Po včerajšej testovacej jazde, ktorá dopadla k mojej spokojnosti, som sa rozhodol pre litrovú verziu. Nie že by 0.8 bola nejako extra lenivá, lenže práve na tom predbiehaní by som to už cítil. Spark má oproti Matizu iný stály prevod, trochu viac do rýchla. Každopádne plánujem jazdiť trasu DNV - Petržalka - Most Apollo po obchvate a pri rýchlostiach 80 až 90 km/h bude litrový motor nielen tichší (vďaka iným prevodom 4. a 5. stupňa) ale viem si predstaviť že by aj išiel aj hospodárnejšie .Však Fóbie 1.2 HTP žerú viac ako 1.4 MPI. Detto pri správnej technike jazdy žerie 1.6 menej ako 1.4 (samozrejme pri adekvátne veľkom a ťažkom aute). Takže volím liter, v sobotu idem odniesť zálohu a dohodnúť všetky detaily.
Hej je to tak ako to pises ? Inak 63 je vytazenejsia skvor smerom do avionu ako z neho.. Dovody si vpodstate napisal.. Ale podla mna by 204 uz teraz zniesla klbaky. A ono nejde az tak vyslovene asi o Trnavku ale strasne vela najma postarsich ludi chodi do Kauflandu.. a to je minimalne od Trnavskeho myta (alebo uz aj Racka) po Sabinovsku narvate. + do toho ludia iduci na Trnavku. No a ty by si chcel aby sa do toho este narvali ludia iduci do Avionu.. Tak to by podla mna bol trochu problem. Hovorim toto je asi najkritickejsi usek. A tym ze 63 na Sabinovskej nestoji, sa tyto ludia do nej netlacia ale si pockaju na tbus abo 39 61 - a ta je aj preto plnsia (nielen ale aj) .
Aj napriek tomu bola vzdy L61 plna a L63 odchadzal od avionu s par ludmi. L61 ma lepsie intervaly, stoji v meste vsade a ludia snou proste viac rataju ako s L63.
Okrem ineho Avion sa da donutit doplacat na MHD vo vacsej miere... a to lahko
v rannej spicke avion neries, nikto tam vtedy nie je, otvara sa o 10.00 a poobednej to nie je take zle... Ale vravim ak by sa usetrilo dostatok vzkm na posilnenie tych 2 liniek, nevidim dovod preco nie.
A este jedna vec mi napadla. Neviem ako by zareagovali cestujuci z avinou co sa tyka uprednostnenia trolejbusu a 61 lebo najme 204 by mala dost podobnu trasu,navyse by sa trepala cez Trnavku a boli by tam kratase oproti klbakom zo 61ky. Lebo hlavna vyhoda 63 je ze je rychlejsia ako 61.(a este ze stoji blizsie). Ale samozrejme ze som za predlzvoanie trasy a celkovo rozvoj elektrifikacie ? ale tieto veci by sa museli doriesit.
No ja som z Trnavky. A trolejbusy uz teraz chodia dost plne. V tej kapacite ale nepises ze kolko z tej kapacity je volnej. lebo je sice pekne ze maju 1000 osob za hodinu.. ale ked v spicke je to dost plne tak tam tych dalsich 300 z Avionu moc nenarves. Podla mna najvecsi problem je pobednajsia spicka a hlavne v dni kedy sa blizi volno napr. piatok a asi aj cez vikendy by sa to muselo posilnit ale to neni az taky problem ako cez pracovny tyzden.
Alebo ved keby sa usetrilo tolko vzkm zeby sa dalo posilnit L204 a L205 z 12 minut na 10, preco nie. Osobne radsej uvidim linku so solom kazdych 10 minut ako s klbakom kazdych 12.
To si nemyslim, ze kapacita L63 v sedle 300 osob/hodinu a v poobednej spicke 600 osob by nevedeli nahradit L204+205 s kapacitov 1000 osob/hodinu v sedle aj poobednej spicke. (na rannu spicku zabudni vtedy v Avione nikto nie je)
Chodieval som L63 pomerne casto v useku Bajkalska - Avion a zeby bola plna sa neda povedat... Vozi vzduch.
No to je sice pekne. Ale musela by sa aj vyrazne zvysit kapacita trolejbusov. Jednak aspon jedna linka by musela byt klbova a asi aj intervaly by sa museli zvysit. Lebo inak by ludia z trnavky nemali uz kam nastupit.
L63 by sa dala skratit (urcite nie rusit) ak by sa predlzili 204 alebo 205 (abo oboje) k Avionu. Potom by sa mohli vytvorit rozne alternativy konecnych L63 v meste (Hlavna stanica, Trnavske, Jelacicova, Zimny štadión) z ktorych by si Lamacania vybrali na webe alebo inym sposobom.
92 k VW ma zmysel jedine na zmeny. Ja osobne by som ju neskracoval po TESCO, lebo suhlasim s tym, co pises, skor by som ju tahal cez DNV, mohla by sa tym padom mierne obmedzit 21. Napriklad do podoby prazdninoveho grafikonu. ?
S voľbou silnejšieho motora v plnom rozsahu súhlasím. Ale ani motor 0,8 ani motor 1,0 nepokladám v tomto zmysle za prínos aktívnej bezpečnosti. Aktuálne jazdím na Mitsubishi Colt 1,3, ktoré má (podľa tvrdenia výrobcu ? ) 71 kW ale pri každom predbiehacom manévri mám pocit, že sa už-už musím zabiť. Takže sa asi vrátim k môjmu bývalému zamestnávateľovi, kde ma ešte stále čaká na dvore moja starstlivo opatrovaná Fóbia 1,9 TDI DPF, ktorá tých kilowattow má mať 74, ale oproti tej japonskej shitke je to trhač asfaltu. A už NIKDY nechcem maloobjemový benzíňák, nie som darca orgánov ? .
ak by mala L92 chodit len po TESCO potom by bola celá L92 k ničomu a mohla by byť nahradená L83, ktorá bude začínať od Technopolu.....L92 chodí k VW lebo to má zmysel. Zaujímavé že ľudia by skracovali a rušili linky, ktoré nepoužívajú.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
klasIK