Aj tak najlepsie bolo:
"Navyse je tu aj problem, ze iba 95% trati je mozne prerobit, a viem ze zvysnych 5% bude velky problem, ale aj tak som za 1435. " :D:D:D:
Ad 3) Blud!!!
Re #88508 kiko: Blud!!!
Re #88514 kiko: A nejaký prospech z tej prerábky, okrem toho, že je to šoto a ty si za?
Re #88517 Valec: Dokonca je tam použitá aj najmodernejšia technológia nekovových koľajníc ? .
Re #88518 kiko: Hm, a čo v takom kapitalistickom Nemecku? Chlapče, máš VEĽMI zjednodušené videnie sveta. Máte v rodine často čerešničkovú knižočku?
Re #88521 kiko: Si myslíš, že vo svete sa modernizuje zásadne naraz? Že v rádovo bohatšom Stuttgarte menia rozchod už 20 rokov, si nepozoroval? A Combina v Budapešti nejazdili preto, že Siemens, ako to je u neho pri dodávkach na "východ" zvykom, dodal ŠMEJD. A zaplatil za to BKV tučnú pokutu.
Re #88522 kiko: A neprešiel si na psychotestoch ? ?
No vidim, ze debata o rozchode pekne rozviri vasne. Uz musim ist, mam nadpracovane hadam aj 3 hodiny, zajtra mozem pokracovat v osocovani rozchodov. Pekny zvysok dna, a bezstarostnu jazdu. ?
V USA som bol sice iba v new yorku, ale kolega, co tam dlhodobo zije, hovoril mi o tom, bolo to v roku 2000-2001, mesto uz neviem, niekde pri hraniciach s kanadou.
ano teraz som sa docital na tej webstranke. Ovsem do viedne chodim az od nejakeho 94eho roku, a nenarodil som sa pred druhou svetovou, a nie som taky fanusik MHD, ale zaujimaju ma novinky, co v tom pripade nie je taka novinka, ale nevedel som o tom skoro 30 rokov.
Vzdy som chcel byt rusnovodic ?
Je to skor socialisticky system zmiesane s americkym, pricom lava ruka nevie co robi prava.
Neviem si predsavit ciastocnu modernizaciu, nove eliny na starych kolajach, vsak Siemensky sa rozpadnu po ujeti 100km, a budeme mat problemy ako v Budapesti, ze nove Combina nesli asi 5 mesiacov, raz kvoli snehu, raz kvoli neotvaratelnym dveram, ktore sa zasekavali, kvoli castemu otvaraniu. Zapad nie je pripraveny na Bratislavske podmienky, ako kvalita ciest a drah, atd, preto by bola lepsia celkova modernizacia.
Už pred druhou svetovou vojnou jazdili vo Viedni nákladné električky, napríklad v roku 1943 prepravili 10.646 vagónov, postupne sa ale táto preprava utlmovala, až ju v roku 1976 zrušili celkom. Od augusta 2005 nákladnú električkovú prepravu za veľkého jasania zelených znova obnovili.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.