Vcera som sa rozhodol ze sa pozrem na schodzu. Prisiel som na Olejkarsku, vratnika som presvedcil o tom ze je idiot a nakoniec som idiot ja. Myslel som ze schodza je o 16.00 a dnes citam ze o 18.00. Ajhla chybicka sa vludila.
Takze fotky z dnesnej navstevy budovy meniarne a parnej elektrarne DP, ktora sluzila od roku 1895. Ak si dobre pamatam (uf to bolo uz davno), tak elektraren odstavili niekedy v roku 1927 a ako meniaren bola budova vyuzivana priblizne do roku 1975. Potom tu vraj bola neaka klubovna: http://www.pieskovisko.sk/fotky/elektraren.html
Ufo: Sorry ale mesto tu nie je nato aby platilo len MHD. Ak si to tak predstavuješ tak ti nebudú asi vadiť prašné cesty(bez asfaltu), odpadky pred domom, žiadne školy, parky, športové zariadenia, atď- Hlavne, že budú perfektné mašiny- ktoré nebudú mať počom jazdiť a cez zimu už vôbec. Tak si to predstavuješ?! Mesto nemôže mať dva rozpočty. Tedá má ale to je rozdelené na bežný a kapitálový. A netvrdím, že MHD má byť zisková. Ja len tvrdím, že všetko má svoju postupnosť. A tento rok išlo na dopravu 2mld. so 4mld. Tak si najprv zisti a potom frfli. Sorry za ten sarkazmus, ale takéto veci ma vedia vytočiť. A za OLO platiš najviac preto, lebo treba predsa len zaplatiť tú reko. spalovne a rozmiestňujú sa po BA kontajnery na separovaný zber- aj tie musí niekto zaplatiť. A mesto to nebude, ak začneš separovať, mesto na tom získa prachy, zníži poplatok a bude aj viac pre DPB. Ale to sú súvislosti, ktoré si málo ľudí uvedomuje. A tie prachy, ktoré zaplatíš mestu za odvoz odpadu (v BA dokopy 700mil.) sa smú použiť len na náklady spojené s likvidáciou odpadu.
No cital som si starsie prispevky o troflacoch a pisete tu, ze sa budu kupovat 3 21r. Bolo uz vobec vyberove konanie? Pokial viem nie a maju sa kupovat 4 trolejbusy, 12-metrove asynchronne.
Juro: isteze ikarusy pocitam, ale to uz je 4 roky, co sa kupili a potom len tie 2 412. A male sory to je nic...
A este ktosi tu pisal o dlhu BA a o spalovni-v BA platime najviac za OLO, a davat dokopy spalovnu s MHD. Viem, ze to ide z toho isteho rozpoctu, ale to je velka chyba. To sa tu nic potom nedosiahne, ked sa budu tieto naprosto odlisne veci davat do zavislosti. A ked hovori sa o dlhu mesta-doprava nikdy nebude ziskova ak ma byt na urovni.Ekologia proste nieco stoji...
Off topic: vysli mi fotky prototypu 22Tr z Usti nad Labem, takze mate sa na co tesit. Sice to nie je uplne paradne vzhladom na svetelne podmienky, ale celkom to ujde
pro jmenovité napětí 600 Vss : 2 x 132
pro jmenovité napětí 750 Vss : 2 x 167
Maximální krátkobobý výkon motoru (kW) (rozjazd zo zastzavky):
pro jmenovité napětí 600 Vss : 2 x 240
pro jmenovité napětí 750 Vss : 2 x 300
Tak s tymto nemozu uz ziadne diesly a plyny do krizku....
A ze 14Tr ma vykon iba 100 kW, ano, 100kW travly, ale ked tomu pri rozjade dupne, tak verim ze ten trakcak dava kratkodobo aj 300 kW. Lebo je to citit. Aj ked napr. taky 6300 chyty shunt, tak potom ide veselo az do 80 km/h.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Trubo
Nechcel by si radsej 22Tr???