No a v DNV majú čo myslíš? Horšie,že tam šlapú túry? Jedine možno Krasňany oblasť Kadnárova má blbší prístup,že len v špičke tam je MHD,alebo južná časť Podunajských Biskupíc.
preco teda nejdes skor? ? ja som mal tak 81ku z hlavnej isla 20 a pri skole bola 35... dalsia isla 40 a pri skole 55, ale to som uz nestihal... ak som isiel zase skor ako 20,t tak som dosiel pomaly na nultu hodinu... bol som odkazany na jediny spoj... no a? chodil som tak aby som ho stihal
Inak povedané chceš povedať toto: "dajte mi spoj spred domu do školy a bude to OK." Ale už pochop, že mi na tomto fóre ti tú linku zriadiť nedokážeme. ☠
obcas naozaj nechapem, s cim v tej petrzke mate stale problem... mate tam siet ulic po ktorej kazdej chodi MHD,... z kazdej jednej brany su 4 zastvky v pesej dostupnosti max 10minut a na kazdej so 4 zastavok chodia ine linke... k tomu najnovsie vozidla... k tomu 3minutovy interval... tak fakt neviem co viac by ste chceli...?
počuj keď sa ponáhľam mi je aj 6min veľa! Vždy keď čakám tak ako naschvál nič nejde! Okrem toho, vieš prečo som nervózny keď 6min nič nejde? Lebo nemám priamy spoj ale prestupujem na tie blahorečené električky! Vieš? Ohromne super sa prestupuje keď sa 95 rozbehne súčasne s 13 na Šafko a potom buď bežím ak sa prederem cez vystupujúcich alebo si môžem pískať. Ešte je v talóne 11, ale tiež keby šla včas alebo nie ako dnes,že skôr šla než mala. Bolo 6:48 a už som sa len mohol pozerať na jej zadok ako stojí na križovatke s Jesenského, pričom mala ísť 6:49. ?
Staré linkovanie malo kixy,že ozaj bolo veľa liniek a čakal som,že pôjdu 80+81,85+96,95+78,86+68 dokopy a dačo sa pomení a poskracuje,ale nečakal som to,že prídem o spojenie cez Nový most! Nemá zmysel už riešiť OLD LINKY vs. NEW LINKY. Skôr len navrhnúť zmeny nového linkovania a dať si otázky ohľadom určitých vecí. ?
No a? Irituje ma. Prestupy poznám,všetky mám oskúšané a veru nič moc. Ako aký by si mal pocit,kebyže stojíš ráno o 6:30 na zastávke a tŕpneš či 95 vôbec pôjde?! Keď tam čakám,tak nejde,nič aj 6minút. Tak som sa pohol na Starohájsku k 83. Zrazu vidím na polceste medzi Hrobákovou ako odchádza 83, potom sa ledva otočím už opúšťa Hrobákovu 95, a keď sa rozhodnem,že prejdem na Nám.hraničiarov na 88 aspoň, tak aj tá ide zrovna keď dojdem na precho pre chodcov. Pozrem na grafikon a tŕpnem otázkou :"Šla,nešla? Pôjde vôbec?" Dávno keď som tam mal 78,80,81,85 a 95, nebol problém. Nešiel jeden spoj,tak šiel aspoň druhý,pohoda,nemusel som stresovať či pôjde dačo. Takto som odkázaný na jednu "nosnú linku" potom na dve občasné spoje 83 a 88 obďaleč pri ceste do centra. Najlepší dôkaz sú ľudia čo poznám z gympla na Haanovej, Einsteinky a OA Hrobákova a Dudova, ktorí mi dobre referujú ako "presne" premáva 88. Má ísť 34, ide 39, a potom tá 42 nejde... Ak si si nevšimol spoje sú vypravované dômyselne tak, aby vyzeralo,že jeden mešká a druhý šiel o dosť skôr,tak DPB šetrí. A dobre sa to dá prekuknúť na 95 pri tom počte spojov ? možno som fajnový prestupovať,ale slepý niesom!
Sucasna trasa L84 je obyvana len z jednej strany, nova trasa je obyvana z dvoch stran, takze ktoru trasu ma blizsie viac ludi? Mlynarovicova lezi zhruba medzi novou a starou trasou, takze im to moze byt +- jedno. Okrem toho sa umozni prestup z nosnej linky L95 na L84, pretoze doterajsi prestup bol onicom.
