Dnes som siel L180. Okrem mna tam nebol nikto a to som tam bol len za ucelom vyskusania. Cize tym nesiel nikto kto by prakticky niekam siel. Na druhej strane, znalost ludi nie je vysoka, vsetci na to kukali ako na strom v strede mora..
tak to je premyslene, niekto roztrepe LCDcko zboku aj s kamerou a vobec ho to nezachyti ? ale zase musim uznat ze kamery v LCDdku ma nenapadli, a to som patral celu jazdu kde tie kamery asi tak su, dobre ich skryli...
ktora K2S ma kamery??? videl som jednu s upozorneniami "priestor snimany video zaznamom" alebo nieco taka (ta s LCDckami vnutri) ale ziadne kamery som tam nevidel a pochybujem ze tam su, to si naozaj DPB mysli ze vsetci su uplne blby?
A este jeden:
Re #63273 gypista a d3k0: Ja osobne z Lamaca som. A myslim si, ze Patronka je dolezitejsia. Preco? Z tepla svojho domova si v klude cestu naplanujem a nemrznem (teda pozrem sa na tlaceny CP v kuchyni, alebo imhd.sk z compu, pripadne wap@hajzel :-)). Takze je mi v zasade jedno kedy idu tie linky, pokial nejde 37-ka 3 minuty po 30 . Ale ked dojdem na Patronku a nestihnem odchod 37, mrznem (alebo skratka cakam) 14 minut v tom najhorsom pripade. Co sa mi este ako studentovi stavalo pomerne casto. Poznam tento problem uz dlhe roky. Fakt neviem, ako by som to resil. Ale urcite by som radsej riesil prednostne 1. Patronku a 2. Novy Most, lebo su to silnejsie prestupne uzly ako nejaka "Vrancovicova". Skratka na Patronku sa dostanem vtedy ked ma tam doveze nejaky autobus (nevyberiem si), z Lamaca si na odchod pockam v teplucku.
Ku zruseniu linky 63 sa nevyjadrujem, zruste ju a zabijem vas . Co sa tyka rozdelenia na 2 linky, proti by som nebol ak by to bolo poriesene nejako zmysluplne. Lebo hoci je prijemne cestovat 1 vozom z jedneho konca mesta na druhy, tuto moznost som vyuzil velmi malo krat, vacsinou koncim pod stanicou alebo na Trn. myte.
Dufam ze neprebehlo na tuto diskusiu uz nejake ine vlakno a ze som si vsetko precital. Ak nie, tak sa ospravedlnujem. Som zvedavy ako sa toto bude vyvijat, je mozne ze som na nieco nemyslel a tym padom to nema zmysel. Rad si vypocujem iny nazor.
Caute Kopirujem z dispecera aby to bolo tam kde to ma byt:
"Apropo, linku 37 robi uz teraz 3.DP alebo stale 1.DP? Vidim tam stale SOR-y a aj dnes rano ked som isiel do prace, siel voz z 3.DP."
+aj dnes vecer som sa "prečo tlačil"....
noo mozne je v tomto podniku uz fakt vsetko (by som ani nebol "prekvapkany"), takto zarezavat hned v prvy den = krst ohnom...
tak ale realne, papalasi okolo toho musia spravit rozruch aby dali verejnosti vediet aka to bola vyhodna kupa (takze oslavy v buse ako inokedy sa daju predpokladat, len neviem ci to nebude ich posledna oslava novych masin, ked to takto pojde dalej dolu vodou s DPB a.s. ... ?)
Díky. Tú stránku poznám, nakoľko teraz mám Nutriu (Nubiru) ktorej sa chce úspešne zbaviť a presedlať do nového. Dnes idem na skúšobnú jazdu. Neviem sa rozhodnúť či litrového aleob 0.8mičku. Totiž litrového majú iba v Jazz Blue a 0.8 je aj Ocean Blue, ktorá sa mi oveľa viac páči... Oboje samozrejme TT... Čo by si odporúčal ty? Mám skúsenosti s Matizom z roku 1998, preto aj chcem Sparka, zdá sa mi ideálny do mesta. Je litrový motor o toľko výhodnejší? Nemal som totiž možnosť si ho vyskúšať a iný ako 0.8 na testy nemajú...
Keď si všimneš, on je ten voz aj vyšší, a tiež vidíš v zadnej časti sedadlá dosť vysoko, takže s istotou to bude LE, ako vraví Ámos, a preto má polovičné zadné dvere
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Allredo
tak ale realne, papalasi okolo toho musia spravit rozruch aby dali verejnosti vediet aka to bola vyhodna kupa (takze oslavy v buse ako inokedy sa daju predpokladat, len neviem ci to nebude ich posledna oslava novych masin, ked to takto pojde dalej dolu vodou s DPB a.s. ... ?)