Takže ja tu mám pár svojich postrehov, ktoré by podľa mňa mohli zlepšiť cestovanie MHD v Bratislave resp. v Petržalke.
Každý kto by mal nejaké výhrady tak prosím napíšte ich, nakoľko ja som iba laik. Že či by to bolo možné atď.
Takže ideme na to
50 - zrušiť zastávky Aupark a Sad Janka Kráľa. Je zbytočné mať dve zastávky v takej tesnej blízkosti Auparku. V tomto prípade by som zaviedol predĺženie trasy po Kopčany popr. Kúpalisko Matador (rovnako ako je to teraz u 80) cez zastávky Divadlo Aréna - Aucafé-Berlitz - Viedenská Cesta - Výstavisko - Kremnická - Záporožská - ŽST Petržalka - (Kúpalisko Matador) - Závod Matador - Kopčianska - Kopčany
Zo zastávok Divadlo Aréna je veľmi ľahká pešia dostupnosť k zastávke Sad Janka Kráľa. Tam by nebol problém. Aupark je dostupný dosť blízko cez zastávku Viedenská Cesta, Incheba zase cez Výstavisko a dunajské nábrežie cez všetky štyri zastávky.
99 - Myslím si, že by bolo vhodné ju odkloniť cez Panónsku Cestu a nie cez Kopčany (kvôli mojim ďalším návrhom). Takže zo zastávky Hálova by išla cez zastávky Rusovská Cesta - ŽST Petržalka - VŠ Manažmentu a potom už po pôvodnej trase.
80 - Tá sa týmito úpravami stáva prebytočnou a tak tá by sa zrušila
191 - Dve alternatívy s ňou. Buď zrušiť, alebo spraviť z nej klasickú linku s tým, že by stála na všetkých zastávkach. T.j. Rusovská Cesta a VŠ Manažmentu. Mne sa zdá, že je lepšia prvá alternatíva a zrušiť ju resp. spojiť ju z 91 s tým, že by mala hustejšie intervaly.
94 - predĺženie na Jasovskú s tým, že by mala zastávky - Jasovská - Vozovňa Petržalka - Bzovícka - Ľubovnianska - Strečianska - Šintavská - Topoľčianska - Tupolevova - Jiráskova a už po klasickej ceste. Dôvod je taký, že podľa mňa nie je dobre vybavená rovinka Strečianska - Šintavská - Topoľčianska
93 - Posunutie konečnej na Antolskú so zastávkami - Budatínska - Znievska - Lúčanka - Ľubovnianska - Nemocnica Antolská - Antolská. Niekedy je umenie dojsť do nemocnice Antolská v krátky čas.
95 - Presunutie trasy cez zastávky - Vyšehradská - Lúky V. - Budatínska - ZŠ Budatínska - Lúky II. - Smolenická - Švabinského - Markova - Romanova - atď. po terajšej ceste.
Myslím si, že takto by sa zeefektívnili všetky cesty v Petržalke a nebol by sa problém hocikde dostať. To však je len môj názor. Rád si vypočujem resp. prečítam tie Vaše.
Pozeral som si koncepciu BID a konkretne dva priklady, ktore ma zaujimaju. Obec Vinosady a obec Vysoka pri Morave.
Ak by BID zacala fungovat tak ako je navrhnuta, tak cestovanie sa mi velmi zlepsi do oboch obci...
takze drzim palce ☺
Kecáš o tom, ako si to papaláši nevšimli a potom do toho zase, tak ako neustále a opakovane, montuješ, že denne jazdíš autom. Už mám pocit, že máš z toho nejaký komplex.
Nízkopodlažný Taurus? To pre invalidného strojvodcu ? ?
Mimochodom, na trati BA-Pezinok by to žiadne šarapaty nerobilo, keďže tam nie sú koľajové obvody ale počítače náprav.
Kde kecám? Počas štrajku som chodil na SPŠ a ráno aj poobede mi tramvaj išla. Áno, vynechávali nejaké spoje, ale nebolo to zďaleka také zlé ako u autobusov.
"Ja auto vyťahujem na cesty DENNE a jazdím s ním VŠADE"
Všade? Napríklad aj na WC? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kubox94
Každý kto by mal nejaké výhrady tak prosím napíšte ich, nakoľko ja som iba laik. Že či by to bolo možné atď.
Takže ideme na to
50 - zrušiť zastávky Aupark a Sad Janka Kráľa. Je zbytočné mať dve zastávky v takej tesnej blízkosti Auparku. V tomto prípade by som zaviedol predĺženie trasy po Kopčany popr. Kúpalisko Matador (rovnako ako je to teraz u 80) cez zastávky Divadlo Aréna - Aucafé-Berlitz - Viedenská Cesta - Výstavisko - Kremnická - Záporožská - ŽST Petržalka - (Kúpalisko Matador) - Závod Matador - Kopčianska - Kopčany
Zo zastávok Divadlo Aréna je veľmi ľahká pešia dostupnosť k zastávke Sad Janka Kráľa. Tam by nebol problém. Aupark je dostupný dosť blízko cez zastávku Viedenská Cesta, Incheba zase cez Výstavisko a dunajské nábrežie cez všetky štyri zastávky.
99 - Myslím si, že by bolo vhodné ju odkloniť cez Panónsku Cestu a nie cez Kopčany (kvôli mojim ďalším návrhom). Takže zo zastávky Hálova by išla cez zastávky Rusovská Cesta - ŽST Petržalka - VŠ Manažmentu a potom už po pôvodnej trase.
80 - Tá sa týmito úpravami stáva prebytočnou a tak tá by sa zrušila
191 - Dve alternatívy s ňou. Buď zrušiť, alebo spraviť z nej klasickú linku s tým, že by stála na všetkých zastávkach. T.j. Rusovská Cesta a VŠ Manažmentu. Mne sa zdá, že je lepšia prvá alternatíva a zrušiť ju resp. spojiť ju z 91 s tým, že by mala hustejšie intervaly.
94 - predĺženie na Jasovskú s tým, že by mala zastávky - Jasovská - Vozovňa Petržalka - Bzovícka - Ľubovnianska - Strečianska - Šintavská - Topoľčianska - Tupolevova - Jiráskova a už po klasickej ceste. Dôvod je taký, že podľa mňa nie je dobre vybavená rovinka Strečianska - Šintavská - Topoľčianska
93 - Posunutie konečnej na Antolskú so zastávkami - Budatínska - Znievska - Lúčanka - Ľubovnianska - Nemocnica Antolská - Antolská. Niekedy je umenie dojsť do nemocnice Antolská v krátky čas.
95 - Presunutie trasy cez zastávky - Vyšehradská - Lúky V. - Budatínska - ZŠ Budatínska - Lúky II. - Smolenická - Švabinského - Markova - Romanova - atď. po terajšej ceste.
Myslím si, že takto by sa zeefektívnili všetky cesty v Petržalke a nebol by sa problém hocikde dostať. To však je len môj názor. Rád si vypočujem resp. prečítam tie Vaše.