Chcel by som sa postazovat na vcerajsiu prihodu, ktora sa mi stala. V Auparku, po pozreti si filmu v kine idem s priatelkou na zastavku 50. Na klasicke nastupiste. Nebol tam ziadny oznam, ani ze zastavka je zrusena ani nic... Pritom autobuy stoja na tom parkovisku pre invalidov, nevidno v tme, ze tam su zastavky...ak sa to tak da nazvat vobec. Jedna cervena tyc... S polu s nami dvoma stalo dalsich asi 10 ludi na klasickej zastavke 50. Vodic nabral tych par ludi, ktori stali na novom "nastupisti", potom pekne zastavil, aby sa pozrel, ci moze vyjst z parkoviska, pekne sa na nas ostatnych pousmial, jaki sme blbi a neotvoril dvere, dal plny plyn a odisiel. Tak sme museli cakat namiesto odchodu 22:35 az na dalsi, 22:55.
Chcem sa spytat kompetentnych, co ma toto znamenat??? Ani oznam na povodnej zastavke, ani tolerantnost vodica v takej zime. ☠
Chcem sa spytat kompetentnych, co ma toto znamenat??? Ani oznam na povodnej zastavke, ani tolerantnost vodica v takej zime. ☠
TeBeCe
§ 45
Klamlivá reklama
1. Klamlivou reklamou je šírenie údajov o vlastnom alebo cudzom podniku, jeho výrobkoch alebo výkonoch, ktoré je spôsobilé vyvolať klamlivú predstavu a zaistiť tým vlastnému alebo cudziemu podniku v hospodárskej súťaži prospech na úkor iných súťažiteľov alebo spotrebiteľov.
2. Za šírenie údajov sa považuje oznámenie hovoreným alebo písaným slovom, tlačou, vyobrazením, fotografiou, rozhlasom, televíziou alebo iným oznamovacím prostriedkom.
3. Klamlivým je aj údaj sám o sebe pravdivý, ak vzhľadom na okolnosti a súvislosti, za ktorých sa urobil, môže uviesť do omylu.
§ 46
Klamlivé označenie tovaru a služieb
1. Klamlivým označením tovaru a služieb je každé označenie, ktoré je spôsobilé vyvolať v hospodárskom styku mylnú domnienku, že ním označený tovar alebo služby pochádzajú z určitého štátu, určitej oblasti alebo miesta alebo od určitého výrobcu alebo že vykazujú osobitné charakteristické znaky alebo osobitnú akosť. Nerozhodné je, či označenie bolo uvedené bezprostredne na tovare, obaloch, obchodných písomnostiach a pod. Takisto je nerozhodné, či ku klamlivému označeniu došlo priamo alebo nepriamo a akým prostriedkom sa tak stalo. Ustanovenie § 45 ods. 3 platí obdobne.
2. Klamlivým označením je aj také nesprávne označenie tovaru alebo služieb, ku ktorému je pripojený dodatok slúžiaci na odlíšenie od pravého pôvodu, ako výrazy "druh", "typ", "spôsob" a označenie je napriek tomu spôsobilé vyvolať o pôvode alebo povahe tovaru alebo služieb mylnú domnienku.