CeCo, neboj. Všchny tratě, které jsou v Bratislavě připravené pro rozchod 1435 jsou pro nejě připraveneé kompletně. Trať v Ružinově je na širokém tělese, případné změna by si vyžádala minimální stavební úpravy nástupních ostrůvků. Všechny ostatní tratě jsou připraveny pro rozšíření v ose koleje. Tudíž průjezdní přůřez zůstane zachován.
Co to tady zase špekulujete za divný věci? Co myslíte tim, že oblouky na 1000 mm sou jiný, než na 1435? Co znamená věta: Aj to že pri 1000 môže byť obluk menší ako pri 1435? Zase nějaká šílená pověra?
J: mail mas nad kazdym mojim prispevkom, ale ak ho tam nevidis, tak skus si@pieskovisko.sk :-)) alebo telefon +421 905 381801. Posli mi plz do kedy ti treba dodat dane materialy a ja ti podla toho napisem kedy by som sa mohol kde vyskytovat.
POZOR NA ROZCHODY!!! Pokial by sa len pridala jedna kolajnica na vonkajsiu stranu, skrina vozidla by sa posunula o cca 22 cm smerom od stredu doprava!!! (pretoze stred elin pri 1000 mm rozchode je 500 mm od pravej kolajnice, ale pri rozchode 1435 mm je 717,5 mm od pravej kolajnice = pri strete protichodnych elin by skrine boli o 40 cm dalej od seba, ale zaroven by zasahovali o 20 cm do vozovky. (no a ak sa kupia vozy so sirsou skrinou, tak zase v strede budu tak ako teraz tie uzsie, ale zasahovat do cesty budu este viacej)...
si: no ale napis mi tvoj mail, lebo ja ho nemam. Alebo napis mi sms kedy a kde a ja ti to potvrdim resp. sa dohodneme na inom. Moje čislo je 0903/013525
J: mozem ti vytlacit a dodat (len neviem kde sa stretneme) tie 2 projekty v ktorych mam prsty ja, jeden je elektrickova trat do petrzalky cez stary most na janikov dvor v koridore ktory bol nechany pre metro/rychlodrahu (to sme davali dokopy s Turbom tusim niekedy zaciatkom tohto roka) a druhy je o kus starsi a jedna sa o uceleny plan rozvoja kolajovej dopravy na uzemi BA, ktory som daval dokopy s Beusom (to je ale dlhodoby plan, odhad tak cca na 30 rokov).
Ak mas zaujem, ozvi sa (najlepsie asi na mail:-))
si: Ja tam nejdem kvôli doprave ale kvôli iným projektom. Tú elinu by som mu iba podstrčil. Ak by sa mu lúbila tak by sa mi ozval a potom by som vás kludne zavolal. Ale teraz ešte nie. Určite by som mu ale vás spomenul a že ten projekt je váš(teda neviem presne koho)
ufo: No ANO nie. Včera som mal na ich akcii brigádu tak som hňeď skočil zaním. Keď mali odpovedať na otázky ľuďí tak som mu dal neprijemnú otázku čo sa týka financovania a potom som išiel ešte zaním a torchu sme pokecali. Povedal som mu, že mám projekty na skrášlenie BA a on mi povedal aby som prišiel zaním.
Včera som sa rozprával s Ľ. Romanom čo sa metra týka. Doslova mi povedal: “Nie je mysliteľné aby sa babička odviezla z Janíkovho Dvora na Kamenné námestie za 24mld.“ Hovoril som mu aj o tej alternatíve s elinou a ževraj aj o tom už mal rokovania. Cheme sa napojiť na Viedenskú Lokalbahn, čiže sa bude prebudovávať rozchod na 1435mm. Viedeň stým súhlasí, lebo Lokalbahn je silne stratová a sľubujú si od toho väčšiu ziskovosť, takže možno bude znova chodiť elina do Viedne. Takže budeme mať v meste trojkoľajový systém (ak to prejde) V súčasnosti sa rozmýšla ako spraviť oblúky lebo pre 1000 a 1435. Takisto mi povedal, že elina namiesto metra je v takejto podobe priechodná. Hovoril som mu aj o dotáciách pre DPB že sa to takto financovať nedá a chce spraviť z Metra A.S. a DPB a. s. jednu akciovku. Takisto som zistil, ale už nie od neho, že trať pri Poluse mala ísť pod zem, Polus by to zaplatil, ale mesto nechcelo. Tak si len zaplatil aby to spravili o 20 dní skôr a tak sa robí aj v noci. No ale nabudúci týždeň idem za Romanom a chcel by som mu ukázať tento váš projekt stou elinou namiesto metra. Takže ak tvorcovia súhlasia.... Lenže nemám tlačiareň, takže by som to potreboval, keby mi to niekto vytlačil a stretli by sme sa. Teda ak chcete mu to ukázať.
Este cosi do diskusie o novych Tr21kach:
nepreriekol sa dany clovek tym, ze pocul DPB/DPMB a miesto Brna si domyslel Bratislavu? Pripada mi to realnejsie...
Sanosy boli priebežne vyraďované cca. od roku 1995. Posledné prestali premávať v roku 1998. Stiahli ich preto, lebo 6508 (tuším) si zlomil nápravu v podchode na Pražskej. Je to škoda, ale história nás aj v tomto prípade poučila, že ak niekto vyrobil trolejbus z autobusu, nevzišlo z toho nič dobré. Sanosy boli ináč super, možno keby v dobe výroby existovala kataforéza, jazdili by doteraz....
J: OK, len by som stlmil trosku toho optimizmu. Ale aj tak si myslim, ze v BA nie je cosi v poriadku, preco nie sme aspon na urovni obycajnych okresnych miest v Cechach, ked uz nie sme na urovni hlavnych miest v strednej Europe??? Preco nam asi EIB nedala peniaze na most??? Mna jedno Hviezdoslavove nam. nepresvedci, cesty mame aj teraz vymlete (predvcerom som na aute utrhol vyfuk), sportove zariadenia??? kde su??? vsak je to vsetko sukromne- alebom myslis tu trochu asfaltu na hradzi v Petrzalke?? Na ostatnych sport. zariadenach sa plati vstupne, no uz sa tiez neviem dockat, kedy budem mat kontajnery na separovany zber,cakam 12 rokov od komunistov atd. Hlavne ze sme vsetci zdravi, nech zije korupcia.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bobo