Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ad L78, L84:
Byvam 22 rokov pri TPD, takze dokonalo poznam momentalnu situaciu. Mozem teda objektivne posudzovat.

L84: Tento spoj bol vymysleny pre EU BA a v case skoncenia vyucovania je tento spoj patricne plny, slovom nepriehladny. V ostatnom case je jeho vyuzitelnost mensia, v useku Jungmanova - Ovsiste chodi plna v oboch smeroch len v spicke.
Osobne si myslim, ze momentalne riesenie je dobre. Obyvatelia Lachovej maju predsa L88 s pohodlnym intervalom a prestupom do prazdnej L83 na nam. Hraniciarov, nelenivi spoluobcania to prejdu aj peso ?.

L78: Vyborna linka, ktorej by svedcala konecna na Safarikovom nam. S L95 by sa tam v pohode vosli, keby predlzili bus statie az po krizovatku. Jej jedina nevyhoda je absolutna nepresnost a neschopnost dodrzat grafikon v spicke kvoli zapcham(Vrakuna-priecestie, Tomasikova, Bajkalska, Trnavske myto-Krizna, Dostojevskeho rad, Stary most). Chodievam nou denne a L78/4 a /8 mavaju pravidelne meskania od 5 do 25min z prvej zastavky. A k tym motorom. L78 v spicke nema v Petrzalke konecne, maximalne tak priebeznu konecnu ?
?
Dobre všetci vieme čo sa do MHD ako tak vyznajú že načo a pre koho bola linka 84 robená a pre koho jazdí tak ako nechapem prečo chcú jej hlavný účel zrušiť ❗
A ktej spominanej 78 teraz po novom sa obivatelie prilahlích panelákov stažujú na hluk z motorov autobusov a žiadajú aby sa motori vipinali teraz v zime by to šlo lebo nedosahujú take teploty ale na druhu stranu sa to neoplati na tych 5 či 8 minút a za druhé sa pri tom dost zničia pri vipnuti a za niekolko minut naštartovaní a v lete ked by som hned vipol motor pri 100°C tak v tom momente možem volať dispečing nech mi pošlú dielnu zo 60l alicolu lebo mi to v tom momente vyhodi vodu von čo by spôsobilo vynechanie spoja a samozrejme by sa na to sťažovali že načo to vipinam ked viem čo to spraví ? ale ked tam mam dlhší prestoj ako 10 minút tak ho vipnem po chvilke nebudem predsa rušiť že ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5138

"Argumentujú novou zástavbou v danej časti a stratou jediného priameho spojenia centrom, keďže po presmerovaní linky 84 by im zostala už iba vnútropetržalská linka 99."
jasné 🙂 na Farského 78 a 95 a 78 aj pri Albere je absencia spojenia s centrom... + 68 z Bosákovej tiež vôbec nejde do centra...
a čo majú posledné 2 roky robiť napr. na Lachovej? kde ide 88 a 68 (+ráno a poobede 96) a podľa uvedenej definície tiež nemajú "priame spojenie centrom" a ani s Petržalkou, keďže 99 tadiaľ nechodí.

68 - "V tom prípade napríklad čitateľ Richard navrhuje zrušiť zastavovanie na zastávke Bulíkova, aby sa zbytočne nepredlžovala jazdná doba autobusov."
a ja som napr. v prípade zriadenia EUBA za zrušenie zastávky 68 na Šustekovej - v zápche pred križovatkou bus nemusí čakať, kým sa na ňu vôbec dostane a potom nemusí čakať na semaforoch. Keby išiel bez tejto zastávky, môže ísť z Bulíkovej priamo cez križovatku a ušetrí minimálne 2-3 minúty
Reakcia na: Ámos #88553:

"Je nevyhnutné, aby do riešenia tejto situácie vstúpil aj štát a aby bol zriadený na školách študijný odbor vodič z povolania"
v ďalšej päťročnici centrálne plánovaného hospodárstva, súdruhovia...?

keby bolo také niečo záujem, už by si to snáď školy vtesanli medzi predmety, nie?
Reakcia na: Valec #88550:
Myslím, že miesto výbuchu je v rovnakom napájacom úseku ako celá táto križovatka, tak preto bolo vypnuté aj to, ale môžem sa mýliť.
Reakcia na: Valec #88550:
Ale kým to oznámili na Dispatching, kým sa zobudili, kým dali vyýzvu o vozov a funkčnosť vysielačiek vo vozoch stále nie je 100%. Asi mohla, ale možno keď opravovali to vedenie tak nachvíľu vypli aj ten úsek celej križovatky, tam je sekcia rovno v zastávke Svätopluk smer ASMN.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=27426&idt=u&idg=2797&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

To sa nedalo otáčať tie vozidlá pred autobusovou stanicou, alebo sem presunuli polovicu vozovne? Navyše L205 mohla jazdiť, nie?
Reakcia na: Ike #88545:
Keď neprší, tak je na zastávke zvlhčovaný vzduch vďaka presakujúcej strieške. ?
Reakcia na: Ámos #88478:
Tak navrhni inú tému. ?
Reakcia na: AAA #88542:
A to by zrejme stacilo vybehnut hore a vycistit odtokove zlaby a vpuste..
http://www.bratislavskenoviny.sk/57122/doprava/vyznam-noveho-loga-dpb-sa-precenuje

Súdruh Šestina preceňuje význam loga. Zabudol však dodať že preceňuje aj zmenu rozchodu a jeho argumentovaním o podvozkoch iba ukazuje svoju úbohosť. Akože T3 v Prahe majú nebodaj modernejší podvozok ako T3 v bratislave? Alebo T6? Buhehe, skôr by som povedal že origo 1435 mm PCC kópie s polrámom tvaru "L" sú konštrukčne ešte staršie než 1000 mm podvozky spolrámom tvaru "T". Naše T3 majú aspoň tlmiče, pražské nie. ?
Reakcia na: Valec #88544:
je domyselna... clovek ma vzdy navyber... ked prsi, tak pod nou je sucho...
a ked doprsi, zacne pod nou kvapkat (pre tych co im ten dazt zacne chybat 🙂 )
Reakcia na: Nick #88543:
Ale však strieška má chrániť pred dažďom a to táto spĺňa, či nie. ?
:: Veď práve, keď začne pršať tak je pod strechou sucho, ale ak je ten betónový skelet už nasiaknutý, začne vodu prepúšťať a prší z neho aj dva dni po daždi ako si napísal. Hrozné. ☠
Reakcia na: Nick #88540:
Z tej strechy bežne "prší" aj dva dni po daždi. ?
Reakcia na: Nick #88540:
Z tej strechy bežne "prší" aj dva sni po daždi. ?
:: Je to hrozné!! To je kultúra cestovania. Hanba!!! ❗

:: To už naozaj nie je ani na opravu strechy zastávky na Patrónke? ❓ Dva dni pršalo a celá strecha je tak nasiaknutá vodou, že z nej prší na cestujúcich. A to prichádza zima, takže dážď a sneh bude častejšie.

:: Neviem si predstaviť, žeby sa ten ťažký, vodou nasiaknutý betónový prístrešok zrútil sa ľudí. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.