No ono tie macacie hlavy na Mudronovej nechcu menit vraj preto, ze to je historicka dlazba a jedina v Bratislave. Jedina nie je podla mna, ale ci je historicka o tom by sa dalo diskutovat. Inak tiez by tam podla mna kludne mohli dat asfalt.
All:
- nebudem opakovať to isté čo iný predomnou, len toľko že súhlasím s tými, ktorí oceňujú nápravy RÁBA. Ak ste si niekto kúpil DOPRAVNÝ MAGAZÍN č.1, tak ste sa určite dočítali, že trolejbusy vyrábané pre SAN FRANCISCO majú tiež tieto nápravy, čo svedčí aj o spokojnosti náročných tlstých Američanov.
- mačacie hlavy na Mudroňovej by som najradšej vymenil za asfalt. Za mokra sa na nich oveľa viac šmíka ako na asfalte a v zime to tiež nie je lepšie. Sú hlučné od kolies áut aj keď sú udržiavané. Nezdá sa mi aby sa 50 mil. Sk vyhodilo len na otočenie kociek o 180 stupňov.
Ufo: Na filialku jazdili Os vlaky myslim do GVD 1983/84. Naposledy tam jazdili na osobakoch okuliarniky T478.3 a T478.4 (cez pracovne dni dva pary a v nedelu jeden par s voznami Bnp) predtym aj T478.1 a M286.0. Nakladne tam jazdili dlhsie - prestavaky na vychodne s cmeliakmi T669.0 a 1.Na zalohe tam bola T466.2 alebo T444.0.
pozeral som ten dpb.sk, jeden design hnusnejsi ako druhy teda aspon podla mojho osobneho nazoru.
neviete, kedy uz konecne budu jazdit tie nizkopodlazne ikarusy? s ich uvedim si dp dava poriadne nacas ...
Mam este otazku, ktora sem mozno nepatri, ci nema niekto info o zst Filialka (napr. ake lokomotivy sem vozili posledne Os-vlaky) Ospravedlnujem sa, ze je to trochu od temy mhd.
Mam otazku. Kde na Filialke sa skladaju tie 15Tr? Na rampe , co je pri Ferone, alebo kde?
K napravam RABA (tym novym) som cital, ze su ovela menej poruchove ako HN2, preto ich maju Cesi radsej.
A este dodatok ku KT4, v mudrej literature som porovnaval obsaditelnost s jednym voznom T6A5, do KT4 sa zmesti asi o 6 ludi viac.
Podle diskuse u nás v ČR, prý nechcete nakupovat trolejbusy 21Tr, protože odebíráte pouze kloubové vozy. Někdo zase říká, že na ně nemáte peníze a někdo zase, že nemají povolen provoz na silnicích SR. Tak jak to teda opravdu je?
COLOR > Vstup na obratiská DPB je pre cudzie osoby zakázaný. Vstup je možný na dohodu, ktorú práve rozpracúvame ako klub ... stačí sa prihlásiť, splniť podmienky, stať sa členom a dostaneš preukaz, ktorý by mal okrem iného povolovať v sprievode zamestnanca aj toto (takže teta dispečérka by mala radosť ak vždy - týmto pozdravujem pani Darinku)
Co sa dneska podvecer vykolajilo pri Juraku ?? Som bol akurat na konecnej v Dubravke a hlasil dispecer ze sa tam daco stalo, ze sa 4,2 maju tocit na Novom Meste...
Trochu z iného súdka: dnes som sa viezol v Prahe zvláštnou linkou 770 z Anděla na Strahov (K-B741) pretože hraje Slavia s Baníkom Ostrava. Na štítku BUSE to malo napísané: 770 SLAVIA PRAHA - FOTBAL. To ma teda dojalo :)))
Zase na druhej strane, tí cestujúci neboli teda nič moc... zase som mal raz dojem, že súhrnné IQ cestujúcich e nižšie ako ich priemerný vek...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cookies
- nebudem opakovať to isté čo iný predomnou, len toľko že súhlasím s tými, ktorí oceňujú nápravy RÁBA. Ak ste si niekto kúpil DOPRAVNÝ MAGAZÍN č.1, tak ste sa určite dočítali, že trolejbusy vyrábané pre SAN FRANCISCO majú tiež tieto nápravy, čo svedčí aj o spokojnosti náročných tlstých Američanov.
- mačacie hlavy na Mudroňovej by som najradšej vymenil za asfalt. Za mokra sa na nich oveľa viac šmíka ako na asfalte a v zime to tiež nie je lepšie. Sú hlučné od kolies áut aj keď sú udržiavané. Nezdá sa mi aby sa 50 mil. Sk vyhodilo len na otočenie kociek o 180 stupňov.