Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #90624:
Kolko je inak napatie v elektrickovych trolejoch, neviete to niekto? lebo vsetky voltmetre na elektrickach ukazuju konstantych 25 kV tak neviem....som pocul ze 6 kV, hovori sa tu potom o nejakych 600-700V, a v troleji pre t-busy tiez neviem kolko je...viete to niekto presne? dik...
Reakcia na: TeBeCe #90649:
diky za tim, na nitrianske forum moc nechodim, pozrem tam ?
Reakcia na: eripmav #90617:
neboli podakovat 😃 anoo vratnik je vsade.
Reakcia na: fobust #90612:
Ja nie som nadseny nakupom novych trolejbusov a uz vobec nie duobusov. Bud autobus alebo trolejbus a nie bastard. To prepinanie zakonite nemoze robit dobrotu, zvlast ked je to dimenzovane na zvlastne / nudzove ucely. Ale odbieham.

L.A. a trolejbusy: neni zly napad, za predpokladu ze uz tie kopce budu realne zastavane. Alebo dat troleje len do kopca a hlavna radiala nech zostane naftova

Ad ekologia: trolejbus je suppa tichy, 0% emisie ale je strasne drahy. To sa tu (už určite) rozoberalo ostatne. A jako brzdit kazdu chvilu pred vyhybkou alebo krizovanim tak to neni bohvie co. Ostatne mame nedostatok autobusarov, na trolejbus treba urcite nejaky este dodatocny papier. To jako keby sme teraz dali vodicom autobusov 40 tis mesacne tak by sa to dalo. Sa divim ze este ma vobec kto na t-busoch jazdit. A vodici si lubia do plynu poriadne dupnut...pozname to.

No a ja osobne by som nakupil autobusy s normou euro 5 - tie maju mensiu emisiu ako CNG vozy. A vobec, urobit do 20-rocneho motora prerabku na CNG so zivotnostou 100000km...ako jazdit na zemny plyn za kazdu cenu.. 🙂
Reakcia na: _ERIC #90648:
akurat nedavno sa tema rozoberala v NR diskusii, kedze dopravu zabezpecuje SAD NR. niekolko ikarusov a karos skoncilo na MHD v NR, z NR tam zase presli nejake ine vozy...
sorry za OT ale mal by som otazocku, nevie niekto o vozidlach vnutropodnikovej prepravy v slovnafte? ake vozy tam jazdia resp. jazdili, lebo viem ze kedysi tam jazdili ikarusy 280 a neviem sa dopatrat k ich osudu. dakujem
Reakcia na: Ámos #90604:
Neznie to zle, z mojho pohladu je to dobre. Ovsem uz som tu cital aj nesuhlasy. Tazko povedat. Netrufam si uz do toho viac hovorit, nie som odbornik na Trnavku 😞
Reakcia na: eripmav #90619:
Ano, v Presove JE krizenie trolejov trolejbusovych a zeleznicnych (600 x 3000 V).

http://www.imhd.sk/po/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=18623&idg=255&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=

Existuje tam jedenast rokov. Interval trolejbusov je okolo 5 minut v kazdom smere a jazdi tam asi 20-25 parov vlakov za den. Za celu tuto dobu doslo k jednej zavaznej nehode.
Reakcia na: Ámos #90611:
No kľudne mohli, keď tam nasadíš 24m vozidlá, nebudem proti, akurát na 201 by to asi na Miletičku nevytočili... 😃 Však ja hovorím o tom, že interval 4 min. je zbytočný, podobne ako 6 min., a keď na 4 min. intervale jazdí sólo a zároveň je niekoľko vozidiel denne nevypravených kvôli nedostatku vodičov, niečo nie je v poriadku.
Reakcia na: Mike #90642:
tak to je uz hardcore... 😃 myslel som ze ta Galvaniho sa hned priecestim napoji na Vrakunsku... ta Vrakunska je v tom mieste dokonca tak zahnuta akoby sa tam s niecim planovalo... este som tam niekde videl tu cestu co ide za Hornbachom... ale az poza Letisko? 😃 tam este treba aj cez Maly Dunaj premostenie 😛
Reakcia na: AAA #90641:

Vlastne pri tej 49 máš pravdu, tú si viem predstaviť aj pri dnešných pomeroch. Keď pôvodne o nej písal, tak som sa mýlil.
Reakcia na: Ike #90640:
JJ to je ono. A ÚP zakotvil ešte väčšie sci-fi. Tá Galvaniho má pokračovať ďalej po tej strane trate 131, a má sa poza Letištné dráhy napojiť na cestu na Most pri Blave, za Ráztočnou ?
Reakcia na: fobust #90630:
Ak sa zadrátuje Patrónke obojsmerne, bude 49 plne pod drátmi a na 41 by sa vzhľadom na tú kopcovitosť hodil t-bus. Okrem toho ak vybuduješ trať Pražská - Hroboňova môžeš tade viesť dojazdy.
Re #90634 Ámos: Ak zatrolejuješ 31+39 a 32 máš pod drátmi úsek nábrežie - Patrónka.
Reakcia na: Mike #90638:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=48.160711,17.183964&spn=0.002584,0.005021&t=k&z=18&om=1

ahaaa... takze to pripajanie zjazdu z D1ky a davanie prednosti cesty "do nikadial" hned zacina davat zmysel... ?
Reakcia na: Ámos #90637:
To je priam hamletovská otázka na zamyslenie ? ? Keby náš DP nebol moc hrdý nakupovať ojazdené vozy, české mestá vyraďujú, teda odpredávajú na východ Kĺbové B741, ktoré su oproti našim 1311, 1316, 2300, 2307 a 2312 ako nové ?
Reakcia na: Ámos #90618:
To priecestie sa má zrušiť, Ivanska zaslepiť. Tak je to aj v územnom pláne, a prvý krok z toho, teda napojenie Vrakunskej niekde okolo Darexu na predĺženú Galvaniho (ako je podjazd pod D1), nadjazdom, (alebo dočasne aj úrovňovým krížením) trate 131 už GIB projektuje.
Reakcia na: Mike #90636:
A kde ich vziat????
Reakcia na: Ámos #90611:
Andy vraví dať tam kĺbaky, pri nezmenenej kapacite stačí redší interval, menej vozov a vodičov. Stačil by potom namiesto 4 minutoveho 6 minutovy, alebo 6-7-7 ? (taký poznajú v Brne, tiež to vychádza rovnako po hodinách.
Reakcia na: Ámos #90634:

Linka 30 možno nie, ale 63ka by sa šikla. Takže Lamač ako taký áno, linka 30 je na zváženie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.