si: no ale napis mi tvoj mail, lebo ja ho nemam. Alebo napis mi sms kedy a kde a ja ti to potvrdim resp. sa dohodneme na inom. Moje čislo je 0903/013525
J: mozem ti vytlacit a dodat (len neviem kde sa stretneme) tie 2 projekty v ktorych mam prsty ja, jeden je elektrickova trat do petrzalky cez stary most na janikov dvor v koridore ktory bol nechany pre metro/rychlodrahu (to sme davali dokopy s Turbom tusim niekedy zaciatkom tohto roka) a druhy je o kus starsi a jedna sa o uceleny plan rozvoja kolajovej dopravy na uzemi BA, ktory som daval dokopy s Beusom (to je ale dlhodoby plan, odhad tak cca na 30 rokov).
Ak mas zaujem, ozvi sa (najlepsie asi na mail:-))
si: Ja tam nejdem kvôli doprave ale kvôli iným projektom. Tú elinu by som mu iba podstrčil. Ak by sa mu lúbila tak by sa mi ozval a potom by som vás kludne zavolal. Ale teraz ešte nie. Určite by som mu ale vás spomenul a že ten projekt je váš(teda neviem presne koho)
ufo: No ANO nie. Včera som mal na ich akcii brigádu tak som hňeď skočil zaním. Keď mali odpovedať na otázky ľuďí tak som mu dal neprijemnú otázku čo sa týka financovania a potom som išiel ešte zaním a torchu sme pokecali. Povedal som mu, že mám projekty na skrášlenie BA a on mi povedal aby som prišiel zaním.
Včera som sa rozprával s Ľ. Romanom čo sa metra týka. Doslova mi povedal: “Nie je mysliteľné aby sa babička odviezla z Janíkovho Dvora na Kamenné námestie za 24mld.“ Hovoril som mu aj o tej alternatíve s elinou a ževraj aj o tom už mal rokovania. Cheme sa napojiť na Viedenskú Lokalbahn, čiže sa bude prebudovávať rozchod na 1435mm. Viedeň stým súhlasí, lebo Lokalbahn je silne stratová a sľubujú si od toho väčšiu ziskovosť, takže možno bude znova chodiť elina do Viedne. Takže budeme mať v meste trojkoľajový systém (ak to prejde) V súčasnosti sa rozmýšla ako spraviť oblúky lebo pre 1000 a 1435. Takisto mi povedal, že elina namiesto metra je v takejto podobe priechodná. Hovoril som mu aj o dotáciách pre DPB že sa to takto financovať nedá a chce spraviť z Metra A.S. a DPB a. s. jednu akciovku. Takisto som zistil, ale už nie od neho, že trať pri Poluse mala ísť pod zem, Polus by to zaplatil, ale mesto nechcelo. Tak si len zaplatil aby to spravili o 20 dní skôr a tak sa robí aj v noci. No ale nabudúci týždeň idem za Romanom a chcel by som mu ukázať tento váš projekt stou elinou namiesto metra. Takže ak tvorcovia súhlasia.... Lenže nemám tlačiareň, takže by som to potreboval, keby mi to niekto vytlačil a stretli by sme sa. Teda ak chcete mu to ukázať.
Este cosi do diskusie o novych Tr21kach:
nepreriekol sa dany clovek tym, ze pocul DPB/DPMB a miesto Brna si domyslel Bratislavu? Pripada mi to realnejsie...
Sanosy boli priebežne vyraďované cca. od roku 1995. Posledné prestali premávať v roku 1998. Stiahli ich preto, lebo 6508 (tuším) si zlomil nápravu v podchode na Pražskej. Je to škoda, ale história nás aj v tomto prípade poučila, že ak niekto vyrobil trolejbus z autobusu, nevzišlo z toho nič dobré. Sanosy boli ináč super, možno keby v dobe výroby existovala kataforéza, jazdili by doteraz....
J: OK, len by som stlmil trosku toho optimizmu. Ale aj tak si myslim, ze v BA nie je cosi v poriadku, preco nie sme aspon na urovni obycajnych okresnych miest v Cechach, ked uz nie sme na urovni hlavnych miest v strednej Europe??? Preco nam asi EIB nedala peniaze na most??? Mna jedno Hviezdoslavove nam. nepresvedci, cesty mame aj teraz vymlete (predvcerom som na aute utrhol vyfuk), sportove zariadenia??? kde su??? vsak je to vsetko sukromne- alebom myslis tu trochu asfaltu na hradzi v Petrzalke?? Na ostatnych sport. zariadenach sa plati vstupne, no uz sa tiez neviem dockat, kedy budem mat kontajnery na separovany zber,cakam 12 rokov od komunistov atd. Hlavne ze sme vsetci zdravi, nech zije korupcia.
Vlado: Sanosy aspon v BA prestali premavat omnoho rokov skor ako uvadzas Ak si ich chces ale aspon pozriet, tak vo vozovni Hrobonova vonku stoja oba zachovale kusy. Spolu s 9Tr. No a zrekonstruovat sa mozno dali, ale pokial viem, vtedy sa este taketo modernizacie vozov nerobili.
Ad 41: Predlzenie 41 na Sulekovu nie je zly napad, ale nasadzoval by som tam VYLUCNE SORy. Ako koli ich nizkej hlucnosti, tak aj koli estetickej stranke. Mozno by nebolo ani zle spravit ich jednosmerne - s jednou konecnou na Hl. stanici, ale to by bolo dopravne tazko zrealizovatelne. nejdem tu teraz rozoberat kde a preco.
Dobry den, zaujimalo by ma preco dopravny podnik vymienal stare velke cervene zastavky pod ktore sa zmestilo vela ludi za nove, presklene, ktore su totalne neprekticke najma ak prsi v mesti sa tam len par ludi. A to ze su niekde dve tak nestaci a so starymi sa to neda ani porovnat. V tomto pripade image moc prakticke nie je!
Pacil sa mi trolejbus Skoda-Sanos,skoda ze uz nepremavaju,bol z nich dobry vyhlad, kedze podlahu mali vyssie nez Skodovacke trolejbusy.
Preco ich vlastne stiahli z premavky v roku 1998?
Ved sa dali zrekonstruovat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF