No cital som si starsie prispevky o troflacoch a pisete tu, ze sa budu kupovat 3 21r. Bolo uz vobec vyberove konanie? Pokial viem nie a maju sa kupovat 4 trolejbusy, 12-metrove asynchronne.
Juro: isteze ikarusy pocitam, ale to uz je 4 roky, co sa kupili a potom len tie 2 412. A male sory to je nic...
A este ktosi tu pisal o dlhu BA a o spalovni-v BA platime najviac za OLO, a davat dokopy spalovnu s MHD. Viem, ze to ide z toho isteho rozpoctu, ale to je velka chyba. To sa tu nic potom nedosiahne, ked sa budu tieto naprosto odlisne veci davat do zavislosti. A ked hovori sa o dlhu mesta-doprava nikdy nebude ziskova ak ma byt na urovni.Ekologia proste nieco stoji...
Off topic: vysli mi fotky prototypu 22Tr z Usti nad Labem, takze mate sa na co tesit. Sice to nie je uplne paradne vzhladom na svetelne podmienky, ale celkom to ujde
pro jmenovité napětí 600 Vss : 2 x 132
pro jmenovité napětí 750 Vss : 2 x 167
Maximální krátkobobý výkon motoru (kW) (rozjazd zo zastzavky):
pro jmenovité napětí 600 Vss : 2 x 240
pro jmenovité napětí 750 Vss : 2 x 300
Tak s tymto nemozu uz ziadne diesly a plyny do krizku....
A ze 14Tr ma vykon iba 100 kW, ano, 100kW travly, ale ked tomu pri rozjade dupne, tak verim ze ten trakcak dava kratkodobo aj 300 kW. Lebo je to citit. Aj ked napr. taky 6300 chyty shunt, tak potom ide veselo az do 80 km/h.
Chcel by som podakovat Martykovi a Andrejovi008 za tie zujimave linky. Fakt super! (niektore poznam, ale co mi to pomoze, ked proste zabudem sem - tam na ne pozriet :-))
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.