S voľbou silnejšieho motora v plnom rozsahu súhlasím. Ale ani motor 0,8 ani motor 1,0 nepokladám v tomto zmysle za prínos aktívnej bezpečnosti. Aktuálne jazdím na Mitsubishi Colt 1,3, ktoré má (podľa tvrdenia výrobcu ? ) 71 kW ale pri každom predbiehacom manévri mám pocit, že sa už-už musím zabiť. Takže sa asi vrátim k môjmu bývalému zamestnávateľovi, kde ma ešte stále čaká na dvore moja starstlivo opatrovaná Fóbia 1,9 TDI DPF, ktorá tých kilowattow má mať 74, ale oproti tej japonskej shitke je to trhač asfaltu. A už NIKDY nechcem maloobjemový benzíňák, nie som darca orgánov ? .
ak by mala L92 chodit len po TESCO potom by bola celá L92 k ničomu a mohla by byť nahradená L83, ktorá bude začínať od Technopolu.....L92 chodí k VW lebo to má zmysel. Zaujímavé že ľudia by skracovali a rušili linky, ktoré nepoužívajú.
No, fundovane ti neviem odpovedat. Osobne mam Lanos. Ja osobne by som preferoval vyssi objem hlavne kuoli vykonu - v meste sa vzdy zide, pokial potrebujes "utiect" z krizovatky alebo z nejakej krizovej situacie. Skus hodit otazku do sekcie Spark na fore. Urcite ti niekto odpovie.
Ked uz si spomenul tu L92, stale nechapem ten luxus preco tato linka chodi v rannej a poobednej spicke az po VW, ked tam vyvaza akurat-tak vzduch. Je to plytvanie dlhymi autobusmi, zbytocne vozokilometre. Kludne by stacilo, keby do VW chodili len urcene spoje na prechode smien a v ostatnych casoch by kludne mohla chodit len po TESCO ako je to v sedle prac.dni.
Dnes som siel L180. Okrem mna tam nebol nikto a to som tam bol len za ucelom vyskusania. Cize tym nesiel nikto kto by prakticky niekam siel. Na druhej strane, znalost ludi nie je vysoka, vsetci na to kukali ako na strom v strede mora..
tak to je premyslene, niekto roztrepe LCDcko zboku aj s kamerou a vobec ho to nezachyti ? ale zase musim uznat ze kamery v LCDdku ma nenapadli, a to som patral celu jazdu kde tie kamery asi tak su, dobre ich skryli...
ktora K2S ma kamery??? videl som jednu s upozorneniami "priestor snimany video zaznamom" alebo nieco taka (ta s LCDckami vnutri) ale ziadne kamery som tam nevidel a pochybujem ze tam su, to si naozaj DPB mysli ze vsetci su uplne blby?
A este jeden:
Re #63273 gypista a d3k0: Ja osobne z Lamaca som. A myslim si, ze Patronka je dolezitejsia. Preco? Z tepla svojho domova si v klude cestu naplanujem a nemrznem (teda pozrem sa na tlaceny CP v kuchyni, alebo imhd.sk z compu, pripadne wap@hajzel :-)). Takze je mi v zasade jedno kedy idu tie linky, pokial nejde 37-ka 3 minuty po 30 . Ale ked dojdem na Patronku a nestihnem odchod 37, mrznem (alebo skratka cakam) 14 minut v tom najhorsom pripade. Co sa mi este ako studentovi stavalo pomerne casto. Poznam tento problem uz dlhe roky. Fakt neviem, ako by som to resil. Ale urcite by som radsej riesil prednostne 1. Patronku a 2. Novy Most, lebo su to silnejsie prestupne uzly ako nejaka "Vrancovicova". Skratka na Patronku sa dostanem vtedy ked ma tam doveze nejaky autobus (nevyberiem si), z Lamaca si na odchod pockam v teplucku.
Ku zruseniu linky 63 sa nevyjadrujem, zruste ju a zabijem vas . Co sa tyka rozdelenia na 2 linky, proti by som nebol ak by to bolo poriesene nejako zmysluplne. Lebo hoci je prijemne cestovat 1 vozom z jedneho konca mesta na druhy, tuto moznost som vyuzil velmi malo krat, vacsinou koncim pod stanicou alebo na Trn. myte.
Dufam ze neprebehlo na tuto diskusiu uz nejake ine vlakno a ze som si vsetko precital. Ak nie, tak sa ospravedlnujem. Som zvedavy ako sa toto bude vyvijat, je mozne ze som na nieco nemyslel a tym padom to nema zmysel. Rad si vypocujem iny nazor.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eripmav