BUS pruhy a pod. tak, ako by bolo treba, je druhá vec. Ale dnes by som videl vozidlá ako väčší problém.
Reakcia na: Ámos #91562:

1. Áno. Ibaže mestské zastupiteľstvo už v máji schválilo, že 200 mil. má ísť na autobusy, 200 na električky a 100 na trolejbusy.
2. Ak sa im to podarí, budem nadšene tlieskať.
3. 471. Z toho 238 na stavby a 33 na splátky úverov.
Reakcia na: JamaVOku #91564:
Cez tyzden Krasnany.Cez vikend Jurajov Dvor
Reakcia na: JamaVOku #91564:
Keď chýbajú vozidlá v 3. DPA, tak obyčajne "zavolajú" do inej vozovne a tá vypraví voz... napríklad ako Darro často pedáluje s 4508 na L75 ?
Inak jaka vozovna robi 28?
Stotoznil som sa s tym, ze su tam aj dvojkove aj trojkove vozidla...
http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Abratislavao&c=bratislavao_15_1
S nadpisom nemozem suhlasit. Chce mi niekto povedat ze ked budu nove busy, bude viac vodicov, budu lepsie intervaly, bude preferencia elektriciek a trolejbusov, budu BUS pruhy a bude vyhodeny Zahradnik? Ani nahodou. Prave naopak. Vozidla su sice velky, nie vsak najvacsi problem, dokonca by som povedal ze najmensi. Ak odratame Ikarusy 28x tak v pripade dobrej udrzby by sme este par rockov mohli na nich jazdit. Ovela vacsim problemom sa mi vidia intervaly, ziadna preferencia az antipreferencia, nedostatok vodicov, zamestnavanie Branka v podniku atd.. toto autobusy nevylepsia... ano, su problematicke, ale nie najviac... a napriek tomu boli vyhlasene za vseholiek..
Co sa týka rozpočtu a nakupu autobusov.
1. Myslim si, ze DPB bude vyhlasovat tender na viacero vozidiel, nie na jeden rok. A kedze prve vozy budu prichadzat tak na konci 2008 za 200 mil. na zaciatku 2009 mozu dojst dalsie za 200 mil.

2. Nikde nie je napisane, ze DPB nemoze ziskat vlastne financne zdroje na nakup vozidiel. Cilek to predsa jasne povedal, ze ma 0,5 miliardy a je nanom aby z toho spravil 4,5 miliardy.

3. Na buduci rok ma DPB na kapitalove vydavky od mesta 476 mil.
Reakcia na: marian555 #91491:

niekde som čítal, že v januári...

Re #91532 El Sergio:
tak ale je 9teho a ešte žiadny CP... o pondelku dosť vážne pochybujem...
Reakcia na: Martin Fundárek #91547:
Mne sa najviac pacilo ako Kratochvilova prehlasila ze po Vajnorskej chodia trolejbusy....
Reakcia na: Peon #91554:

"PS 1: ŽST UNS, ŽST Petržalka a ŽST Rusovce budú zaintegrované len tak ako doteraz alebo nebudú zaintegrované vôbec? Tam nepôjde napr. R80 alebo R90?"

Si mi ukradol otázku z klávesnice. ?

Ja mám ešte jednu - neviete, ako to bude so zastavovaním regionálnych liniek na zastávkach MHD v Bratislave? Budú stáť na každej, alebo ako dnes len na vybraných? V Brne totiž stoja na všetkých.

A vlastne ešte jednu - tie zacházdky vlakov do Kútov, Trnavy, Galanty a Dunajskej Stredy si mám ako vysvetliť? To bude nejaké extra tarifné pásmo či čo?
Reakcia na: Martin Fundárek #91549:
Pocul som od krajinnych architektov, ze zimna udrzba je v Ochrane ziv. prostredia naschval. Lebo sa tak daju minut peniaze ziskane za vyrub stromov na ine, ako zahradkarske ucely.
Reakcia na: Peon #91554:
Čo si čakal od spoločnosti, ktorá si nie je schopná ani zriadiť web...

"Prečo v Česku ..."
Možno v Česku už v obecných voľbách ľudia akosi nevolia úplne tupo stranícky ako v BA, takže tam nemôžu politici srať na ľudí aj na prácu. A možno pre to, že v Česku sa trošku viac pohla dopravná legislatíva, takže o tom, kam bude chodiť vlak, kam autobus a kam integrovaná linka, rozhodujú kraje a nie nejaký cibazol na ministerstve.

PS 2: Žilinský IDS je síce trochu chabý (MHD + jedna lokálka), ale na rozdiel od BID funguje na jeden lístok. Kým BID sa rodí už nejakých 8 rokov, či koľko, tam to zmákli za tri. A možno ani nepotrebovali koncepciu ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.