Neschvalujem takýto krok, ale je jasným odkazom pre DPB čo si o jeho novej nočnej tarife myslia cestujúci. Pýtam sa, kedy sa tých 115 tisíc SK vyberie v súčasných cenách, kým si "nová" nočná doprava na svoje zvýšenie cestovného zarobí, t.j. kým sa vráti tých 115 tisíc zo "zvýšených tržieb" novej nočnej dopravy. Totiž väčšina ľudí tam cestuje na čierno, hoc má aj električenku. Keby som mal električenku, tiež by som si neoznačil jednorázový cestovný lístok. Je to ako keby som si kúpil električenku na 1. pásmo a v čase jej platnosti zmenšia prvé pásmo o polovicu a odrazu potrebujem električenku na 1. aj 2. pásmo.
Už čakám kedy nejakí rozzúrení cestujúci podpália jeden z tých "nových" 16 ročných autobusov na nočnom spoji. Prirodzenú agresivitu niektorých individuí DPB svojimi krokmi a najmä ich "argumentami" zbytočne dráždi. Alebo budú lietať dlažobné kocky. Dúfam že k tomu nedôjde.
Ja som ti akurát neveril, že to tu bude raz-dva, dokonca neverím tomu, že sa im to vôbec podarí zrealizovať, keď nevedia ani CNG bus poriadne vyrobiť - tým ma nasxali...
Na SOI som už napísal, ale ohľadom predplatného lístka, ku ktorému ma DPB teraz núti si dokupovať príplatok napriek tomu, že som si nočnú dopravu už raz zaplatil.
Skús napísať ohľadom tých vozidiel Ty, nech nás je viac
Nové vozidlá by aj boli (Solarisy, 25Tr, čoskoro SOR), ale na nočákoch som ich zatiaľ veru nevidel...
Svoj pohľad na novú tarifu prezentuje čitateľ Slavomír: „Dnes v noci na hlavnej železničnej stanici: vo vitrínke leták s nápismi "nová nočná doprava", "nové autobusy", opodiaľ stojí 16-ročný Ikarus 283 pripravujúci sa na linku N21. Ja som sa pobral na svoj spoj N33 (Ikarus 415 #1001 - 10-ročný voz)
V tom letáku je zmienka o nových vozidlách, no v skutočnosti tam behajú aj Vrakosy.. keby sa niekto obrátil na SOI myslím, že by sa to dalo identifikovať ako zavádzanie spotrebitela, pretože dopravca slubuje v informačnom letáku nové vozidlá, a pri tom ich v podstate ani nemá
Áno - o to je to zložitejšie, pokiaľ sa tak deje spolu s magistrátnou partajou, lenže bratislavský Siemens zrejme nemá v možnostiach a schopnostiach podobný štandard u nás.
Tu sme poculi ine veci ako sa neda spravit dynamicka preferencia v Dubravke na jednej krizovatke. Az ked im povedali ze ked to nevedia oslovia niekoho ineho, tak to zrazu islo.
Takže odpoveď je jasná a "kupodivu" v súlade s mojim pôvodným príspevkom - problém nie je v Siemense.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Neschvalujem takýto krok, ale je jasným odkazom pre DPB čo si o jeho novej nočnej tarife myslia cestujúci. Pýtam sa, kedy sa tých 115 tisíc SK vyberie v súčasných cenách, kým si "nová" nočná doprava na svoje zvýšenie cestovného zarobí, t.j. kým sa vráti tých 115 tisíc zo "zvýšených tržieb" novej nočnej dopravy. Totiž väčšina ľudí tam cestuje na čierno, hoc má aj električenku. Keby som mal električenku, tiež by som si neoznačil jednorázový cestovný lístok. Je to ako keby som si kúpil električenku na 1. pásmo a v čase jej platnosti zmenšia prvé pásmo o polovicu a odrazu potrebujem električenku na 1. aj 2. pásmo.
Už čakám kedy nejakí rozzúrení cestujúci podpália jeden z tých "nových" 16 ročných autobusov na nočnom spoji. Prirodzenú agresivitu niektorých individuí DPB svojimi krokmi a najmä ich "argumentami" zbytočne dráždi. Alebo budú lietať dlažobné kocky. Dúfam že k tomu nedôjde.