Ak by dakto chcel robiť vyslovene načasovanú linku na odchody/príchody študentov na EUBA,tak by museli každú hodinu ísť behom 5 až 10 min dva busy,tzv. zdvojené spoje (dačo ako 59 alebo 92 pracovné do VW). Daktoré krúžky končia(začínajú) aj o 10,11 alebo 12, čiže tak. Tam pri tej 184 by pomohli odchody zdvojených spojov v hodinových intervaloch. Už samo o sebe pridanie zastávky linku 68 dobre potopí.
nepochybujem o tom ze riadiaci pracovnici sa aj tak na nejake logicke riesenie nocakov vykaslu lebo vzivote nocakom nepvojdu, ale neda mi nereagovat na to co sa chysta od novembra!
ked uz mame o 10 az 30 korun drahsiu nocnu dopravu nez ktorekolvek porovnatelne (travim dost casu v brne a tam teda nocna doprava a doprava celkovo vyzera uplne inak!!) velke mesto v okoli, tak to ze aj ludia s elektricenkami si musia oznacit listok je naozaj doneba volajuci NONSENS!
cipovu kartu som si kupil aby som si nemusel kupovat a pametat ze si mam oznacit listok!! nechapem preco ked mame prva a druhe pasmo a obojpasmovu elektricenku, nepripravi dpb aj nieco take na nocaky, to by bolo asi moc jednoduche a logicke.. okrem ineho aj dpb urcite ma rado nasu planetu a nielen ze nechce aby coraz menej ludi chodilo mhd ale nechce samozrejme ani devastovat nase stromy na tony listkov mhd!!!!
No ale tvoje tvrdenie by sa dalo aj otočiť. Obyvatelia Bulíkovej a Šustekovej možu chodiť pešo na EU a Bosákovu, alebo približovadlom 88 a 99 na Jungmannovu, a obyvatelia okolia Furdekovej možu chodiť pešo na Mlynarovičovu alebo približovadlom 88 na Jungmannovu. ?
Mozem si hovorit co chcem!!!!!!!!!!! Mna 35 - 40 vozov sklamalo, lebo to nic neriesi. Vyradia sa Ik 28X a doplnia stavy. Tot vse. Nebude sa moct vyradit ani jedna K741 ani Tam. Teda bude, ale zase len na ukor rezervy.
presne toto ma napadlo v súvisloti s MatFyzom, či by podľa teórie "busom až pred dvere" DPB nemal náhodou spraviť lanovku aj od elín na kopec ?
Re #88168 Petto:
a čo takto expres (keď už ho tak strašne chcú mať) Hroboňova, Zochova, cez most SNP a Einsteinovu až po výjazd na Prístavný most, kde by odbočila priamo k euba, otočí sa cez Ovsište ako kedysy nočák, pôjde na euba, odtiaľ na Einsteinovu a na Zochovej je už na starej trase, prípadne zrušiť aj napr. zastávku pri Grassalkovichovom, veď tam nie je žiadny internát alebo na Sokolskej - veď zo ŽST môžu prestúpiť pri SAV z 93... Keď teda všetkým ide tak veľmi o dobro študentov - nemusí predsa zastavovať po celej Petržalke ?
Re #88167 d3k0: pamätáš si ako kedysi chodila 83? tak len pre pripomenutie - tá vozila tiež študentov z HoPa a iba na Bulíkovu, kde mohli buď prejsť peši, (tie 1-2 minúty naozaj nikoho nezabijú) alebo ísť napr. na 97 tú jednu zastávku. a keď už sme pri tom, 84 na ceste z HoPa do Petržalky naberie aj tak ráno vždy meškanie, takže prispôsobovať grafikon je aj tak na nič.
okrem toho, 88 má na trase Bulíkova - Jungmannova cestu trvajúcu 6 minút, rovnako ako má 84 na trase EuBa - Jungmannova. Pritom ešte 84 má na trase Ovs. nám - EuBa cestu 2 min. a 99 na trase Ovs. nám. - Bulíkova iba 1 min. cesty. Navyše z Ovsišťa sa ide na hlavnej a nestojí sa na semaforoch. Tak a už len tu máš sfleku minimálne 1 minútu, o ktorú môžeš bez problémov a väčších zmien posunúť grafikonový odchod do mesta...
Obyvatelia Farskeho mozu chodit peso alebo priblizovadlom L99 na Jungmanovu, obyvatelia Mlynarovicovej na Lachovu. Taku velku stratu neutrpia, ako ziskaju obyvatelia okolia Furdekovej. Po starej trase L84 obchadzala cele jedno sidlisko (tusim sa vola Haje). Priblizovadla ako L88 maju vzdy cast trasy nejaky subeh,budeme sa teda prisposobovat priblizovadlu, nemalo by to byt nahodou naopak? V dnesnej situacii DPB sa nemozeme ohliadat ci trochu nastveme studentov. A ake spojenie ma taka Elektrofakulta? Z jednej strany strme dlhe schody k ZOO a z druhej dlhe spapanie k Botanickej.
Ked tu citam ako Rumuni nakupuju po stovkach busy (v ich pripade Medvede) a cestovne je celkom pritom prijatelne, tak je mi do placu ? Tu sa Kadnar dusuje ako kupia 70 busov o rok a este sucho doda, ze sa musi zvysit (aj preto) cestovne ? ? ☠
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Själavrak