Tipujem že vodič v panike dupol na brzdu, čo vlečku len o to viac rozhýbalo do strán, potom bolo už neskoro pridať plyn, dalo sa iba gúlať a dúfať že to bus nestočí do steny. My 2 cents...
Práveže by tam lietal! Videl som ako dostal Ikarus 280 šmyk vlečky a nič to s nim nespravilo a tamto je presne to, čo si predstavujem ak ide do šmyku 435ka s motorom vzadu. Alebo ak vodič urobí nejaký prudký vyhýbací manéver. Presne také chovanie by som očakával.
Podľa toho ako tá vlečka lieta zo strany na stranu to vyzerá že v nej bude niečo ťažké (motor, prevodovka, etc.) Vlečka bez takej hmotnosti za 3. nápravou by tak nelietala. Podľa mňa je na to videu klasický Ikarus 435 ako ho poznáme z BA. Nevylučujem že tam môžu vyrábať verziu s motorom aj pohonom v strede, tá by však určite takto nelietala.
Ak by mal vzadu motor, tak by určite už nikto neprenášal výkon na strednú nápravu. Keby mal ale vzadu motor a poháňanú zadnú nápravu, tak tam musí spraviť hodiny.
ale ak by tam mal motor, potom by ten zadok tak nelietal... ? ci hej? podla mna by ten zadok nanajvys vytlacil predok do strany a bus by to napalil do steny tunela
Na tom video z Lefortovského tunela je vidno že má vzadu úzke dvere. Z toho usudzujem že tam má aj motor. A bolo by dosť obtiažne prenášať výkon cez kĺb do strednej nápravy. Preto mi nesedí to čo Igor píše.... A Dušan má aj fotky tých Ikarusov, nenapadlo by ma že majú motor v strede a ponáňanú druhú nápravu...
Počkaj, čo som na fotkách videl Moskovské Ikarusy 435, tak som mal pocit že majú motor vzadu... To fakt pohon strednej nápravy? A kde tam pod tú podlahu vopchali motor?
Ešte by som zaviedol odstupňovanie cestovného podľa použitého dopravného prostriedku.
Ik280/283, K732/741, T3(CS/SU/M), K2, 14/15Tr - základné cestovné, vlastníci PCL nemusia doplácať.
Ik415/435, K732/741 CNG, SOR B 9,5, K2G/S, T3P/PV, 14/15TrM - vlastníci PCL si musia označiť k električenke 1 x 14,- SKK lístok za každé pásmo, cestujúci s jednorazovým CL podľa zamýšľanej dĺžky cesty + 1 x 14,- SKK lístok za každé pásmo.
Ik412, Solaris 15, SOR BN 9,5, 22Tr - vlastníci PCL si musia označiť k električenke 1 x 22,- SKK lístok za každé pásmo, cestujúci s jednorazovým CL podľa zamýšľanej dĺžky cesty + 1 x 22,- SKK lístok za každé pásmo.
Podľa mňa by sa mali k označovačom za točňou v kĺbových autobusch a električkách, rovnako k označovačom v 2. voznie súprav primontovať paralelne ďalšie označovače a cestujúci by si povinne cvalkol jeden 22 Sk príplatkový lístok v jednom označovačí a až potom by si mohol označiť n platných cestovných lískov v označovači vedľajšom. Je to kôvli tomu že tieto označovače sú v rizikovej zóne a hrozí im väčšie nebezpečenstvo od vandalov, preto sa ich používanie spoplatňuje 22 Sk príplatkom, ktorý však bude označený v špeciálnom označovači, pričom každý z ohrozneých označovačov bude mať svoj vlastný označovač pre označovanie príplatkových lístkov.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Počkaj, čo som na fotkách videl Moskovské Ikarusy 435, tak som mal pocit že majú motor vzadu... To fakt pohon strednej nápravy? A kde tam pod tú podlahu vopchali motor?