COLOR: na stranke dpb je napisane, ze tie udaje su k 31.12.99 ... je sice zvlastne, ze tam dali rok a stvrt stare udaje, ale asi budu presne
neviete nahodou, kedy chodi ta 1701 poobede okolo takej 16:30? chcel by som sa zviest, ale ist na ten bus tak na slepo na mi nechce ...
All> Ty koxo, len-tak si idem zo školy, vystúpim z tridsaťdeviny a čo nevidím: nejaký divný autobus na osemdesiatdvojke. Potešil som sa, že mám šťastie a hneď som nastúpil do novučkého Ik412 č. 1701. Tu sú moje dojmy: Vodič sa s tým asi bál jazdiť rýchlejšie ako 35, takže sa to dosť vlieklo. Neviem teda, či to má fakt taký lenivý motor, alebo to bolo len štýlom jazdy. 1. označovač je už pokazený. Interiér je ušmudlaný, pôsobí ako keby ho ohmatkávali delenskí pracovníci po celodennej šichte. Pri prvých dverách je skvelá plošinka na odkladanie školských tašiek. Kvôli prednej náprave sa tam už nezmestila sedačka. Sedačka za kabínou vodiča (ktorá je mimochodom otrasná) má takú veľkosť, že bude zrejme určená pre tučnejšie tetušky. Je to asi tak 1.5x normálnej veľkosti. Zvuk "nevystupovať" je dosť zaujímavý, pripomína skôr hlásenie nasledujúcej zastávky. Ach samozrejme, zastávky to nehlási... Mali ste vidieť tie pohľady ľudí, keď nastupovali. Všetci automaticky "išli po schodoch", takže sa divne prevalili cez dvere dnu a neveriacky krútili hlavou... Keď som prišiel na Kúpalisko Matador, narýchlo som ten bus pofotil (bolo šero, neviem čo z toho bude) a vodič pekne služobnou jazdou odišiel do vozovne. Potom mi prišiel šrot č. 1068 a bol som veľmi rád, že sa to dostalo až na Trnavské mýto, kde som vystúpil. Ešteže to išlo trochu rýchlejšie ako Ik412...
Color> Možno na www.dpb.sk nie je na nás link preto, lebo nás hádžu do jedného vreca s nemenovanou stránkou, ktorá o nich svojho času napísala, že na tie stránky sa dá pozerať iba po hodinovej meditácii a aj to iba jedným okom... Keď bol Spectre u autora www.dpb.sk, spočiatku bol na neho véééľmi nabrúsený a až keď vysvitlo, že my sme úplne iná stránka, dalo sa s ním debatovať. Ale aj tak sa mu nepáčilo množstvo našich reklám na zastávkach...
Juro> Bol som síce malé decko (pre kolegov z MD "detsko"), ale v kočíku som rozhodne nebol. Dlhé roky som opatroval doma cestovný poriadok, v ktorom boli ešte uvedené vlaky na Filiálku.
Color: Osobaky na Filialke to nie je haluz to bola tvrda realita. Ved su tam este nastupistia, tak isto za Figarom (pri Slimaku) je este stale zastavka Bratislava-Slovany. Dnes som studoval "Program rozvoja zeleznicnych ciest do roku 2010" a stale sa s nou uvazuje. No ale zo su zase haluze vedenia ZSR.
Inak D3ko mne pripada, ze ty si tam tie osobaky mohol zazit este tak v polohe lezmo v kociku.
Ale inak by to bolo super, keby tam tie vlaky chodili stale, Vzdy lepsie ako taky nepodarok ako Nove Mesto.
Tie I412 boli asi hned zaradene medzi historicke vozidla a jazdit budu asi az pri nejakom vyroci- ze by 4.4.? (no ale to su zase moje haluze).
Color-Sorry, ale 7109-7101=8 ne 9. Jinak samozřejmě
7101 až 7109 je samozřejmě 9. Můžu se taky zeptat
jak je možný, že déle jak měsíc nenasadil DPB nízkopodlažní Ikarusy 412. To se to homologuje?
Vždyť u nás v Praze se přiveze vůz z Karosy, ologuje
se, naprogramuje, připraví pro provoz a druhý den
od dodání se nasazuje na linky s cestujícími.
1. DPB ma pekne stare udaje o vozovom parku: K2S vraj 5 ks... ako viem tak 7109 minus 7101 rovna sa 9...
2. Chuderka 1900, je v otrasnom stave
3. Dobry napad s tymi nalepovacimi reklamami A***
4. Ja sa za tu gramatiku nehnevam
5. Ja si ani nepamatam, kedy na filialku chodili osobaky to je haluz...
6. No ja ziram... len 33% su vyhybky s el. prestavnikom...???
7. DPB vam na stranke ani link nedali... co by im to spravilo?
No ono tie macacie hlavy na Mudronovej nechcu menit vraj preto, ze to je historicka dlazba a jedina v Bratislave. Jedina nie je podla mna, ale ci je historicka o tom by sa dalo diskutovat. Inak tiez by tam podla mna kludne mohli dat asfalt.
All:
- nebudem opakovať to isté čo iný predomnou, len toľko že súhlasím s tými, ktorí oceňujú nápravy RÁBA. Ak ste si niekto kúpil DOPRAVNÝ MAGAZÍN č.1, tak ste sa určite dočítali, že trolejbusy vyrábané pre SAN FRANCISCO majú tiež tieto nápravy, čo svedčí aj o spokojnosti náročných tlstých Američanov.
- mačacie hlavy na Mudroňovej by som najradšej vymenil za asfalt. Za mokra sa na nich oveľa viac šmíka ako na asfalte a v zime to tiež nie je lepšie. Sú hlučné od kolies áut aj keď sú udržiavané. Nezdá sa mi aby sa 50 mil. Sk vyhodilo len na otočenie kociek o 180 stupňov.
Ufo: Na filialku jazdili Os vlaky myslim do GVD 1983/84. Naposledy tam jazdili na osobakoch okuliarniky T478.3 a T478.4 (cez pracovne dni dva pary a v nedelu jeden par s voznami Bnp) predtym aj T478.1 a M286.0. Nakladne tam jazdili dlhsie - prestavaky na vychodne s cmeliakmi T669.0 a 1.Na zalohe tam bola T466.2 alebo T444.0.
pozeral som ten dpb.sk, jeden design hnusnejsi ako druhy teda aspon podla mojho osobneho nazoru.
neviete, kedy uz konecne budu jazdit tie nizkopodlazne ikarusy? s ich uvedim si dp dava poriadne nacas ...
Mam este otazku, ktora sem mozno nepatri, ci nema niekto info o zst Filialka (napr. ake lokomotivy sem vozili posledne Os-vlaky) Ospravedlnujem sa, ze je to trochu od temy mhd.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp
neviete nahodou, kedy chodi ta 1701 poobede okolo takej 16:30? chcel by som sa zviest, ale ist na ten bus tak na slepo na mi nechce ...